Carcom Oy  Ateho

Webaston kaukosäädin

  • 49 Vastauksia
  • 47601 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Masadist

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Vs: Webaston kaukosäädin
« Vastaus #45 : 09.02.2016, 23:22:45 »
Jees. Näyttäisi siltä, että tuli tilattua just se väärä kaukosäädin.

Ohjelmoitaessa se vilkuttaa punaista 5 kertaa ja kun yritän käynnistää niin vilkkuu vihreä, eikä lämmitin käynnisty.

Tässä tämänhetkiset fiilikset:
https://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM
eBayn myyjä oli onneksi halukas vaihtamaan tuon kaken siihen toiseen versioon.

Jos ei tuollakaan toimi, niin sitten saa mun puolesta olla yhden kaukosäätimen varassa tämä meidän auton lämmittely.

iTypo

Volvo XC60 '11 D3 AWD Summum Automaatti
Polestar Performance, 151KW/205hp, 420Nm

Poissa viggenisti

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Webaston kaukosäädin
« Vastaus #46 : 27.02.2018, 13:54:10 »
Onkohan xc70 vm 2011 (käyttöönotto 12/2010) kumpi kake?  T91 vai T91R 

Manuaalissa ei sanota mitään.. Ulkoisesti samanlaisia molemmat
XC70 D5 2011
Oulu

Poissa Eempex

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: Webaston kaukosäädin
« Vastaus #47 : 13.02.2021, 14:45:00 »
Jaahas, uusi evo on saatu asennettua ja ohjelma sisässä. Kaikki pelaa hienosti, paitsi kaukkari. T91 ollut toiminnassa ennen, mutta puolentoista vuoden aikana oli paristo loppunut ja pariston vaihdon jälkeen ei enää yhdistä autoon. Vaikka yrittää yhdistää sulakkeen irroittamalla, niin aina vain punainen vilkkuu ja paristo on siis vaihdettu uuteen. Onko vinkkejä? Saako joku Webasto korjaamo yhdistettyä jotenkin eri tavalla? :idiot2:
Jeep Grand Cherokee WK2

Poissa Pietilä

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1118
  • www.vrcf.fi
Vs: Webaston kaukosäädin
« Vastaus #48 : 13.02.2021, 19:13:03 »
Jaahas, uusi evo on saatu asennettua ja ohjelma sisässä. Kaikki pelaa hienosti, paitsi kaukkari. T91 ollut toiminnassa ennen, mutta puolentoista vuoden aikana oli paristo loppunut ja pariston vaihdon jälkeen ei enää yhdistä autoon. Vaikka yrittää yhdistää sulakkeen irroittamalla, niin aina vain punainen vilkkuu ja paristo on siis vaihdettu uuteen. Onko vinkkejä? Saako joku Webasto korjaamo yhdistettyä jotenkin eri tavalla? :idiot2:

Mulla kävi samanmoinen ongelma kun patteri loppui kaukosäätimestä. Olin joskus +2-3 vuotta sitten ostanut paketin missä on kaks 2 patteria. Nyt sitten laitoin "uuden" patterin ja ei silti toiminut. Alkoin jo autosta vikaa etsiä ja sulakkeita irroitella, mutta ei sitten vikaa kuitenkaan löytynyt. No kaupasta uusi patteri niin sillä se sitten lähti heti toimimaan. Oliko sulla ihan kaupasta uusi patteri hommattu, vai jossain omassa varastossa ollut?

Poissa Eempex

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: Webaston kaukosäädin
« Vastaus #49 : 14.02.2021, 10:46:04 »
Mulla kävi samanmoinen ongelma kun patteri loppui kaukosäätimestä. Olin joskus +2-3 vuotta sitten ostanut paketin missä on kaks 2 patteria. Nyt sitten laitoin "uuden" patterin ja ei silti toiminut. Alkoin jo autosta vikaa etsiä ja sulakkeita irroitella, mutta ei sitten vikaa kuitenkaan löytynyt. No kaupasta uusi patteri niin sillä se sitten lähti heti toimimaan. Oliko sulla ihan kaupasta uusi patteri hommattu, vai jossain omassa varastossa ollut?
Ihan kaupan hyllyltä kävin nappaamassa pariston, kun tajusin entisen olleen loppu. Ei se 4€ sijoitus toki maailmaa enää tässä yli tonnin keississä kaada, joten käynpäs tänään hakemassa uuden pariston ja kokeilen!  ::)

E: ei auttanut uusi paristo ja yhdistäminen. Pitää soitella huomenna korjaamoon, joka huoltaa weboja ja kysellä.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2021, 14:41:52 kirjoittanut Eempex »
Jeep Grand Cherokee WK2

 

RallyBaron  Samppasport