Useamman noita molempia tehneenä sanoisin, ettei sen pelkän imukanavan takia ainakaan kannattaisi valita kantta, mikäli tekee esim. ahtokäyttöön. Ja varsinkaan, kun tuon 531/405 kannen hinta alkaa olla melko suolainen hankintahinnaltaan. 530, 160 jne saa muutamalla kympillä.
Vaparina tuosta ns. huonommastakin saa ihan kelvollisen hyvillä kanavatöillä 44mm imuventtiilillä. Itse en ole laittanut suurempaa lautasta vakiorenkaaseen, koska jos vakiolautasen koko virtauspinta-ala otetaan käyttöön, se saattaa lähteä irti suuremmalla venttiilikoolla. Voi suuremmankin imuvenan laittaa, mutta suosittelen suurentamaan istukkarenkaan. Yli 46mm en itse lähtisi laittamaan, koska kannesta loppuu potentiaali valunsa puolesta.
Siitä kanavan ahtaimmasta kohdasta joutuu poistamaan paljon ainetta ( joskus on joutunut turvautumaan hitsaajan apuun). Ulkomuistista vedettynä olen tehnyt ahtaimman kohdan n.38mm vakiolautaselle. Ja vaikka kanava tuleekin lähes suoraan sivulta, eikä korkeammalta kuin 405/531, niin siitä ei tarvitse huolestua. Virtauspenkki hevoset ja todellisuus ovat usein kaksi eri asiaa. Enkä hirveästi laittaisi arvoa niille nopeusmittauksillekaan.
Pakopuolessa 160 ja 531 kansissa on kyllä eroa aika selkeästi ohjaimen seudulla. Ensin mainitussa on kuin siinä kohtaa olisi istuin ( muoto muistuttaa kannen ylöalaisin ollessa sellaista). 530/160 menee helposti puhki heti ohjaimen jälkeen katosta ( suuri vesitila), kun taas 531/405 kansi ei tarvitse tästä kohtaa niin paljon työstöä ja siinä on enemmän materiaalia jo vakiona, mikäli sitä kohtaa tarvitsee muuttaa.
Pakopuolen vakioistukkarenkaaseen menee järkevästi molempiin 37mm venttiili. Suurempaa lautasta käytettäessä pitää vaihtaa isompi istukkarengas. Pakokanavan malli paranee molemmissa kansissa, kun venttiilin halkaisijaa suurennetaan. Vakiona pakopuoli melko pyörteinen.