Carcom Oy  Ateho

245 -90 Englantilainen potilas "B6284T", muut 245 puuhastelut ja D5

  • 1446 Vastauksia
  • 602381 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kenoviiva

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #540 : 01.11.2015, 10:07:36 »
Veden aiheutamisella meinasin sitä, että jos vettä olis tullut pyttyihin tolkuttomasti enemmän kuin mitä sinne esim. vesiruiskutuksella laitetaan, niin olisiko se voinut toimia "vesileikkurina", kun ei pääse puristumaan kasaan/höyrystymään. Kaipa siinä jo käyntikin pätkis tuolla vesimäärällä.
Nyt kun nuo jäljet männän päällä näin, niin kyllä siellä enemmin jotain ylimääräistä kovaa on ollut pyörimässä. Ellei imupuolella ole missään osassa vikaa (palasia  irti), niin aika mysteeri on selvittää ilman VTT:n hiukkasanalyysia.
145 -70, 240 -89, V70 -99

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #541 : 01.11.2015, 10:11:33 »
Tulppa murentunut?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #542 : 01.11.2015, 14:13:09 »
Tulppa murentunut?
Mailillahan sekin meni vitospytystä. Edelleen veikkaus on mitä tahansa silloin vitospytystä irronnutta tavaraa, joka on huuhtoutunut jäähdytysnesteen mukana imusarjaan koneen sammuttua.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #543 : 12.11.2015, 21:24:53 »
Onks täällä tapahtunut jotain? Ei nyt mitään kovin suurta ja mullistavaa.

Lähetin 2,5l koneen nokat hitsaukseen englantilaista varten viime viikolla ja ne tulivat jo takaisin. Nosto 10,4mm, millistä milliin 236 astetta ja auki YKK:ssa 1,4mm. Hydraulinostimet pysyvät edelleen. Sain jo Tarmo_L:ltä suosituksen, että kahden millin paikkeilla vois olla hyvä kohta. Pitää aikanaan pyöritellä penkissä miten käy.

Ja kun jotain saa päähän, niin se pitää laittaa alulle mikäli budjetti yhtään antaa myöden. Periaatteessa jo 305mm levyjen kanssa ois voinut käyttää isompia takalevyjä (esim. 850/x70I 295mm) lisäämään jarrutehoa takana, eikä jarrujen riittävyys radalla ole oikein miellyttänyt tänä vuonna. Isommat tilalle siis ja hetken selailun jälkeen tilasin Saksasta XC90 Ferodon normilevyt joka nurkkaan. Saapuivat tänään eli alle viikossa. Pieni epäilys oli onko tuohon hintaan aidot, mutta siltä vaikuttaisi. Etulevyissä on sama pinnoite kuin täälläkin myytävissä ja takalevyissä stanssattu oikeantyyppisiä merkintöjä. Jäivät reilusti halvemmaksi kuin esim. Motonetista merkkiä x, vaikka sais 10% alenkin ::)

Eli levyt ovat 336mm ja 308mm jäähdytetyt. Edessä ET heittää millin nykyisestä ja paksuus 2mm. Tulevat vanhoilla satuloilla, niille tilailin adapterit ja ne on jo valmiina odottamassa noutoa. Alustavan karkean mittauksen perusteella väliä Polariksen kehään jää 2-4mm eli tarpeeksi. Sovitus ensi viikolla jotta näkee menikö annetut mitat ihan metsään. Saksan Ebaysta löytyi edullisesti käytetyt XC90 takasatulat pitimineen. Saa nähdä tarviiko rempata. Ovat 44mm männällä. Testaan ensin jarrutasapainoa paineenrajoittimien kanssa. Vanhat adapterit ja etulevyt siirtynevät valkeaan.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #544 : 23.11.2015, 22:39:22 »
Viime viikolla sain viimeinkin valkeaan etuiskarit. Hinnastakin lähti aika kiva siivu pois viivästyksen takia. Ehti hetken ajella ennen lumien tuloa ja nyt on keula aika hyvä. Nuo on portaattomalla säädöllä, englantilaisen pari vuotta vanhemmat on naksuilla. Säätövara on noin 5,3 kierrosta. 2,5 kierrosta säädin alkuunsa ja ensiajon jälkeen vartin otin pois. Voisi vieläkin ottaa ehkä varttikierroksen pois.

Nyt keula menee hidastustöyssyistäkin nätisti yli, eikä pyri loikkimaan kuten aiemmin. Osansa tekee varmaan se, että etujouset on tosiaan alkupään 700 jouset. Langanpaksuus on sama 15mm kuin Lesjön madallusjousissa ja  nousu reilusti harvempi. Eli jäykemmät ja vaatii toki jäykemmät iskaritkin.

Viime maanantaina testasin englantilaiseen etujarruja sen verran, että joutui toteamaan jarruadapterien olevan sopivat 286mm levyn satularaudoille. 305mm raudoilla satula tulee 10mm liian pitkälle. Vika ei ollut tekijässä vaan mun toimittamassa mittapiirroksessa, jonka alkuperäisten adapterien tekijä on piirtänyt puhtaaksi. Tolpan ja satularaudan reikien väli on siis 10mm liian iso, mutta oli silti saanut tehtyä vanhoihin reikävälin oikeaksi :D Sain vaihdettua yhdet 305mm levyn satularaudat pienempiin ja tänään mallattua ne paikoilleen. Ei mitään isompaa draamaa, mutta vanteen alle voi vaatia muutaman millin paksuisen spacerin. Nyt laitoin viitisen milliä ja satulan etäisyys vanteen puolaan on aika hyvä. Lopullisen tilanteen tietää kunhan laittaa uudet palat. Satulan selän etäisyyden arvio vanteen kehästä osui aika kohilleen. Paikallaan ollut korkea liimapaino ei sinne mahdu, matalampi versio kyllä. Levyn koko kasvanut alkuperäisestä 263 millistä hieman...

Kuvat tuolla.
Tuli ulkoiltua siinä samalla(kuva), lunta oli vaan vähän enemmän kuin viikko sitten :P Liikaa vaivaa itekseen hilata alapuolella näkyvään halliin ja sieltä takaisin tuohon.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2016, 00:41:14 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #545 : 30.01.2016, 19:37:22 »
Pikku päivitys vaihtelun vuoksi.

Joulukuun alussa tilasin englantilaiseen sarjan 81,5mm Wössnereitä sopivasti/sopivaksi muutettuina. Ai niin takomäntiähän tähän ei pitänyt enää tulla :-[ Lisää rahanmenoa on tiedossa kunhan Autoracingilta tilatut 1600cc levysuuttimet(samanlaiset kuin käytössä olleet) saapuvat. Redstuffit eteen ja taakse tuli otettua haltuun muun tilailun yhteydessä. Mahdollista tulevaisuudessa tapahtuvaa lyhyttä talviautoilua varten ostin Ebaysta Citroen C5 17" peltivanteet, ET32.

Takajarruja mallasin irtoakseliin ja näyttää vaativan siirtopalikat satulalle. Satulan sijainti akselin päällä L-mallisella raudalla ja tuki etupuolelta käsijarrukenkien välikappaleen pultista. Vakiolevyn rumpu ei mahdu XC90 takalevyn sisään, joten teen välipalikat joilla voi käyttää XC90 kenkiä.

1200cc suuttimet siirsin valkeaan, tein perus asetusmuutokset ja säätöä. Kylmäkäynnistystä vielä säädettävä lisää. Nyt vois käydä suuttimien puolesta penkittämässä uudestaan. Bensalinja vois vaatia välisäiliön tai lisää tuottoa painepuolelle.

Ja koska rahan heittely englantilaista kohti on hyvin vahvasti menossa, tulee helmikuun puolella/maaliskuun alussa pintaan uusi väri maalarin toimesta. Keskiviikkona purin sisustasta pois kaiken muun paitsi kojelaudan, ovipaneelit ja kattoverhoilun. Keulilta lähti kennot ja muuta tavaraa. Tuulilasi on vuotanut oikealta jostain, oikean etujalkatilan syvennys oli päälipeltiä myöten jäässä. Sekin tilanne korjaantunee tuulilasinvaihdon yhteydessä. Sisustan purkamisen jälkeen kuskasin kopan maalarin luo.

Tänään kävin purkamassa korista lisää tavaraa irti. Huonoja kuvia tuolla.

Laitoin markkinapuolelle ostoilmon hyvistä takaovista jos vahingossa löytyis sellaiset, joita ei tarvii oikoa ja kitata. Nykyiset on just mukavasti lievästi lommollaan, mutta laajalta alueelta. Ja vasemmassa ovessa painaumat ei ole yhtenäisiä. Ellei löydy joku joka ne saa suoraksi ilman peltipaljaaksi hiomista. Konehuoneesta laikkaan pois turbon takia ruttuun naputellun osan iskaritolpan kupeesta ja laitan siihen suorasta sopivan muotoisen tilalle. Kuudennessa kuvassa näkyvä kontin takareunan ruostereikä on ollut siellä koko sen ajan kun auto on mulla ollut. Ja viimeistään nyt ylempi pelti on ruostunut kokonaan irti alemmasta. Sekin ois korjattava nyt samalla.

Vähemmän yllättäen helmoissa on aika paljon vanhoja lehtiä. On jo aikakin putsata ne. Putsauksen yhteydessä helmojen ja lattiapellin saumat on tarkoitus korvata kokonaan 50x30x3 palkilla, ehkä jopa jatkaa samalla linjalla edessä rintapeltiä pitkin ylöskin. Pyrkimys on ylipäätään jäykistää ja poistaa tulevaisuuden mätäkohteita. Olen pyöritellyt täyskaaria mielessä ja ns. fiksu ratkaisu olisi tehdä ne. Mutta haluan pitää 5-paikkaisena, eikä siinä yhteydessä takakaarien veto ole mitenkään helppoa. Vaikka tekisi täys pulttikaaret, niin etuputket pitäisi vetää kojelaudan läpi jotta ne saa tarpeeksi eteen. Sen jälkeen niiden poistaminen ei olekaan nopeasti tehty. Tulin siihen tulokseen, että teen pultattavat puolikaaret. Korikiinnitykset ohjeiden mukaisen kolmen 8mm 8.8 pultin sijaan 10mm 8.8 pulteilla pitäis riittää takaamaan kaarien paikallaan pysymisen. Liitoskohdat ainakin pääkaareen sisäkkäisillä putkilla, eikä pelkillä korvallisilla.

Isompi turbo ollut viime aikoina mielessä mailihommien takia. S475 ois siiviltään aika hyvän oloinen, mutta sen valtava koko on ainakin itelle aika iso jarru. Ensin pyörittelin josko laittaisi HX55:n johon koneistuttaisi 77mm billetti kompurasiiven samalla tavalla kuten boost on tekemässä. Sekin riittäis mun käyttöön varmasti hyvin ja taitaa olla hieman "sirompi". Lopullinen hinta jää kuitenkin aika lähelle osti käytetyn HX55:n johon teettää muutokset tai jenkeistä uuden S475:n. TarmoL ehdotti kyllä tuplaturboratkaisuakin, mutta mieluummin tekisin yhdellä. Mikä noista sitten oiskaan paras ratkaisu pidemmän päälle ja pitäytyykö kuitenkin nykyisessä vaan. Myös Pro55 ois vaihtoehto sinänsä. Sama kompurasiipi kuin Pro52:ssa, mutta isomman pakopuolen takia pitäis riittää pidemmälle eli kuulemma noin tuhanteen.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #546 : 30.01.2016, 21:46:52 »
Seuraavaksi varmaan se kestävämpi ja harvempi perä?  ::)
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #547 : 30.01.2016, 23:13:01 »
Seuraavaksi varmaan se kestävämpi ja harvempi perä?  ::)
Jos edes se 3.15 löytyis. Eihän nykyistä kestävämpää tarvii ainakaan kun paikaltaan ei ole tarkoitus vieläkään lähteä slikseillä. :)

Pro55 on tinoissa 900hv ahdin ihan max.S475 vaan jos 1000hv kaipailet. Pro52 ei oo mailille hyvä johtuen ahtaammasta pakopuolesta.
Jaa Pro55 ei kuitenkaan sen pidemmälle riitä. Muissa koneissa on kuuleman mukaan kuitenkin 1000 paikkeilla pyöritty. Nokat ja muut kuitenkin vaikuttaa ilmantarpeeseen jonkin verran. Pro52 ei ole mielessä edes ollut, se ei juurikaan kuitenkaan eroa siipikokojen puolesta nykyisestä K31:stä. En tiedä siitä tehotavoitteesta, mutta pitää vähän saada pelivaraa ja varmistaa ettei turbo ainakaan ole tukkeena. Lisää kuluja tulee tietysti muutoskatsastuksesta ja penkityksestä, ellei tee pakosarjaa ja dp:tä siten, että voi vaihtaa turbon helposti mailia varten.

Ois varmaan tehtävä DP:hen cutout myös, joka aukeaa vaikka 1,5bar paineen jälkeen. Vois pienentää takapöntön ja häntäputkenkin takaisin kolmeen tuumaan. Jos meinaa pitää 3,5", oli mielessä tehdä ite isompi takapönttö parantamaan vaimennusta.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #548 : 31.01.2016, 14:15:31 »
Ahtopaineella oli tarkoitus säätää vääntö sopivaksi alunperinkin tälle vuodelle. Turbon vaihto ei sinällänsä muuta sitä tilannetta. Noin 900Nm tuntuu kuitenkin olevan normaalilla katurenkaallakin vielä sellainen lukema jolla ei sudi nelosvaihteella paineen noustua. Ja kovin paljoa sen yli ei ole muutenkaan tarvetta mennä voimansiirron keston kannalta. Tuleehan tuossa vaihdossa tietysti aika paljon lisää kuluja pelkän turbon hinnan lisäksi, koska pitää tehdä uusi pakosarja tai muokata vanhaa, vaihtaa hukkaporttia, lisätä cutout, muutoskatsastaa uudestaan, yms.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #549 : 06.02.2016, 23:18:02 »
Eipä ole ennen tullut hyväkuntoista helmaa laikattua jotta saa uutta rautaa kiinni. Eli englantilaiseen helmakantin tilalle 50x30x3 palkkia.

Oikea helma on yhtä kohtaa ja näkyvimpien saumojen hiontaa vaille valmis. Puuttuvaa paikkaa varten täytyy nostokohtaa vaihtaa. Helman pintapellin laikkasin takaa pois sisäpuolen hitsausta varten ja siitä jäikin kuva ottamatta. Samalla sai korjattua ruosteista takatunkinkorvan liitoksen sisähelmaan(joka ruostuu näissä aina) sekä takakaaren ja sisähelman liitoskohdan.
Kuvia tuolla jälleen.

Huomenna toinen puoli.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2016, 23:19:50 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #550 : 07.02.2016, 18:59:36 »
Kerroppas tyhmälle mikä idea noilla helmapalkeilla on?
Kiinnittyykö noihin jotain tms vai pelkkä jäykistys?
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa samperi50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #551 : 07.02.2016, 21:54:02 »
Kuinkas helman valumareiät toteutat? etutunkauskohdasta jäin kuvaa kaipaamaan.
Jäykistää koppaa kyllä kivasti noi palkit
Volvo 244 vm. -81 turboprojekti

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #552 : 07.02.2016, 23:06:27 »
Vasen helma ois samaa kohtaa vaille valmis kuin oikeakin ja hioin näkyvämmät saumat sileämmiksi. Helman pintapellin takapään laikkasin samalla tavalla auki kuin oikealtakin, tukinkorvan kiinnitys oli puolet parempi kuin oikealla. Irrotetun pintapellin puolestaan vaihdoin kokonaan. Oli alkuperäisen kiveniskumassan alla sen verran reikäistä. Takapuskurin ja vetokoukun irrotin. Alta tuli paremmin esiin se miltä näyttikin eli ruostehommia koko perän leveydeltä :nälkä: ::)

Kuvat samassa paikassa kuin edellä.


Kerroppas tyhmälle mikä idea noilla helmapalkeilla on?
Kiinnittyykö noihin jotain tms vai pelkkä jäykistys?
Pelkkää jäykistämistä. Niiden kavereiksi tulee muuallekin vähän jotain lisää. Toki palkin laittamisen jälkeen on aivan sama mistä kohtaa nostaa. Vaikka ennenkin sai takakorvasta nostamalla nostettua molemmat pyörät ilmaan, koska edessä on niin lyhyt ulosjousto.

Kuinkas helman valumareiät toteutat? etutunkauskohdasta jäin kuvaa kaipaamaan.
Teen reiät ulkopeltiin aivan palkin viereen. Etunostokohta ei muuttunut juuri mihinkään. Päästä lähti palkin leveyden verran pois tavaraa vain ja hitsasin sen palkkiin kiinni.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #553 : 10.02.2016, 22:44:39 »
Maanantaina kävin työntelemässä lommoja suoremmiksi. Vasen takaovi oli lommotilanteen kannalta huonoin. Pitkä painauma, joka kulkee viistosti reunasta kohti keskustaa. Ikävästi jäi loput oven tukipalkin taakse. Ei oikein pyöreäpäisellä puukepillä sinne väliin mahdu, muuten hyvä työkalu lämmön kanssa. Hommattava vissiin liiman kanssa toimiva lommonvedin sitä varten.

Tänään aloitin peräpeltiä. Laikkasin vanhaa pois lopulta jonkin verran, koska pistehitsien välit näyttivät hieman ikäviltä. Myös pystyosa johon puskurilistan kiinnikkeet tulevat, oli monesta paikkaa läpi sen jälkeen kun pyyhkäisi takapuolelta rälläkällä. Rakenne hieman muuttuu, mutta eiköhän 2mm pellillä kestä sen mitä tarvitsee. Kaikkea huonoa ei voinut vielä poistaa, että jää vähän tuentoja ja muotoa jäljelle.
Kuvat aiemmasta linkistä, siellä sivun alareunassa.

Tuli löydettyä Overdriven kautta HX55 joka tuli tänään. 71mm kompuralla, 80mm pakosiivellä ja #25 pakopesä T6 laipalla. Runko näyttäisi äkkiseltään aika siistiltä, ei ruostetiplua missään. Kompurasiivessä on pieniä käytön jälkiä ja laakereissa vähän välyksiä, mutta miten pitkään lie ollut ilman öljyä. Oli hintakin ihan asiallinen. Ei ole ollut edellisellä omistajalla käytössä. Kokeilen ensin semmoisenaan, huoltosarjan vois hommata silti jo valmiiksi. Ei se pikaisen mittauksen perusteella ole sen isommalla kompurakotelolla kuin nykyinen K31, eli sopivuus voi olla aika hyvä pelkällä pakosarjan ja dp:n muokkauksella. Päivittää isomman kompurasiiven aikanaan jos sellaista tarvitsee.
Pari kuvaa tuolla.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #554 : 14.02.2016, 23:00:10 »
Muutaman tunnin ehti tätäkin sentään tekemään, vaikka talvimiitin jälkeen tulikin puuhailtua enemmän kuin välttämättä ois ollu tarvis.

Hitsasin aiemmin tekemäni pellinpalat kiinni oikealle puolelle, laikkasin vasemmalta vanhoja pois ja heitin uutta tilalle sinnekin.
Kaksi uutta kuvaa täällä taas.

Suuttimet sain haltuun perjantaina, männät toivottavasti ens viikolla.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Futurez  Kulkukoira