Ateho  Elekma

Dumppi ja sen tarpeellisuus 450hv

  • 17 Vastauksia
  • 10086 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tanskude

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
Vs: Dumppi ja sen tarpeellisuus 450hv
« Vastaus #15 : 02.08.2015, 23:52:01 »
... huhua jopa vääntyneistä kaasuläpistä, en tiedä onko viimeinen vain urbaanilegenda vai ei.
Ahdetuissa moottoripyörissä ollut ongelmana jos ei ole ollut riittävän kokoista dumppia. Myös ajotapa on edesauttanut läppien vääntymistä, jos on vedellyt tarpeetonta rajotinrallia tai kovilla ahdoilla vetänyt kaasun nopeasti kiinni.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: Dumppi ja sen tarpeellisuus 450hv
« Vastaus #16 : 05.08.2015, 08:25:22 »
Holsetti kestää pienen ydinsodan eise iha pienestä ota ihteensä :) Sakkauksen äänenvaimennin poisa vaan nii alkaa olla äänimaailma kohdallaan ilman dumppeja  :pomo:
Ja itse kuitenkin laitoit bypassin autoosi. Kerro nyt siitä tarpeellisuudesta.

Poissa 7kanelkeet

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 113
  • www.vrcf.fi
Vs: Dumppi ja sen tarpeellisuus 450hv
« Vastaus #17 : 07.08.2015, 09:52:30 »


Sain tuolla 42mm bypassilla eliminoitua kaikki immu häröilyt vaikka ihan ok toimi ilmankin. Mutta täydellisyyttä hain lähinnä. Ulos kierrosta ei ilmaa suhautella. Himpun verran pässin kautta imusiipeä vasten josta se palaa immulle.

Kyllä siellä on äänimaailma kohdallaan ku 1.65bar painetta ja osa lyö takas siiville :P
« Viimeksi muokattu: 07.08.2015, 11:08:33 kirjoittanut 7kanelkeet »
Jos pää ei tiedä mitä perse tekee, silloin on pyykkiä
Volvo 940 Turbo
Volvo 765 Turbo *USA*
Dodge Ram 2500 5.9 Cummins 4x4

 

Ateho  Elekma