Elikkä miten erotan parhaiten turbo k-jetin vapari k-jetista?
Ku ostin volvo 240 -86 b230e koneella, ja sain mukaan turbo satsin joka on takaluukussa. Mutta koneessa on paikallaan turbo öljypohja, ö-suodattimen jalka ja imusarjassa on ahtopainemittarille letkut.. Turbo on kuulemma ollut joskus paikallaan.
Eli takaluukusta löytyy kaikki turbo osat ja boxi 0 261 200 023 joka on vissiin B200ET/B230ET:n boxi. Eli mun pitäis selvittää että onko autossa turbo k-jetin osat ja virranjakaja turbon kellolla vai onko siinä vaparin osat paikalla? eli miten erottaa nämä toisistaan?
Auto tekee nyt sellasta että kerran pystyt nostamaan kierrokset 6000 mutta sen jälkeen ei pysty nostamaan yli 2000 ku katkasee bensansyötön tai vastaavan.. Tyhjäkäyntiä käy nätisti.. Voisko tämä johtua siitä että jos siinä on vaikka turbon k-jetin osat paikalla mutta kun ei oo turbo vielä kiinni.. Auto on tällä hetkellä jonku tekemä räpellys..
Anteeks ku on niin monimutkainen teksti, Toivottavasti saatte jonku käsityksen mitä haen tässä.