Juu aukipäin pyörittämällä syöttö vähenee.
Siellä vaikuttaisi nyt olevan ainakin parikin eri vikaa päällänsä. Eli jo edellä mainitusti kaasuakseli väärällä boorilla ja viimeksi kun ei ole sammunut avaimesta on ns. ottanut hullut eli käynyt öljyllä. Jos se turbo valskaa öljyä imupuolelle kertyy öljyä imusarjaan ja jossakin vaiheessa moottori imaisee ne sisäänsä ja käy täysillä kierroksilla niin kauan kun poltettavaa öljyä piisaa. Tai jos huohotinletku on paikoillaan ja kone väljä niin öljyä kertyy imupuolelle ja huutaa niin kauan kuin öljyä piisaa, pahimmassa tapauksessa imee kaikki öljyt imupuolelle ja koneesta tulee kerrasta vainaa. Hullut ottanut kone ei sammu avaimesta vaan on sammutettava vaihteella tai ilmanotto tukkimalla.
Huohotinletkusta jos tulee öljyä niin kone on väljä eli puristuspaineet karkaa kampikammioon, väljä moottori on huono lähtemään käyntiin, tehoja kateissa ja kuluttaa öljyä. Väljässä dieselissä huohotusletkua ei kannata vetää alkuperäisen mukaisesti imupuolelle vaan erilliseen öljynkeruusäiliöön. Säiliöksi kelpaa vaikka tyhjä öljykanisteri, jonka saa kiinni johonkinpäin konehuonetta. Huohotusletku korkista kanisterin sisään ja kanisterin yläosaan reikä, josta toinen vähintään yhtä suuri letku ulkoilmaan auton alle. Nyt ei pääse öljyä imupuolelle huohotuksen kautta ja säiliöön kertyneet öljyt voi kaataa takaisin moottoriin.
Ja pumpun ajoitus on luultavasti muuttunut kun olet jakohihnan vaihtanut, nokankaan ajoitus ei välttämättä ole kohdallaan. Noissa kun nokka lukitaan hihnan vaihdossa takapäästään oikeaan asentoon, eli takapäästä syöttöpumpun remmiä pyörittävä hihnapyörä pois ja nokan päässä on hahlo johon laitetaan esim. lattaraudan pätkä niin että hahlo on venttiilikopan tiivistepinnan suuntainen. Pumpun ajoitus jos on myöhäisellä niin kylmäkäynnistyvyys on huono tai surkea ja kone käy pehmeästi, sopivalla ajoituksella käyntiääni on "terävä".