Ateho  Elekma

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 342712 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #960 : 23.12.2016, 14:57:09 »
Minkä kokosia suuttimia porukka täälä käyttäny ja minkä moisia teholukemia saatu?

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #961 : 23.12.2016, 18:56:31 »
.261 ja   .320 suutinkärkiä käyttämällä päästy yli 260 hevosvoiman. Esimerkiks bosio race 520.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #962 : 24.12.2016, 12:48:33 »
kuinka suuria suuttimia näihin saa?

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #963 : 24.12.2016, 13:42:05 »
Suuttimet voi olla ihan alkuperäset, suutinkärkien vaihto riittää. Tuo .320 taitaa olla isoimpia mitä saa. Nykyisin jo vissiin saa vähän helpommin, aikasemmin niitä ei myyty oikein missään.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #964 : 24.12.2016, 18:21:27 »
Suuttimet voi olla ihan alkuperäset, suutinkärkien vaihto riittää. Tuo .320 taitaa olla isoimpia mitä saa. Nykyisin jo vissiin saa vähän helpommin, aikasemmin niitä ei myyty oikein missään.

Joo siis kärkiä meinattiin, minkä laisii lukemii asti nuo 0.320 riittää?

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #965 : 24.12.2016, 18:44:20 »
Joo siis kärkiä meinattiin, minkä laisii lukemii asti nuo 0.320 riittää?
vielä ei oo tarkkaa tietoa, mutta .261 suuttimilla on päästy vähän yli 270. Ja ahtimena he221w.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 703
  • savua!
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #966 : 24.12.2016, 18:50:34 »
Darkside developments myy myös 0.340, 0.360 ja jopa 0.460 kärkiä.
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #967 : 24.12.2016, 19:44:44 »
Darkside developments myy myös 0.340, 0.360 ja jopa 0.460 kärkiä.
okei, valikoima on laajentunu. Muutama vuosi sitten siellä oli 320 isoin.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #968 : 24.12.2016, 19:52:50 »
okei, valikoima on laajentunu. Muutama vuosi sitten siellä oli 320 isoin.
Hyvä tiätää voi tulla isoolle kärjille täs jossai vaihes tarvetta ::)

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #969 : 30.01.2017, 09:31:07 »
http://www.ebay.com/itm/Einspritzduse-Tuning-0-216-mm-1-9-2-5-TDI-DSLA150P764-Audi-Seat-Skoda-VW/270911966757 Mahtaakos noi olla sopivat kärjet? Käytännössähän lähes saman kokoiset vakioiden kanssa.
No kun halvalla sai.

Poissa Fleba

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #970 : 14.02.2017, 07:17:39 »
Kuinka järeän siirtopumpun uskaltaa laittaa ennen suodatinta?
Täällä jotkut niitä laittaneet, muttei mainintaa tuotoista ja paineista.
-Miksi ostaa Bmw kun pituus riittää-

Poissa oh850

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 886
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #971 : 14.02.2017, 13:15:46 »
Mulla on tämmönen käytössä ja ei ole ollut ongelmia. Polttoainelinjat on 8mm letkua.

http://www.uspartsperformance.fi/pa-pump-race-8-0-psi-100/

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #972 : 25.02.2017, 15:23:42 »
Mitäs jos laittaa tuon 3bar mapin pelkästään, että ahdot nousee sillä "huijauksella", niin osaako ECU antaa soppaa lisää?

Voinko tuon siis laittaa muuten vakioon kiinni?
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa oh850

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 886
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #973 : 25.02.2017, 15:38:01 »
 Luulisin että ei osaa koska syötönsäätö ei ole alunperin ahtojen mukaan. Ohjelmointi tai EVRY lisäksi niin tulee lisää soppaa  O0

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #974 : 25.02.2017, 17:39:45 »
Luulisin että ei osaa koska syötönsäätö ei ole alunperin ahtojen mukaan. Ohjelmointi tai EVRY lisäksi niin tulee lisää soppaa  O0

Harmillista, olishan se ollutkin liian helppoa.

Tosin, en nyt tiedä mihin oon jemmannu sen 3bar MAP-anturin niin eipä tässä pääse sitä kuitenkaan vaihtamaan.
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

 

Futurez  Kulkukoira