Autoracing  KL-varaosat

Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi

  • 364 Vastauksia
  • 154095 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volvo nro 5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #225 : 13.02.2016, 00:08:45 »
Tuota c4:sta menin liikkeeseen ostamaan muiden autonhoitotuotteiden lisäksi. Päädyin tuohon kuvan litkuun syystä että ei tee muovia kiiltäväksi.
Tuota c4:sta kehutaan että se tekee kestävän jäljen, miten kestää normaali ylläpitopesun vaahdoilla ja miedoilla pesuaineilla? Entä auringonpaiste, tarviiko suljata monesti kesässä? Tuo dodo Juicen litku toisen käsittelykerran jälkeen on pysynyt meidän volvossa ja toyotassa yli puoli vuotta. Ensimmäinen käsittely muutaman tunnin aikana ilmeisesti hiljalleen imeytyi muoviin tehden pinnasta laikkuisen, johtuu luultavasti siitä että muovit käsittelemättömänä vaalentuneet tosi pahasti. Kun vedin uuden käsittelyn, jälki oli tasainen ja kestävä. En tiedä johtuuko pitkä kesto osittain siitä että täällä pohjoisessa ei talvella tarvi päntiönään peseskellä autoa, ja ei tuo aurinkokaan polta  :)
« Viimeksi muokattu: 13.02.2016, 00:19:21 kirjoittanut volvo nro 5 »
Paljon näitä on tehty, mutta harvoin ne on onnistunu...

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4107
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #226 : 13.02.2016, 06:11:27 »
Alkukesästä laitoin tuon C4:sen ja sen jälkeen n. kerran viikossa pesua autofoamilla ja näin talviaikaan ihan shampoolla. Ihan hyvin on pysynyt, mutta kyllä uudelleen käsittely ois paikallaan.
Huomaa etenkin takapuskurista että alkaa kuivumaan, autona V70N.

Poissa Kuppi_kahvia

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • www.vrcf.fi
« Viimeksi muokattu: 13.02.2016, 10:22:50 kirjoittanut Kuppi_kahvia »

Poissa volvo nro 5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #228 : 13.02.2016, 18:39:19 »
Alkukesästä laitoin tuon C4:sen ja sen jälkeen n. kerran viikossa pesua autofoamilla ja näin talviaikaan ihan shampoolla. Ihan hyvin on pysynyt, mutta kyllä uudelleen käsittely ois paikallaan.
Huomaa etenkin takapuskurista että alkaa kuivumaan, autona V70N.
Näyttäis että aika lähellä toisiaan kesto näillä aineilla, meidän autojen muoveissa ei vielä kuivumia näy. Tuossa mainoksessa mainitaan että C4 jättää kiiltävän pinnan, onko kiilto kovastikin kiiltävä, esim. renkaan kiillokkeen luokkaa? Itse tykkään että muovit eivät kovin "silikonimaisesti" kiiltele. Jos ei kovin kiiltävä niin vois tuotakin kokeilla. Tuo aine josta kuvan laitoin aiemmin, ei tee rasvatun näköistä pintaa.
Monenmoista muovin hoitoainetta on kokeiltu, osa on lähtenyt ensimmäisellä sateella, osa ollut järjettömän työläitä levittää eikä siltikään kestäviä. Kuumailmapuhaltimella käsittelykin perustuu ilmeisesti siihen että nostaa muovin silikonit pintaan, vanhassa muovissa senkin käsittelyn kesto rajallista. Hyvillä aineilla suojaaminen ennen kuivumista luultavasti paras lääke.
Paljon näitä on tehty, mutta harvoin ne on onnistunu...

Poissa volvo nro 5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #229 : 13.02.2016, 18:42:12 »
Näyttäisi löytyvän KL-varaosallakin hintaan 32.10e.
http://kl-varaosat.fi/verkkokauppa/client/view/69735/2738
Kiitos  -H-  Hyvä tietää että sitä saa mahdollisesti kotikaupungistakin, ei tarvitse Oulun reissuun odottaa jos litkun tarve tulee.
Paljon näitä on tehty, mutta harvoin ne on onnistunu...

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4107
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #230 : 14.02.2016, 20:48:49 »
Näyttäis että aika lähellä toisiaan kesto näillä aineilla, meidän autojen muoveissa ei vielä kuivumia näy. Tuossa mainoksessa mainitaan että C4 jättää kiiltävän pinnan, onko kiilto kovastikin kiiltävä, esim. renkaan kiillokkeen luokkaa? Itse tykkään että muovit eivät kovin "silikonimaisesti" kiiltele. Jos ei kovin kiiltävä niin vois tuotakin kokeilla. Tuo aine josta kuvan laitoin aiemmin, ei tee rasvatun näköistä pintaa.
Monenmoista muovin hoitoainetta on kokeiltu, osa on lähtenyt ensimmäisellä sateella, osa ollut järjettömän työläitä levittää eikä siltikään kestäviä. Kuumailmapuhaltimella käsittelykin perustuu ilmeisesti siihen että nostaa muovin silikonit pintaan, vanhassa muovissa senkin käsittelyn kesto rajallista. Hyvillä aineilla suojaaminen ennen kuivumista luultavasti paras lääke.
Ei oo kyllä yhtään kiiltävä, sellainen silkin himmeä mun mielestä. Ei voi verrata rengaskiiltoihin.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4107
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #231 : 24.02.2016, 17:20:25 »
Megun pikavaha, tullut aiemmin käytettyä Sonaxia jne. pikavahoja pesujen välillä mutta nyt ostin kokeeks vähän "vähemmän marketti" tuotteen.
On hyvä voin suositella! Ei mikään sairas kiilto, mutta pinnan liukkaus on kyllä mahtava ei pysy lumi päällä millään  ;D

http://www.meguiarsdirect.com/product/ultimate-quik-wax

Poissa Pepo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 190
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #232 : 16.06.2016, 23:01:48 »
Gtechniq G5 lasinpinnoite. Liukas kuin mikä, pisarat alkaa irrota tuulilasista jo 50 km/h 944:ssakin jossa ei ole kovin vino tuulilasi.
 G5:n voi levityksen (esim vaahtomuovilevittimellä) jälkeen samantien kiillottaa, helpompi kuin 5 sateesta.

Toinen suositeltava Dodo juice menthol lasinpesuaine ottaa hienosti liat ja haihtuu samantien.Autodudelta molemmat.

 Kerrostalon pihalla vain kevyt parikymmentä minuuttia kaikkien ikkunoiden ja valojen pesu+pinnoitus. :P

Poissa J2K

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1691
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #233 : 17.06.2016, 06:58:21 »
Aikaisemmin olinkin jo kirjottanut kokeilevani tätä. Nyt kokemusta pidemmältä ajalta ja aion käyttää vastedeskin. Nyt viikonloppuna laitan rouvan autoon.
http://www.tarvikkeet.fi/tuote/2744/jemma/tuulilasin-suoja-ainesarja-tcnano
Omani olen ostanut paikallisesta Fixus varaosaliikkeestä. Maksaa noin 14.50€
Jeep Grand Cherokee 3.0crd Overland -14
Ex. Kia Sorento -16
Ex. V70 D5 AWD -07

Poissa Pepo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 190
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #234 : 17.06.2016, 08:47:00 »
Aikaisemmin olinkin jo kirjottanut kokeilevani tätä. Nyt kokemusta pidemmältä ajalta ja aion käyttää vastedeskin. Nyt viikonloppuna laitan rouvan autoon.
http://www.tarvikkeet.fi/tuote/2744/jemma/tuulilasin-suoja-ainesarja-tcnano
Omani olen ostanut paikallisesta Fixus varaosaliikkeestä. Maksaa noin 14.50€
Mullakin on ollut tuota Tcnanoa.
+ kestää vuoden
+helppo laittaa

-ei mielestäni niin liukas kuin G5, joka ei tosin kestä kuin muutaman kuukauden.
-pakkaus riittää vain yhteen kertaan.

Kaiken kaikkiaan ei näillä niin isoja eroja ole, pääasia minusta suojaus lialta ja helppokäyttöisyys.

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #235 : 17.06.2016, 11:21:19 »
Kyllä mulla G5 kestää helposti puolvuotta/~10tkm. Muistaa vaan liukkarilla pestä pinnan kunnolla ennen laittoa. Yhteen autoon laitoin vaan silleen että puhistin pesun jälkeen Dodon clearly mentholilla, ni 3 kuukauden/~5tkm jälkeen ei enää ollu pinnoitetta lasissa.
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #236 : 17.06.2016, 13:31:01 »
Korrek pro tfc pinnoite. Testannu nyt pariin autoon, ihan niin nopeasti ei onnistu kun mitä mainosmiehet lupaa (15min) mutta kuluttajakäyttöön hyvää kamaa. Kestosta ei vielä tietoa, mutta katotaan. Mun showroomissa vähän lisää juttua..
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #237 : 17.06.2016, 14:00:05 »
Korrek pro tfc pinnoite. Testannu nyt pariin autoon, ihan niin nopeasti ei onnistu kun mitä mainosmiehet lupaa (15min) mutta kuluttajakäyttöön hyvää kamaa. Kestosta ei vielä tietoa, mutta katotaan. Mun showroomissa vähän lisää juttua..
Pesukintaan puolella kestosta on ollut jotain testiä, ja kuulemma on aikas surkea. Eli tuotetta myydään kuluttajille "kestopinnoitteena" mitä se ei todellakaan ole >:(
Vastaavia tuotteita, mutta kestoltaan parempia on esim.
http://www.autonhoitokauppa.fi/gyeon-q2m-wetcoat-500-ml
http://www.autonhoitokauppa.fi/carpro-reload-500-ml
http://www.autonhoitokauppa.fi/gtechniq-c2v3-crystal-liquid-500-ml
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #238 : 17.06.2016, 14:59:19 »
Pesukintaan puolella kestosta on ollut jotain testiä, ja kuulemma on aikas surkea. Eli tuotetta myydään kuluttajille "kestopinnoitteena" mitä se ei todellakaan ole >:(
Vastaavia tuotteita, mutta kestoltaan parempia on esim.
http://www.autonhoitokauppa.fi/gyeon-q2m-wetcoat-500-ml
http://www.autonhoitokauppa.fi/carpro-reload-500-ml
http://www.autonhoitokauppa.fi/gtechniq-c2v3-crystal-liquid-500-ml
tää on mullaki lähinnä testissä omassa autossa ja työautossa jolla ajetaan teollisuusalueella, en määkään ihmeitä odota mutta jos parikaan kuukautta kestää niin hyvä.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #239 : 17.06.2016, 20:56:32 »
tää on mullaki lähinnä testissä omassa autossa ja työautossa jolla ajetaan teollisuusalueella, en määkään ihmeitä odota mutta jos parikaan kuukautta kestää niin hyvä.
Tuollaista 2kk ovat puhuneet. Kestopinnoitteena on suorastaan huijausta mainostaa tuota tuotetta. Viimeistely detailing tuotteena korkeintaan.
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

 

Samppasport  Futurez