Autodiagnoosi  Carcom Oy

volvo 940 nostamien

  • 5 Vastauksia
  • 1965 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vulvomiäs

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
volvo 940 nostamien
« : 14.02.2016, 17:40:26 »
Voiko volvo 940 nostaa tunkille tarkoitetuista nostokohdista pilarinostimella? Entä voiko pukit laittaa niihin nostokohtiin?

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 940 nostamien
« Vastaus #1 : 14.02.2016, 17:44:09 »
Kyllä, omakin roikkuu tuossa nosturilla justiinsa. Tai siis 960:nen, mutta on tuossa hirressä olleet muutkin 7-900 sarjan autot

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 940 nostamien
« Vastaus #2 : 14.02.2016, 17:49:29 »
Hyvin on kestänyt kaikki mitkä olen niistä nostanut. Pukitkin olen laittanut. Kumia välissä ei olisi pahitteeksi ettei tule ruostuvia naarmuja.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Vulvomiäs

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 940 nostamien
« Vastaus #3 : 05.05.2016, 13:03:55 »
Auto ollut nytten tunkin nostokohdista pilarinostimella ja hyvin kestänyt. Nyt pitäisi laittaa pukeille, mikä on "oikeaoppinen" tapa nostaa hallitunkilla ja mihin pukit?

Poissa HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1607
  • It's Hip To Be Square
Vs: volvo 940 nostamien
« Vastaus #4 : 05.05.2016, 14:48:30 »
Itse on tullut hallitunkilla nosteltua perämurikasta ja etuapurungon alta, siitä postikortin kokosesta plootusta, jos on tarvinnut saada pääty kerrallaan ilmaan.

Virallinen suositus nelipilarin nostokohdista edessä taitaa olla "runkopalkkien" etuosasta keulapainoisuuden välttämiseksi, mutta on tullut kokeiltua ja aika rajusti saa rynkyttää että saa perän nousemaan...
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: volvo 940 nostamien
« Vastaus #5 : 08.05.2016, 22:12:35 »
Itse on tullut hallitunkilla nosteltua perämurikasta ja etuapurungon alta, siitä postikortin kokosesta plootusta, jos on tarvinnut saada pääty kerrallaan ilmaan.


Etupalkin alla olevasta lapusta ei kannata nostaa, se menee mutkalle.  Toki 9/10 lie inssi jo kääntänyt katsastuksessa solmuun...

Runkopalkit ja reaktiotankojen takapäät on hyviä paikkoja keulassa. Takana murikka,  vetokoukku ja trailing armien takapäät, jos tarttee vaan pyörä saada ilmaan.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2016, 22:15:33 kirjoittanut Dartteri »
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

 

Carcom Oy  Ateho