pnp kytkin on hieno nimitys sille napikalle, joka on automaatin vaihdekepissä estämässä starttaamisen vaihde päällä. Eikä sitä tarvi/kannata disabloida kun auto on sille valmiiksi johdotettu aina, ja manuaalin johtosarjassa on sille jo valmiiksi jömppi. Moottorinohjaus lienee k-jet tai kaasari(?), joten sen suhteen ei aiheuta vauhtipyöränvalintaongelmia, joku vaan mihin löytää kytkinpaketin yms, eli varmaan perus pottapyörä jostakin. Jarrutehostin on täysin käyttökelpoinen, niitä on kahta sorttia(tarinan mukaan), mutta ero ei liity manu/auto eroon. Nappiloota on teoriassa kestävin, mutta kovavitonen ajaa kyllä saman asian, ja vähempi sähköjohtoja, yleisempi, halvempi ja hemmetisti kevyempi. Muistaa vaan ettei alta 80 käytä vitosta eikä vedä kärryä vitosella niin yhtä lailla muut vaihteet kestää kun nappilaatikossakin. Jarrupoljin tarttee vaihtaa, ja telineen kylkeen pultata yksi tukirauta lisää kytkinpolkimelle, mutta kaikki käy pulttaa-kiinni-periaatteella kun vaan ottaa luovuttajasta tarpeeksi osia. Huoimonarvoista on mm. se, että automaagissa ei ole silmälaakeria, vaan rautaholkki, joka voi istua vähä helvatan äreessä siinä kampuranpäässä.