Vaikka periaatteessa pidän erittäin hyvänä ideaa ruiskusta, en tekisi tuota muutosta kuten olet suunnitellut. Näkisin hommassa pari fiksua viahtoehtoa, eli 1: kokeilet hakea römppään uuden kalvon ja tiivisteet ja pistät kasaan, tuo männän (eli mötikän) liikkumattomuus viittaisi juurikin kalvon vikaan (tai sitten ryyppy on jumissa). 2: laitat sähköruiskun, esim LH2.2 740:stä jolloin ei tartte ottaa kantta irti tai vaihdella vauhtipyörää, virranjakajan kanssa joutuu tosin vähän askartelemaan. Tai sitten 2b: LH2.4, jolloinka tarttee vauhtipyörä vaihtaa, mutta olisi oikeasti toimiva ruisku.
K-jettikin on ihan OK vaihtoehto, siinä vaan tosiaan tarttis melki se kansi vaihtaa että tulee hyvä, ja hyväkuntoisen k-jetin löytäminen tuntuu olevan hankalaa... Mikäli tykkäät että kannen vaihto ei ole paha homma niin sitten haeskelemaan joku toimiva k-jettikone josta otat kannen ja ruiskun kaikki settinä, ja bensapumput (tai ainakin auton alta painepumpun).