Elekma  Autoracing

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Showroom / Vs: Ristus Garage -no show or go-
« Uusin viesti kirjoittanut Ristus tänään kello 18:17:15 »
Ei kait noilla ole tekemistä keskenään. Itse lähtisin hakemaan vikaa katon korkeudelta: liittimet pumpun päässä ja johdot kumihaitarin sisällä ensiksi syyniin. Ja kait niiden pumppujen vastusarvot voi mitata, että muuttuvatko ohmit, kun pumppua lyhentää tai pidentää. Ja vertailu puolelta toiselle.
Tuo oma-mekaanikko vain ehdotti että katsoa ensin puskurin alta just kontin alaraunan tietämiltä että sieltä yleensä on johdot murtunut. sehän menee tosiaan se johto ensin ylös päin ja sitten alas sitä pilaria pitkin. puskurin alunen helpompi tutkia kun kontti ei suostu aukeemaan niin jos sais sieltä vaikakka vian löydettyä ja jos ei niin sit kampeis kontin auki ja tutkis vielä ylhäältä.

Kontin avaaminen ja sulkeminen kun siinä on moottorit on hieman vasten mielistä ja ei tahdo vetää konttia kiinni kun on murjonut. niin tykkäisin "helpoimmalla" aloittaa
2
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Megasquirt moottorinohjauksena
« Uusin viesti kirjoittanut reinohoo tänään kello 18:09:12 »
Harmaa C5 on tach outputin pinni liittimissä.




Kiitos!

Seuraava ongelma. Liittimessä ei tietenkään ole metallisia naaraskappaleita. Saako näitä jostain tai miltä ne näyttää jos saisi itse ohuesta pellistä valmistettua? Kuvassa näkyy C5 kohdassa johdon pää.


3
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: 850 2.0 20v t5 mittariston km lukema
« Uusin viesti kirjoittanut _tino_ tänään kello 18:07:17 »
850 T5 volvo. Kuinka varmasti on rattaasta kiinni? Kun viime kesänä lopetti kilometrit pyörimisen. Nollasin trippimittarin ja alkoi taas pyöriä. No tänään mittari lopetti taas pyörimisen. Työpäivän jälkeen rupesi taas itsestään pyörimään kilometrit. Ei kuulosta että olisi hammas kokonaan poikki.
4
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: S60 vetokoukku
« Uusin viesti kirjoittanut Timpaxi tänään kello 18:01:19 »
No nyt on johtosarja ja ohjainboksi hommattu, koukku on matkalla. Sitten pitäisi vielä uskaltaa se laittaa paikalleen.
No kai sen uskaltaa kun just eilenki piti purkaa koko keskikonsoli että pääsi 12V ulostulon johtoja laittamaan paikalleen. Ihmettelin kun ei tullut virtaa ulos vaikka takapenkin tuloon tuli. Eli sulake oli kunnossa, no otin sivupaneelit irti ja näin että virtajohto oli mennyt liittimen viereen jollain asentajalla. Siinä siis on sellanen liitin kahdella johdolla. Ei tarvi ihmetellä ku ei tullu virtaa.
5
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Karttapäivitys
« Uusin viesti kirjoittanut Timpaxi tänään kello 17:58:25 »
Sieltähän ne löytyy joo, eikä vaadi käyntiä Volvolla.

Muistitikku on syytä alustaa, ennen kuin sille lataa päivitystiedoston, eikä muistitikulla saa olla mitään muita tiedostoja, kun päivitystä lataa autoon.

Päivitystä ei ole pakko ladata autoon kerralla, vaan auto jatkaa päivityksen asentamista/lataamista siitä, mihin se viimeksi jäi.

No niin, sain päivityksen tehtyä ja meni kerralla sisään. Hankalinta oli saada ladattua softa muistitikulle kun aina keskeytyi oikeuksien puuttumisilmoituksen kans. No enpä hoksannu että jostain syystä se piti ladata järjestelmänvalvojana.
6
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Imusarjan läppämoottori
« Uusin viesti kirjoittanut Kojontti tänään kello 17:58:12 »
Todennäköisesti liittyy DPF:n vikaan.
7
Aluekokoontumiset / Vs: Pk-seutu - 16.4-24 Kehäkessa
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 tänään kello 17:54:06 »
Kai sitä vois juu..
8
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 2.4i -06 imusarjan irroitus
« Uusin viesti kirjoittanut Kaasu tänään kello 17:51:47 »
Thänks paljon! Eli otanpa irti!
9
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: S40 1,8 moottorin lämmöt
« Uusin viesti kirjoittanut Timpaxi tänään kello 17:45:55 »
Mikäs termostaatti tuohon kannattaa hommata jos ei alkuperäistä raski ostaa, se kun maksaa reilut 90€
10
Showroom / Vs: Ristus Garage -no show or go-
« Uusin viesti kirjoittanut hessu80 tänään kello 17:39:12 »
Kävin kysymässä volvolta henkistä tukea, kehotti tarkistamaan johdon kunnon ensin jos vain olis johdin poikki. tutkin tuon ensin ennen kuin alan mitään tilailla... jotenkin hassusti se lakkasi toimimasta yhdessä sen kun pistin koukun piiloon ei kai koukku ja johto asuta samaa tilaa...
Ei kait noilla ole tekemistä keskenään. Itse lähtisin hakemaan vikaa katon korkeudelta: liittimet pumpun päässä ja johdot kumihaitarin sisällä ensiksi syyniin. Ja kait niiden pumppujen vastusarvot voi mitata, että muuttuvatko ohmit, kun pumppua lyhentää tai pidentää. Ja vertailu puolelta toiselle.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
KL-varaosat  Race.fi