KL-varaosat  Race.fi

Uusvanha jäsen taas täällä

  • 2 Vastauksia
  • 1438 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Faari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Uusvanha jäsen taas täällä
« : 04.10.2015, 15:14:13 »
Tervehdys kaikille!

Täytyipä rekisteröityä tänne uudelleen, kun kahden johtotähtiyksilön mittaisen syrjähypyn jälkeen olen palannut leiriin ostamalla elämäni 11. Volvon. Olen ilmeisesti ollut liian pitkään hiljaa, kun vanha tunnukseni VolvoFaari oli foorumille tuntematon. No, käy se näinkin...

Palasin leiriin ostamalla 2012-mallisen V70 D5A Summumin. Täytyy myöntää, että oli kuin kotiin olisi tullut. Ei moitittavaa ollut johtotähdissäkään, poislukien istuintyynyn muotoilu (Avantgarde), joka aiheutti iskiaksen ärtymisen painamalla kankkua. (Tai sit allekirjoittaneella on liian iso ahteri, mene ja tiedä).

Nyt koetan saada päivitettyä tietämystäni merkin nykytilasta, joten entukäteen kiitos ja anteeksi kärsivällisyydestänne mahdollisia tyhmyyksiä kohtaan.

Faari
Viidestoista Volvo tulossa. Syrjähyppyjäkin on - merkin suhteen

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Uusvanha jäsen taas täällä
« Vastaus #1 : 05.10.2015, 20:32:08 »
Tervehdys kaikille!

Täytyipä rekisteröityä tänne uudelleen, kun kahden johtotähtiyksilön mittaisen syrjähypyn jälkeen olen palannut leiriin ostamalla elämäni 11. Volvon. Olen ilmeisesti ollut liian pitkään hiljaa, kun vanha tunnukseni VolvoFaari oli foorumille tuntematon. No, käy se näinkin...

Palasin leiriin ostamalla 2012-mallisen V70 D5A Summumin. Täytyy myöntää, että oli kuin kotiin olisi tullut. Ei moitittavaa ollut johtotähdissäkään, poislukien istuintyynyn muotoilu (Avantgarde), joka aiheutti iskiaksen ärtymisen painamalla kankkua. (Tai sit allekirjoittaneella on liian iso ahteri, mene ja tiedä).

Nyt koetan saada päivitettyä tietämystäni merkin nykytilasta, joten entukäteen kiitos ja anteeksi kärsivällisyydestänne mahdollisia tyhmyyksiä kohtaan.

Faari
Tervetuloa takaisin Volvokantaan! -H-

Poissa Stinger

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 222
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusvanha jäsen taas täällä
« Vastaus #2 : 06.10.2015, 06:54:38 »
Itselläkin pari mersua ennen tätä Volvoa joka tosin ensimmäinen kosketukseni merkkiin. Mielestäni Volvo on uuden omistajan käsissä mennyt parempaan suuntaan. Moottoreissa suuntaus vain nelisylinterisiin ei tosin aiheuta intohimoja. Nykyistä '12 XC70 D5 AWD summumia ei kärsi heti vaihtaa kun tuo 5-sylinterinen korisee niin kivasti.
Tesla S75D '17

 

Futurez  Kulkukoira