Morjensta pitkästä aikaa.
Deekun kans menny mite menny mutta nyt se on taas nipussa (saa nähä kuinka kauan) tosiaan sen jälkeen ku sai siihen mallii et sai kokeilla nii viikko testattii ja kytkimen saa heti tehdä uusiksi ja niin sai kannenkin suli suuttimen lämpöprikan alta 1 ja 2 pytystä ja aloin uutta kantta tekemään niin nokkapukki keskeltä halki siitä meniki sitte hetkeks aikaa mielenkiinto koko paskaa kohtaan, sitten taas alettiin tekemään uutta kantta siihen ei sen kummempia muutoksia tehty et kanavia pikkuse siisti ja hajonneesta kannesta venttiilit siihen, kansi kävi sit työkakaverilla kierroksen joka teki seeteihin ja venttiileihin pito pinnat.
Moottoria ku alettiinn kasamaan niin muutetiin ennakkoa ensin sinne 22 asteen tienoille, ja kannentiivisteeksi tuli elringin 2lovinin (1.57mm paksu) metallinen ja siihen tietenki coppergasketit niskaan ja kiinni.
Kaasu vivoastoa mulkattiin sen verta et sielä on ny pallot ja kupit rautaset ja pari lisä jousta että jaksaa vetää kaasun pois ku meinas jäädä päälle hitaammalla liikeradalla ja tuli nyt sen verta jäykkä ettei rynkytys efektia tullut enää.
Kone toimii nyt paljo paremmin omaan makuun, ei ole niin kranttu kaasun kanssa enää jos painaa vähä liian nopeesti, kun viimeksi alko heti räpisemään ja valkosta, nyt tulee vähä valkosta enää muttei räpäjä pientä edistystä..
Syöttöä laitettiin viimeksi ennenku hajos niin rinki lisää ja laulo perkleen kivasti 3bar paineella, seuraavaksi pitäiski sitte sorvauttaa billet vauhtis ja -765 asetelma niin alkais pitämään sitte varmaan samalla tulee vielä zf. (hoxhox sopivan tarjouksen tullen dieselin m90 lähtee uuteen kotiin)
Loppuun sitten vielä filmin pätkää auton ulkopuolelta olkaa hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=sILz5JTDm9o