Keskustelua Volvoista > Muut menopelit & yleiset autojutut

VRCF:n prätkä-topic

<< < (72/151) > >>

JiiV70:

--- Lainaus käyttäjältä: compinho - 09.05.2012, 15:42:54 ---^ Ööö... Justhan sä tossa yllä sanoit että sun tyyppikilvessä lukee 91dB(A). Eikös se pyörä sillon ole tyyppihyväksytty kun siitä se kilpi löytyy?? Hyväksyntä on vaadittu muistaakseeni jostain vuostuhannen taitteen paikkeilta lähtien eli sitä uudemmissa on kaikissa pakollinen tyyppihyväksyntä, en muista just ny sitä vuotta tarkalleen.

E: 17.6.2003 lähtien on tyyppihyväksyntä ollut pakollinen, mutta uusiin pyöriin niitä on haettu joidenkin merkkien toimesta jo '90-luvun puolella ja tosiaan jos kilpi löytyy niin sen mukaan mennään.

E2: Ja nyt kun tota juttua ajattelin enempi niin taitaa olla tilanne se että sekä naapurikunnan katsuri että nimismies oli molemmat aivan pihalla siitä mitä nykylainsäädäntö asiasta sanoo... Mikä nyt taas ei tullut yllätyksenä ainakaan mulle, kumpikaan kun ei taida olla asiaan erikoistunut lakimies.  :)

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä, mitenkä tuohon tyyppikilven olemassaoloon vaikuttaa se seikka että tuo mun pärrä on tuontipyörä?
Vai vaikuttaako?  :D

Mutta tuota jos rehellisiä ollaan niin jotenkin mulla on sellanen kutina aiheesta, että jos joudun LP:n kanssa samalle pysäkille, niin tästä asiasta joudutaan vielä vääntämään kättä.

Mulla on tuo trafin ohje kopioituna mukana penkin alla, jos se asiaa yhtään auttaa niin voipahan todeta virkavallalle että näiden mukaan on mitattu ja toimittu.

Jos haluavat siitäkin huolimatta alkaa hankalaksi, niin sille en voi mitään.

smee:

--- Lainaus käyttäjältä: JL - 07.05.2012, 23:38:00 ---Voisiko tämän ketjun lukottaa tai muuten poistaa näkyvistä... ainakin kevään & kesän ajaksi  :(
Kauhea mopedikuume  :'(

JL

--- Lainaus päättyy ---
O0

Kuumeeseen on vain yksi lääke, mutta täälläkin tämä kesä vielä ilman mopoa...

Acke:

Tommosella mopolla kurvaillu pari viikkoa. Aikamoinen sohva on, mutta oiken mukava ajaa. Ostin kimpassa isän kanssa niin on vähän pakko olla mukava  ;D

Wille´:
Tulipa kuukaus sitte itekki sorruttuu ja hommattuu eka isompi 2-pyöränen piikin jälkeen, saa nähdä paljon kerkee loppujen lopuks ajelemaan. Tossa pari kuvaa kawasta:

sjos:
Voi jestas mikä fiilis :smitten:

20v tauon jälkeen moottoripyörän sarvissa *taavih->

Täytyyköhän sitä ottaa ja ajaa korttikin... :nohnoh
 :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta