Autoracing  KL-varaosat

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Offtopic / Vs: Mitä olet nähnyt auton ikkunasta?
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 23:17:26 »
Komeen pitkän ja kiiltävän moottoriantennin suorana S90 mallissa. Siis tämmösessä uudemmassa, ei missään -90 luvun vehkeessä.

Mikähän itu tuolla oli?  Ei kai niitä tehtaalta tullessa ole... ???
Kuskinpuolella takana oli.
2
Sama veikkaus. Magneti marelli kiukuttelee.
Jossain vikakoodiselityksessä on sana throttle noilla oireilla niin melkeinpä se riittää näissä alkupään vempeleissä.
Sulakkeethan nyt kannattaa tarkistaa.
3
Myydään varaosat / Lämmityslaitteen puhaltimen irrotustyökalu
« Uusin viesti kirjoittanut kersti91 tänään kello 22:47:49 »
Myydään P3-pohjaisiin Volvoihin puhallinmoottorin irrotustyökalu . Hinta 70 euroa sisältää toimituskulut.

Sijainti Kouvola. Yhteydenotot yksityisviestillä.

Volvo S60 mk2 V60 mk1 V70 mk3 S80 mk2 XC60 mk1 XC70 mk3


4
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Jambo tänään kello 22:31:12 »
Turvavöiden kierteet on joo jollain standardilla UNF-kierteellä. Oliko joku 7/16 tjsp.
5
Kaasuläppäkotelon vialta vaikuttaa jos kyseessä orkkiskotelo..
6
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Volvo v70 -00 T5 2.3 käyntiongelmia ja muuta
« Uusin viesti kirjoittanut Henspa tänään kello 21:42:31 »
Mitä lähteä tutkimaan kyseisestä volvosta. Ongelmana on että ajossa jurnuttaa esimerkiksi ylämäkeen ajaessa ja tuntuu ettei vain jaksa vetää. Tyhjäkäynnillä välillä alkaa humppaamaan kierroksia ja meinaa sammua. Muutaman kerran löi vikatilaan jolloin todennäköisesti alkoi käymään neljällä pytyllä kun alkoi käymään kun traktori ja kuuli selkeästi että pyttyjä tippui pelistä jonkun ajan kuluttua palasi takaisin kaikille pytyille. Auto on siis manuaali

Vikakoodit luettu ja antaa vikakoodeja:

Ecm-903F throttle position

Ecm-E000 control module communication. Faulty communication

Ecm-912A Communication with engine control module (ECM)

Ecm-510F vehicle speed signal

Ecm-902A communication with throttle unit

Abs-0093 control module communication

Abs-0095 control module communication
7
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Zebe tänään kello 19:06:56 »
Tänään viimein saapui Tarvikemotin tavarat.

Hukkikseen vaihoin tuon 0,4bar jousen niin aikalailla samoissa paineissa aukee kun vanhallakin jousella  ???

Jätin nyt tuon 0,4 jousen ja tuon sorvatun palikan väliin niin paineilmalla kun laskee kalvon alapuolelle, yläpuolen lähtö avoinna niin portti lähtee aukeamaan 0,3-0,4 välillä..

Turbon pakopesälle laittelin tuon hupun, olisin titaanin värisen tilannut kuten pakosarja ja downpipe, mutta oli loppu niin tuli nyt tommonen musta titaanin värisillä reunoilla.

Turvavyötkin laitoin ensimmäistä kertaa ainakin oman omistuksen aikana, yllätyksenä tuli että mm. Motonetin myymät yleismalliset turvavyöt menee heittämällä paikalleen, mukana tulleet pultitkin on samoilla kierteillä kun B-pilareissa, liekkö vöiden kiinnityspultit jollain standardi kierteillä..? Ehkä joskus päivittelen 4-pistevöihin, mutta mennään alkuun ihan normi 3-pisteillä.


8
Myydään Racingosat / Getrag 262
« Uusin viesti kirjoittanut b21et tänään kello 15:38:01 »
Ilman kytkinkoppaa mutta vaihdekeppi on. Toimivana joskus ostettu mutta ei ole minulla ollut käytössä.. H. 300€

Parainen
o4oo 79425ysi
9
Myydään varaosat / Vs: Pyhimys ja Amazon varaosia
« Uusin viesti kirjoittanut Weebi tänään kello 14:06:46 »
Onko vielä mitää jäljellä?
10
Veteraanien korjaamo / Vs: B18+dellorto dhla 40 säädöt.
« Uusin viesti kirjoittanut LuukasR tänään kello 13:33:06 »
Kylä saa melkei suorilta laittaa ne 65 tksuuttimet. Kylä ne poraankin pystyy mutta ite en ainakaan joskus löytäny järkevään hintaan kun teriä puolen millin välein.

Jos varovasti nostaa kierroksia niin millä kierroksilla ilmenee ongelmia?

Kun noi 11. seosputket on laihan puoleiset niin jos tksuutin on pienen puoleinen niin käy sillain että tyhjäkäyntipiiristä loppuu tavara ennenkun pääpiiri tulee mukaan.

Ja ite en ainakaan saanu 11. putkilla omaani toimiin ilman että olis kyykähtäny sekunniks kun löi lapun lattiaan.


Tää nyt ei tähän asiaan varsinaisesti liity mutta kannattaa laittaa kaasarien ja imusarjan väliin ns.Misabbi levyt ja kiinnitys kumituttiprikkojen ja nyloccien kans niin kaasarir ei värise kun se aiheuttaa kaikenlaista ongelmaa.

Ja tekis yhtenäisen levyn torvien alle joka yhdistää molemmat kaasarit niin synkka pysyy kohdallansa. Itellä on vielä tuosta levystä tukirauta moottorin korvan pultin alle ja kumityyny viä välissä.

Niin ja itellä oli samanlailla synkkavipua jatkettu aluks mutta vahvistin sitä viä alapuolelta kun tollain se on aika pletku,tai omani ainakin anto myöten silmin nähden.

Niin ja itellä ainakin ajomukavuus parani 100x kun muutin kaasun vivusta vaijerimalliseks. Vivulla oli semmonen jäykkä kohta jonka jälkeen poljin keveni ja oli kylä melkosta kengurumenoo kun kaasu oli lähinnä mallia päällä tai pois.  :D
Joo, tilailin teräsarjan jossa teriä 0,05mm välein 8)
Ja meikäläisellä on nuo 10 putket ei 11, jotka ilmoitin alunperin. Ilmeisesti putket menee noissa emulsion vehkeissä 8,10,11 joista 8 on rikkain.
Tarkotus joo olis tehä täs lähipäivinä tuki kaasareiden välille. Ja itselläkin ehkä hitusen sellanen fiilis että toi synkkä vipu on antamut vähän periksi tosta kaasun painelusta :) pitänee sitäkin vähän vahvistella.
Pitänee päivitellä lisää kun saan porailtua 65 nuo suuttimet. Siitähän se säätely sitten alkaa kun saa auton jokseenkin ajokuntoiseksi.
Ajojalka jo vipattaa nii vimmatusti niin pitää toivoa ettei kestä koko kesää noiden kanssa paini :D
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Autoracing  KL-varaosat