1
Showroom / Vs: 240 Haaveista totta + XC60 D5 AWD
« Uusin viesti kirjoittanut Miikala tänään kello 21:35:21 »Konetta ei tullut laatikon kanssa sen enempää soviteltua, mittailin että vanha b200e+m47 ja m52b25+gs6-37 pituusero on 3cm joten eiköhän tuon kardaanin saa lyhennettyä tälläkin tiedolla sopivaksi. Laippa näissä molemmissa laatikoissa on 96mm pulttikehällä.
Polttoainelinjat tuli tuosta alumiinista taiteltua auton alle. Mukavan helppoa oli työstää tuollainen, voin kyllä lämpimästi suositella muillekkin. Pitää tilailla vielä tuota teräspunosteflonia niin saa tehtyä linjat loppuun asti, vielä on vähän auki mihin nuo alumiinilinjat tulee päätettyä.
Tulolinja on An8 kokoista ja taivuttelin tuon suoraan suodattimeen kiinni, jää pari liitosta vähemmäksi. Suodattimeksi Hengstin valmistama, rapakon takana kuulemma testattu audin turbomoottoreissa riittävän 800hv tehoihin. Sopi oikein hyvin tuohon vakio paikalle.
Vakio tankkilaitteeseen asentelin An8 ja An6 liittimet:
Muuta mitä tässä välissä on tapahtunut niin vaihdekeppi tuli asenneltua, tämän valmistaja on Swagier ja tuli suoraan puolasta. BMW:hen näitä markkinoidaan, mutta hyvin se näytti tuohon volvon tunneliinkin asettuvan.
Seuraavaksi pitäisi alkaa koneeseen sähköt ja apulaitteet asentamaan niin voisi nostaa koneen lopullisesti paikalleen.
Polttoainelinjat tuli tuosta alumiinista taiteltua auton alle. Mukavan helppoa oli työstää tuollainen, voin kyllä lämpimästi suositella muillekkin. Pitää tilailla vielä tuota teräspunosteflonia niin saa tehtyä linjat loppuun asti, vielä on vähän auki mihin nuo alumiinilinjat tulee päätettyä.
Tulolinja on An8 kokoista ja taivuttelin tuon suoraan suodattimeen kiinni, jää pari liitosta vähemmäksi. Suodattimeksi Hengstin valmistama, rapakon takana kuulemma testattu audin turbomoottoreissa riittävän 800hv tehoihin. Sopi oikein hyvin tuohon vakio paikalle.
Vakio tankkilaitteeseen asentelin An8 ja An6 liittimet:
Muuta mitä tässä välissä on tapahtunut niin vaihdekeppi tuli asenneltua, tämän valmistaja on Swagier ja tuli suoraan puolasta. BMW:hen näitä markkinoidaan, mutta hyvin se näytti tuohon volvon tunneliinkin asettuvan.
Seuraavaksi pitäisi alkaa koneeseen sähköt ja apulaitteet asentamaan niin voisi nostaa koneen lopullisesti paikalleen.