KL-varaosat  Race.fi

Tiilikeula 740 pitkäisku B230 8v 503whp // Kuulumisia!

  • 809 Vastauksia
  • 387706 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
vaihotko kuiten kaikki pultit, ettet vaan sitä mikä tippu  ;D
LH&ostrich

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Juu kaikki vaihtu + nordlock prikat..


Auto läjäs mut käyntii en saanu ke kerra höräytettyy. Akkukapasiteetti mallia loppu. Pätkimisen syykin selvis. Tulpanjohdot murentunu ainaki 1 pahasti ja toinen vähän.. Laadukkaat johdot prkl..
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Korte

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 233
  • www.vrcf.fi
Juu kaikki vaihtu + nordlock prikat..


Auto läjäs mut käyntii en saanu ke kerra höräytettyy. Akkukapasiteetti mallia loppu. Pätkimisen syykin selvis. Tulpanjohdot murentunu ainaki 1 pahasti ja toinen vähän.. Laadukkaat johdot prkl..

Sulla näyttäs olevan DPn ja kannen välissä aika vähän tilaa. Kokeile laittaa lämpösukkaa tulpan johtoon. Mulla BERUn johto murtui tulpanhatun liitoksesta useampaan otteeseen, vaikka on väljempi asennus kuin sulla ja DPssä black satinia. Sukka auttoi ongelmaan. Ilmeisesti alkaa lyömään kuumasta johdosta herkästi läpi ja johto murtuu?

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Sulla näyttäs olevan DPn ja kannen välissä aika vähän tilaa. Kokeile laittaa lämpösukkaa tulpan johtoon. Mulla BERUn johto murtui tulpanhatun liitoksesta useampaan otteeseen, vaikka on väljempi asennus kuin sulla ja DPssä black satinia. Sukka auttoi ongelmaan. Ilmeisesti alkaa lyömään kuumasta johdosta herkästi läpi ja johto murtuu?

Mulla on DP:ssä kääre ja autoracingilta jotain helvetin kallista sukkaa päällä. Noh.. Tulpanjohdoissa ainakin luki 1000c, mutta niin.. Sekin sukka pitäs kestää 1200 astetta jatkuvaa kosketuskuumuutta, mutta sekin jo murtunu parista kohtaa. On sitä mulla lisää onneks, mutta ei sitä hirveesti kehdanu ostaa 50e metrihinnalla.

E: Ehdottakaa niitä tulpanjohtoja, mitkä olis jees. Mä haluun ajamaan =D Noi tuhoutuneet on kaverilta jotain laadukasta jenkkisettiä, muttei tarpeeks laadukasta mun autoon näköjään.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Jara_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • Wäärin Wirittäjä #7
Mulla on DP:ssä kääre ja autoracingilta jotain helvetin kallista sukkaa päällä. Noh.. Tulpanjohdoissa ainakin luki 1000c, mutta niin.. Sekin sukka pitäs kestää 1200 astetta jatkuvaa kosketuskuumuutta, mutta sekin jo murtunu parista kohtaa. On sitä mulla lisää onneks, mutta ei sitä hirveesti kehdanu ostaa 50e metrihinnalla.

E: Ehdottakaa niitä tulpanjohtoja, mitkä olis jees. Mä haluun ajamaan =D Noi tuhoutuneet on kaverilta jotain laadukasta jenkkisettiä, muttei tarpeeks laadukasta mun autoon näköjään.


Finjectorilta tulpanjohot mittojen mukaan tilaukseen tai sieltä osat ja tiet ite  :) hyvin on kaveriporukalka ja itellä kestäny :)
Volvo 945 B230FK+M90 vm.-95 harraste kampe
Volvo 945 B230FD käyttis
EX: 745 740, 240, 340, 3 Mersua, 4 Nissanin Maasturia/lavuria, 7 Toyotaa, 2 Fordia, isuzu, vw golf&passat ja yks fiat

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team


Finjectorilta tulpanjohot mittojen mukaan tilaukseen tai sieltä osat ja tiet ite  :) hyvin on kaveriporukalka ja itellä kestäny :)

Käyn huomenna fibjectorilla kattomassa mitä tarttuu mukaan ellei parempia ideoita tule :)
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Voi ny vitu. Koitin äsken pimeessä tuhrata uusia tulpanjohtoja paikoilleen. US-Partsilta jotain jenkkikamaa kokeiluun. Nyt sit v*tuttaa ihan huolella kun pitäs ymmärtää miten noi liittimet saa puristettua kasaan. Eli toi on semmonen, että puolan pään piuha lyhennetään ja prässätään ite se liitin ja kumikortonki päälle. Ideoita? Kärkipihdeillä kokeilin, niin tuloksena kumikortonkia vetäessä päälle liitin lens hevon kuuseen.. Niin ja millä se kumikortonki kannattaa liukastaa? Tai tulpanjohto. Nyt en jaksa enää tänää.. Aamusta jatkuu.. Pieni operaatio yliväsyneenä ei oo helppoa...  ;D
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Jara_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • Wäärin Wirittäjä #7
Voi ny vitu. Koitin äsken pimeessä tuhrata uusia tulpanjohtoja paikoilleen. US-Partsilta jotain jenkkikamaa kokeiluun. Nyt sit v*tuttaa ihan huolella kun pitäs ymmärtää miten noi liittimet saa puristettua kasaan. Eli toi on semmonen, että puolan pään piuha lyhennetään ja prässätään ite se liitin ja kumikortonki päälle. Ideoita? Kärkipihdeillä kokeilin, niin tuloksena kumikortonkia vetäessä päälle liitin lens hevon kuuseen.. Niin ja millä se kumikortonki kannattaa liukastaa? Tai tulpanjohto. Nyt en jaksa enää tänää.. Aamusta jatkuu.. Pieni operaatio yliväsyneenä ei oo helppoa...  ;D

Mä ostin us partsilta sen puristimen jolla saa puristertua sen liittimen se on semmonen ruuvipenkillä puristettava. Silikooni rasvaa vaan nii ruppee kumikortonki liukumaan  :)
Volvo 945 B230FK+M90 vm.-95 harraste kampe
Volvo 945 B230FD käyttis
EX: 745 740, 240, 340, 3 Mersua, 4 Nissanin Maasturia/lavuria, 7 Toyotaa, 2 Fordia, isuzu, vw golf&passat ja yks fiat

Poissa ImportTuning

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • BBS & OZ Only
Mulla samat johdot ja niiden mukana tuli kyllä ihan liukastettaki, mut joku silikoonirasva on ihan sama.
Puristelin ihan peruspihdeillä ne ja on kyllä pysyny kiinni, vaatii jonku verran sitten kärsivällisyyttä jos haluat hyvät niistä kun ei oo noita oikeita pihtejä  8)
T-GUL 740R B284T+gs6-53dz, Volvo S40 Racecar, Golf mk2 GTI 16v, Käyttökulkine Volvo S60R AWD, Manual -04
Low is a lifestyle :D
Power was the only question, with the answer being ‘all the power you can get’.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Ahaa siis se silikonirasva on siihen. No hyvä tietää. :D
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Ähh.. Ei uskalla ottaa riskiä ilman pihtejä/ruuvipenkkipuristinta. Ei kellään uusimaa-alueella olis moisia..? Ei huvittais us-partsille ajella ruuhka-aikaan :/
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Boost pelasti mut pulasta ja sen kautta sain asialliset puristukset tulpanjohdoille ! Tuhannet kiitokset. Eilen koplailin pihalla hämärässä johdot kiinni, mutta pakkanen oli tyhjentäny akun. Autohan on kotipihassa kun hallilla on yks pikkuprojekti koneswappi menossa. :) vähän vaihtelua välillä :D

Tuntuu vaan nyt kun on pyöritelly konetta startilla niin pyörii nihkeemmin kun ennen..? Täytyy nyt kattoo onko noi akut sipannu kun on menny useesti tyhjäks..? Noohh pikkuhiljaa tästä taas homma etenee ja pääsee laittaa auton talviteloille. Sit pitäs nippu rahaa taikoa uusiin osiin. :D siks mulla toi koneswappi pikkuprojekti onkin menossa.. ;)
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1469
  • www.vrcf.fi
Lainaus
Tuntuu vaan nyt kun on pyöritelly konetta startilla niin pyörii nihkeemmin kun ennen.
Tuli vaan mieleen että mitkät öljyt sulla on sisällä? Jos joku race öljy niin yöpakkaset tekee kyllä koneen "nihkeäksi"

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Tuli vaan mieleen että mitkät öljyt sulla on sisällä? Jos joku race öljy niin yöpakkaset tekee kyllä koneen "nihkeäksi"

Valvolinen VR vai mikä lie. Kyllä joo racing ölppää.

Nyt on tilanne päällä ja ne liittimet on jotenki vääränlaiset. Ne on jotenki isommat kun noi mitkä mulla oli.. Damn. Pitää tossa kattoa mitä tässä nyt taas tekis. Täytyy kaverilta hakea jonkunnäköset vähän paremmat johdot lainaks siks aikaa kun saa tilanteen haltuun. :D

Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 364
  • Jee jee
Vs: Tiilikeula 740
« Vastaus #644 : 09.10.2015, 09:17:40 »
20w50 öljyt koneessa, kylmä keli ja väsynyt akku on kyllä sellainen kombo, ettei mikään ihme jos kone pyörii vähän tahmeasti. Kylmällä koneella on varmaan aika rutkasti öljynpainettakin.
!

 

KL-varaosat  Race.fi