Minkälainen resepti sinulla on tuohon 160Hv:n?
Tarkoitus olis tehä kaikki mistä saa tehoa lisää, ilman turbottamista ku vähäpäästöinen auto on..
Nyt olen kerenny vaan laskemaan kannen -1.5mm ja muotoilemaan kannen kanavat.
Tarkoitus olis lastuttaa, peltisarja, isompi putkisto, Paremmat venttiilit, isommat suuttimet, kevennetty vauhtipyörä, parempi nokka, sääd. nokkapyörä jne jne.
Tarkoitus olis koneistuksia ja lastuja lukuun ottamatta tehdä kaikki ite.
Tuo 160hv ei liene vaikea temppu. Alla on poiminta tehokkaammasta vaparista.
Tuolta lainattu
www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=464.0B230F
-96 mm porauksella
-LH 2.4
-nokka 320/104/12,7 (varmistan vielä)
-venttiilinjouset mallia keiteen-kone 40/120 kg/cm
-säädettävä nokkapyörä
-vakio imu- ja pakosarjat
-531 siistittynä ja isommat venttiilit 46/37,5 mm
-viskopuhallin poistettuna
-2-1 putkisto lyhennetty
-lastut sytkä ja ruisku, lastun toiminta heikkoa (parhaissa vedoissa max vääntö ollut 250 tasolla, nakutustunnistin ottaa sytkää pois ja rikastaa seosta turhan paksuksi (vaikka anturin alla kuparia yms))
194 hv @ 6600 rpm 232 Nm @ 5200 rpm