Elekma  Autoracing

B234F turbo C kadettiin

  • 181 Vastauksia
  • 68677 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #120 : 27.11.2014, 14:56:27 »
olis tiet sulat niin vois päästä vähä koettamaa kadetin perän kestävyyttä :D
kokeilu jää lyhyeen, tappikoneen perän saa helposti pelkällä opelin 1.6ohc:llakin rikki :) mutta hauskaa varmasti tulee ;D
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #121 : 27.11.2014, 19:37:45 »
Nyt olis jarrut päivitetty, samalla tuli noi c mallin mersun etujouset 2 kierrosta vajaina, isuzun iskarit on lyhyemmät kun vakiot että kärsii madallustakin aika hyvin, ite tosin ajelen välii niin erikoisista paikoista että pidän auton mukavassa korkeudessa. ala silmä vaan tarvi muuttaa 12mm pultille. Tosin noi ei ollut hirveän tehokkaat mutta jämäkämmät kuitenkin kuin orkkiset.
Omegan 258mm jarrulevyt sopi melko helposti vaan keskireikä tartti suurentaa 3mm ja uus jako porata. 240 satulan kans sopi kun vielä satulan kiinnityksen väliin prikat. oli suht helppo sovitus kyllä :D

Huomenna tulee laajkaista niin pääsee säätämään tosisnansa. :)

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #122 : 27.11.2014, 19:41:20 »
kokeilu jää lyhyeen, tappikoneen perän saa helposti pelkällä opelin 1.6ohc:llakin rikki :) mutta hauskaa varmasti tulee ;D
Joo sitten kun hajoaa niin saa alkaa sovittaa volvon perää. otetaan kuitenki ilo siitä ensin pihalle :D
Äsken heitin lenkin tuossa märällä tiellä nii kolmosella kun menee plussalle paine niin lyö tyhjää. :D

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #123 : 28.11.2014, 13:01:34 »
Kyllä on mukavaa.. taashaisee bensa kapiinissa..
Hain sillon alkujaan 10m bensaletkua joka ei kestänyt sitte bensaa, meni ihan veteläks ja hais päältä bensalle..
Kävin kyselee ja antovat mulle uuden letkun toista letkua. pari päivää jees mutta taas haisee bensa. nopea googletus ja eihän toi taida olla bensaletkua.. diisselille yms. öljyille. mitäniivittua tää meininki oikee on.
Miten tulkitsette ton, meenkö vähä antamaan taas palautetta ja vaihdetaan taas uudet letkut?
eli letku on trelleborg hydro´k 10mm wp 16bar..
http://www.trelleborg.com/en/Industrial-Hose/Products--Applications/Industrial-maintenance/Oil/
On kyllä hienoa tää touhu.

Poissa tuomee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 252
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #124 : 28.11.2014, 14:38:44 »
Kyllä on mukavaa.. taashaisee bensa kapiinissa..
Hain sillon alkujaan 10m bensaletkua joka ei kestänyt sitte bensaa, meni ihan veteläks ja hais päältä bensalle..
Kävin kyselee ja antovat mulle uuden letkun toista letkua. pari päivää jees mutta taas haisee bensa. nopea googletus ja eihän toi taida olla bensaletkua.. diisselille yms. öljyille. mitäniivittua tää meininki oikee on.
Miten tulkitsette ton, meenkö vähä antamaan taas palautetta ja vaihdetaan taas uudet letkut?
eli letku on trelleborg hydro´k 10mm wp 16bar..
http://www.trelleborg.com/en/Industrial-Hose/Products--Applications/Industrial-maintenance/Oil/
On kyllä hienoa tää touhu.
Joo o, ihme touhua jos tota sulle bensiletkuna on myyty,kun noista vaan tuo ylin ja alin letku on pelkkää NBR kumia joka kestää bensaa/liuottimia noissa muissa näkyy PVC:eetä olevan seassa ja se ei oikeen bensistä tykkää.Bensi letkuks aina NBR:rää (nitriilikumia). ;)
MM.PV544 -65(ikuisuus projekti),242 B21ET -78(Jäärata).
+useita Vauxeja ja Bedfordeja mm.HC Viva 1256 -74,HC Magnum 2300 -74,CF 250,2.3TD -78,jne.

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #125 : 28.11.2014, 14:59:20 »
Nitriililetkukin saattaa sitä käryä lävitseen vuotaa, PTFE mahdollisesti varmin valinta.
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #126 : 28.11.2014, 22:30:12 »
Nyt on päästy säätämään laajakaistan kans.. aika nättiä tuollanen vimosen päälle systeemi!
Tyjäkäynnillä n.13.5, kevyessä kiihdytyksessä sitä samaa ja tasasessa ajossa 14-15. täyskiihdytyksessä vielä paksulla, huitelee 11-12 paikkeilla. ennakot on nyt nollapaineilla maks jotai 34/8000rpm. noilla nyt ajelee jo ja voi suunnitella penkitystä&katsastusta..

0.2 painetta ja meno on jo melkosta, saa nähä kun saa seokset mallilleen,ennakot kohilleen ja painetta lisää :D

Poissa tuomee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 252
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #127 : 30.11.2014, 14:27:52 »
Eiks noi täyskaasu seokset oo ihan kohillaan kun eikös se max. teho saavuteta siinä 11.5  paikkeilla ahdetuissa,vaparissa ois kyllä jo vähän paksulla.
Nitriililetkukin saattaa sitä käryä lävitseen vuotaa, PTFE mahdollisesti varmin valinta.
En oo kyl huomannu laadukkaitten nitriililetkujen käryyvän,tietty tuo PTFE on parempi mutta myöskin kalliimpi.Kuorma-autoissa käytettyä paineilmajarru putkeakin tullu joskus käytetyä bensalinjana(mitälie kakskerroksista kudosvahvisteista nylonia liekään)ja on hyvää siihen käyttöön.
MM.PV544 -65(ikuisuus projekti),242 B21ET -78(Jäärata).
+useita Vauxeja ja Bedfordeja mm.HC Viva 1256 -74,HC Magnum 2300 -74,CF 250,2.3TD -78,jne.

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #128 : 30.11.2014, 19:35:01 »
joo no ite oon laittanu n 12 seokselle täysvedossa.. tiiä sitte mikä paras olis. ollaan tyytyväisiä jos sais 11.5-12.5 paikkeille. :)
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014, 23:36:30 kirjoittanut jesse47 »

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #129 : 01.12.2014, 23:33:31 »
Eka veto kun kolmosella ei sutinut = alko vähä täryttää ja peräöljyt valuu rummusta pihalle :D siinä oli se kadetin vakio perä :D

Ihan näin ohimennen nii ei kellää olis isoon perään sisuksia? vielä jos olis lukollinen niin voitais hieroa kauppoja :) mulla nimittäi olis tuossa 240 isoperä lattialla jossa oliki pikku kemppiylläri sisällä..

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #130 : 12.12.2014, 23:17:06 »
koska tulee pätkää youtubee ?  ::) ::) V:> V:> V:> :arkkupakastin:
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #131 : 13.12.2014, 07:10:13 »
You tubesta, painetta79 kanavalta löytyy odotteluun sopivaa kadettin vakioperän kestotestiä, 2-3 vaihteella  :2funny:
Toisesta tuplasta tosin oli pyörinyt toinen suutinputki irti, joten 1,3ohc sai sopivasti keittoa... :D
Tuolla tallissa se nyt kylläkin sitä uutta perämurikkaa odottelee... ::)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #132 : 13.12.2014, 22:47:59 »
Nyt on jotaki hämminkiä... Ei tuu voimaa, ei sitte yhtää pistä vielä sillä äänellä että tyydyttäis..

En tiiä onko syttyennakot vielä liian myöhäsellä vai mikä on. jotai hämminkiä tuossa ajotuksessa muutnki kun tarkastin ennakon aiemmin, nyt tarkastin uudestaa oikee mittakellolla katoi nolla merkin ja tein kunnon merkin niin heitti 8-10 astetta myöhäselle. korjailin trigger anglea, pitää on asetus 50-52 astetta että on ennakko sitä mitä pyydetään. omituista sinänsä kun triggerin puuttuva hammas on kohdalla 90 astetta ennen ykk. en oo aiemmin megan kans pelaillu niin on vähä hakusessa, voi olla jotai ongelmaa noissa asetuksissa.

Yllättävän pitkä toi 240 perävälitys ja 15" talvirenkaat.. onkohan jotai 3.7 luokkaa? on siis nelilovisen jatkeena ollu.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #133 : 13.12.2014, 23:45:56 »
Ei sattumoisin ole orggis kampuranpyörä johonka on ulkokehälle kiinnitetty irtotriggeri?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa kuppe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #134 : 14.12.2014, 12:26:35 »
Eikös trigger anglella tarkoiteta puuttuvan jälkeistä "ensimmäistä" hammasta?
Näin muistelen, voin olla väärässäkin...  ::)
Ei lujaa mutta täysillä!!

 

Futurez  Kulkukoira