Ot: Jaakko, taidat asua aika naapurissa, linnuntietä vissiin 200m 
Postinumero 01300, mutta kalusto on säilytyksessä 01450.
Jaakko , oletko päässyt asiassa eteenpäin.- omassa 460W on samaa vikaa, auton pitää olla paikoillaan ~5min ennen kuin löytää satellitin.
Edit; tuon 5 min kun jaksaa odottaa niin sen jälkeen toimii kyllä.
Eipä ole homma edennyt. Uusi muistikortti tuli postissa ja sillä lähti kamera pelaamaan normaalisti. Jotenkin tuntuu että satelliittihomma parantui uudella muistikortilla? Todennäköisesti vaan kuvittelen.
Jos/kun mulla löytyy satelliitti ajossa niin siihen menee yleensä muutamia minuutteja ja kun ei löydy niin sitten ei kanssa löydy?
Kamera on mulla kiinni ärrässä taustapeilin edessä ja suoraa sen yläpuolella on auton oma navin/gsm antenni. Voi olla että se häiritsee kameran toimintaa. Virtajohto on vedetty kattoverhoilun alla -> a-pilaria alas -> kojelaudan sisään -> keskikonsolin alle ja taaimmaiseen 12v pistokkeeseen.
Täytyisi varmaan kokeilla jossain toisessa autossa niin näkisi johtuuko satelliittiongelma autosta vai itse laitteesta.
Muuten kamera on toiminut hyvin. Ja eipä toi nopeuden puuttuminen videokuvasta oikeastaan häiritse, kun välillä tulee itsekkin vähän perseiltyä tuolla liikenteessä.