Carcom Oy  Ateho

kokemuksia klr turbonokista

  • 2 Vastauksia
  • 2717 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nygwist

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
kokemuksia klr turbonokista
« : 27.12.2016, 11:14:04 »
Onko kukaan tullut testailleeksi klr:n 8v turbonokkia? Joulupukki ei tuonutkaan lahjatoivetta ja kait tässä pitää sitten itse tilailla; olen ollut kahden vaiheilla enem v16 turbo/klr t3 ... Kl-racingin nokka kun on vaan paljon huokeampi.. :idiot2:

/sami

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: kokemuksia klr turbonokista
« Vastaus #1 : 27.12.2016, 12:11:56 »
Ei muuta kokemusta KL Racingin nokasta kuin se, että nokka oli laadukkaan oloinen ja mitoissaan. Ei ollut itsellä ajossa. Lashcapit piti laittaa ko nokan kanssa. Koska nokka oli hiottu uuteen aihioon. Lashcappien kanssa vanhoilla säätöpaloilla ei ollut paljoa välykset pielessä - muutaman säätöpalan vaihdolla sai välykset kohdilleen. Ei ollut tietoa paljonko kannella oli ajettu. Ihan positiivinen kuva jäi nokasta.

Poissa Eikka

  • Original Eikka
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
  • www.vrcf.fi
Vs: kokemuksia klr turbonokista
« Vastaus #2 : 27.12.2016, 23:17:32 »
Lash capit kun vielä liimaa puhtaille pinnoille venttiileihin kiinni Sikaflex 211:llä niin sietää käyttää alakierrosrajoitintakin paikallaan jonkinmoisilla ahdoilla eikä lash capit hypi pois paikaltaan.
Hyväksi todettu jopa ahdetuissa moottoripyörissä.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/609076/Sikaflex-221-musta-300ml
Muistakaa katsoa tuoteselosteesta kuivumisaika.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2016, 08:49:30 kirjoittanut Eikka »

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy