« Uusin viesti kirjoittanut M.Ptänään kello 00:44:34 »
Kakskalvoinen jarrutehostin ei mahtunut olemaan kaasarin painekotelon kans. Kävin nappaamassa 242:sesta tähän hätään tuon ykskalvosen kiekkomallisen tilalle. Hyvin kului aika tässäkin jumpassa. Pitää vie jostain hommaa takaiskuventtiili tohon imusarjan ja tehostime väliin.
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika 18.04.2024, 23:04:47 »
Sama veikkaus. Magneti marelli kiukuttelee. Jossain vikakoodiselityksessä on sana throttle noilla oireilla niin melkeinpä se riittää näissä alkupään vempeleissä. Sulakkeethan nyt kannattaa tarkistaa.
« Uusin viesti kirjoittanut Henspa 18.04.2024, 21:42:31 »
Mitä lähteä tutkimaan kyseisestä volvosta. Ongelmana on että ajossa jurnuttaa esimerkiksi ylämäkeen ajaessa ja tuntuu ettei vain jaksa vetää. Tyhjäkäynnillä välillä alkaa humppaamaan kierroksia ja meinaa sammua. Muutaman kerran löi vikatilaan jolloin todennäköisesti alkoi käymään neljällä pytyllä kun alkoi käymään kun traktori ja kuuli selkeästi että pyttyjä tippui pelistä jonkun ajan kuluttua palasi takaisin kaikille pytyille. Auto on siis manuaali
Vikakoodit luettu ja antaa vikakoodeja:
Ecm-903F throttle position
Ecm-E000 control module communication. Faulty communication
Ecm-912A Communication with engine control module (ECM)