Moottori:-B23A, 398-kannella ja A-nokalla
-Weber 32/36 DGV, B200K:n imusarjalla
-Kärjetön sytytys (TZ-28H)
-EGR poistettu
-Pulse Air poistettu
-Kevennetty vauhtipyörä
-Sähköflekti
Voimansiirto:-Vakio M46 paksulla kardaanilla
-Keppiä jatkettu 14mm, lyhyemmät vaihdevälit
Jarrut:-Edessä vakiot jäähdytetyt
-Takana vakiot
Alusta:-Lesjöforsin -40mm jouset
-Edessä Sachs/Boge Turbo kaasuiskarit
-Takana Kyb Excel-G kaasuiskarit
-240 Turbon 23mm etuvakaaja
-R-Sportin 23mm takavakaaja
-Itsetehty alumiininen pohjapanssari
-OMP:n poikkituki
-Volvon omat GT-ylätukiraudat
-Omatekoiset 27mm alatukiraudat
-Spacerit, 25mm eteen, 30mm taakse
Vannevaihtoehdot:-Mim Juventus 16"x8"
-Melber Penta 15"x7"
-Peltivanteet pillerikapseleilla sekä kromikehillä
Ulkoasun muutokset & lisävarusteet:-Umpioiden pyyhkijät poistettu
-Punainen takavalopaneeli
-Kirkkaat etu- ja takavilkut
-Tuulenohjaimet etuovissa
-Snowcap
-Peilit vaihdettu vanhempimallisiin kromisiin
-Kylkilistat vaihdettu kromisiin
-Noreman valmistama korimallinen kattoteline
-Talmun keltaiset huomiovalot
-Puskureihin istutetut X40 sivuäärivalot
Sisusta:-Vakiot beiget penkit
-Grantin puuratti tai Dinon ralliratti, Luisin keskiöllä
-Takaniskatuet lisätty
-Kasarinaikaiset puiset etupenkkien päälliset
-Takalasin sälekaihtimet
-Vaihdekepin nahkapussi
-Ruutulipputeippiä kojelaudan listoissa
Varusteet:-80mm Kierroslukumittari
-52mm alkuperäisiä lisämittareita liuta kasa
-Ajotietokone
-Ohjaustehostin
-Keskuslukitus
-Huomiovalot
-Lohkolämmitin
-Vetokoukku
Hifi:-Ei ole
Muuta:-Kokoruosteinen konepelti
-R-Sport raidat kyljissä
-Kattotelineessä vanhaa patinaroinaa
-Sekalaisia tarroja, tekstejä ja kuvia ympäri autoa
Tulossa:-Sähkölasit ?
-Rättikatto ?
Ennen:

Nykytilanne:

Lopputulos:
?