Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit > Tuunaus ja Autohifi

V70N LED päivävalot sumuvaloumpioiden sisään?

(1/9) > >>

Masked Jackal:
Onko kukaan rakentanut V70N malliin (2001-2007) sumareiden tilalle päiväajovaloja? Eli ei pelkästään led polttimoita vaan ihan E hyväksyttyjä LED valoja?

Itse olen tuossa pohtinut, että josko ostaisi semmoiset E hyväksytyt pyöreät umpiot ja modifioisi alkuperäiset sumarien kuoret niille kodiksi.

Saisi hyödynnettyä alkuperäisen kiinnityksen ja "lasin" siten. Ei näyttäisi varmaan yhtään hullummalta?

J2K:
Samaa ideaa olen miettinyt. Olikos se philipsin pyöreä päiväledi suurinpiirtein sopiva siihen.

pomo:
Täälläpäin eräs Volvo asentaja oli laittanu S60:pin sumarin sisään/runkoon päivävalot. Oli ihan siistit.
Tuossa tietysti helpottaa se että on isommat kuin V70:pin, ja pyöreät.

HenkkaR1:
Mää suunnittelin samaa mutta aattelin teurastaa sen umpion kokonaan.. Syystä että mulla löytyy tuommoset päiväajovalot jossa ne ledit on rivissä ja sumarit on niin hiekkapuhalletut että ottasin joka tapauksessa ne irti. Aattelin leikata jotenkin sen lasin siitä irti ja liimata sumarin reikään ja päikkärivalot taakse. En uskokkaan että onnistuu, mutta kokeillaan..  :idiot2:

larke:
Itse rakentelin edelliseen mk1 V70:seen juurikin tuolla tapaa päivävalot. Ainakin ne motonetin pyöreät kävi just passelisti alkuperäisen sumuvalon heijastimen sisään.

Teurastin sen heijastinosan niin että jäljelle jäi vaan pyöreä rengas johon tuo led-valo sopi just eikä melkein. Sikaa vaan tiivistysaineeksi ja ei paljon alkuperäistä häpeä. Kunnollisia kuvia tuosta ei kyllä taida olla missään..

Meinasin ensin realisoida ne tuohon nykyiseen V70N:ään, mutta sinne ne vanhan keulalle kuitenkin jäi. Voisin silti veikata että sumarin heijastinosa on saman kokoinen molemmissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta