Kulkukoira  Proturbo

960 -95, Toinen yritys. E85!

  • 679 Vastauksia
  • 148737 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

s73

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #135 : 29.09.2015, 22:49:54 »
Laakeri lähti tänään matkaan.

Tutkailin kattoluukun tiivistettä. Tiiviste on siis ehjä mutta aivan lytyssä. Sen saa kuntoon laittamalla täytettä joka avaa tiivisteen profiilin. Kokeilin 5mm halkaisijaista vaijerinkuorta. Olisi mennyt tuskailemalla mutta olisiko ollut liian isoa ja liian vähän joustavaa. Ei olisi välttämättä mennyt enää luukku kiinni.

Hyviä ideoita?

Ps. Nyt jos olisi s80t6 pihassa...

S80t6 on olemassa vai mitä haet?  :idiot2:

Oletko kysynyt oitraconilta tai kl-varaosista tiivistettä? ???

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #136 : 29.09.2015, 23:07:54 »

S80t6 on olemassa vai mitä haet?  :idiot2:

Oletko kysynyt oitraconilta tai kl-varaosista tiivistettä? ???
Sitä että repisin sen t6:sen tuonne pellin alle ja vähentäisin tehot 244hv jolloin sen saa leimattua uusilla säädöksillä. :P

Enpä oo noista ennen kuullut. Selvitellääs -H-
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

s73

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #137 : 29.09.2015, 23:13:39 »
Sitä että repisin sen t6:sen tuonne pellin alle ja vähentäisin tehot 244hv jolloin sen saa leimattua uusilla säädöksillä. :P

Enpä oo noista ennen kuullut. Selvitellääs -H-

Jotain tuollaista epäilin.

KL-varaosien mainos pyörii foorumilla.  :D

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #138 : 29.09.2015, 23:18:17 »
Lukeeko joku noita mainoksia? :D
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #139 : 30.09.2015, 12:25:26 »
Kysyin KL:stä.
Lainaus
Moi,

Valitettavasti volvo on kyseisen tiivisteen valmistuksen lopettanut, eikä tarvikepuolella ole tuolle vastaavaa olemassa joten tuota tiivistettä emme pysty toimittamaan. 
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

s73

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #140 : 30.09.2015, 17:57:50 »
Kysyin KL:stä.


Mikä sen osanumero on? ???

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #141 : 30.09.2015, 21:34:16 »
9154194
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

s73

  • Vieras

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #143 : 30.09.2015, 22:23:39 »
Löytyy. 63€ + postikulut 43€ + ulkomaille lähetyksen käsittelykulut 35€. Ei jatkoon >:(.

Ajattelin kokeilla narua pujottaa tiivisteen sisään. Samanlaista mitä löytyy verkkareiden vyötäröstä :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #144 : 09.10.2015, 22:50:14 »
Kasasin tänään volvoon ja golfiin talvirenkaat työpäivän jälkeen.



242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa 460GLE

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1134
  • Boxy is sexy!
    • 200/700/900-s osia myytävänä
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #145 : 10.10.2015, 10:03:20 »
Ovatpa vähän liukkaat :D. Perän saa irti kakkosella ilman kytkinpommia. Aamulla mentiin luisussa risteyksessä ja nyt se multilink ilmoitti olemassa olostaan. Ei mitenkään kivaa luisua...
En tiiä onko tuo multilink II huonompi ku ykkönen vai mistä on kyse, mut kyl toi -91 960 turbo on pirun helppo viedä luisussa...?
Omat empiiriset ajokokemukset tuosta uudemmasta ei sisältäny valitettavasti sladittelua, mukavaa herrasmieskyytiä se ainaki tarjos. :D
Pihassa: , XC70 2.5T AWD -06, S90 3.0 -98, V70 2.4 Classic -00 + kesäpirssit 242 TIC -84 & Camaro Z28 -91

Ex-Volvot: 460 GLE -91, 850 GLT 2.5 20V -94, 460 2.0 GL -93, V70 TDI -99, 240 2.3i -90, V70 2.4 -01, 960 16v turbo -91, V70 2.5 20v -97

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #146 : 10.10.2015, 10:40:56 »
Lukkoperä auttaisi. Hiekkatiellä missä luistaa tasaisesti, menee tosi nätisti. Mutta märällä asfaltilla joko sutii yksi rengas tai sitten perä lähtee tosi nopeesti täysin poikittain. Pieni luisto ei onnistu hallitusti. Kerran onnistui kun oli tosi liukas uusi märkä asfaltti.

Perustelut: multilink pyrkii pitämään pidon mahdollisimman hyvin. Sitten kun pito saadaan irti molemmilta pyöriltä, on g-voimia jo niin paljon että luisto karkaa herkästi liian suureksi. Talvella en usko että on ongelmia ellei pito vaihtele.

Jäykkäperä taas keventää toista rengasta aina kurvissa. Maksimi pito on pienempi joten luisut lähtee pienemmillä g-voimilla ja helpompi hallita. Terveisin 940:llä jäisellä moottoritiellä ajanut naurettavan pienessä ja hallitussa luisussa ilman lukkoperää. :hello:

Mutta ei ole tarkoitus leikkiä. Vain opiskella käytöstä ääritilanteissa.

(Ja tämä kuuluu tähän topicciin hyvinkin läheisesti. Muistutan että topicin nimi "toinen yritys" viittaa siihen kun ensimmäinen 960 lähti lapasesta joten nyt opiskellaan multilinkin ominaisuuksia ettei tämä karkaa samalla tavalla)

Kattoluukun tiivisteeseen ostin niinkin hightech korjaussarjan kuin 2kpl 100cm kengännauhoja :D. Kokeilin hieman sen verran mitä sain suoralla osuudella työnnettyä. Vaikuttaisi passelisti tiivisteenprofiilia avaavalta ja silti joustavaa. Sitten vain keksimään minkä hitsauslangan saan työnnettyä koko tiivisteen läpi ::).
« Viimeksi muokattu: 10.10.2015, 10:46:49 kirjoittanut Huikkoster »
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

s73

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #147 : 10.10.2015, 11:36:03 »
Lanka pneumatiikka-letkuun ja työnnät paikalleen.  :)

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #148 : 10.10.2015, 11:39:58 »
Kuitenkin se pneumatiikka letku toimii paremmin ja jätän sen paikalleen :D
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #149 : 10.10.2015, 15:28:58 »
Hmmm...
Mitenkäs semmoinen todella taipuisa kumiletku? Töissä on jarrujen ilmaustyökalussa sellaista todella kumimaista pissapojan letkua, venyy ja paukkuu.

Semmonen voisi olla hyvä?

 

KL-varaosat  Race.fi