Eikö näis oikeasti oo bensafilsua ollenkaan?
Ainoo mis tullut vastaan et ei oo bensafiltteriä ollenkaan on C5 sitikka. Nissaneissa näkynyt tankin sisällä filsu pumpun ympärillä.
Sama mullakin S90 kanssa, ei lähde kylmänä käyntiin E85, 2k huijausvastuksella moottorin lämpöanturin kaverina ni lähtee pikkupakkasilta. Webastoa ja lohkaria antamalla toimii.
Itsellä kävi mielessä S80 V8 AWD osto, mutta tilan tarpeen takia ja about saman hinnan ansiosta homma kääntyi audin puoleen, ja sillä tiellä ollaan. Uusi S90 mietteissä, mutta saa nähdä tuleeko S90 mk2 vai A8 4H/D4 2010->.
Audi A8 W12 2006 ei lähteny E85 alle 20ºc käyntiin niin että pysy käynnissä, mut sama peli 2008 mallisena pelittää. Eri softa ainaki moottoribokseissa noissa on vaikka moottori mekaanisesti sama, koska eka kävi pintakaasu ajossa 105-108ºc ja toinen pysyy 89-90ºc (sähkötermari). Myöhempi myös syö 1L/100km enemmän menovettä, on rajoitettu 250km/h (eka ei ainakaan stopannut 280km/h).
S90 webasto ThermoTopC ja Audeissa ollut sama laitos toiminut vuosia moitteetta E85. S90 webasto oli uusi kun asensin sen 2011 talvella, eikä temppuillut kertaakaan. Sillä on ehkä ajettu max 5kertaa bensalla, loput vajaa sata starttausta E85. Kaikki kolme webastoa lähtenyt aina käyntiin ja toimineet moitteetta E85.