KL-varaosat  Race.fi

Masentavan tavallisen ÖKYMALLIN 945:n huoltopäiväkirja.

  • 354 Vastauksia
  • 123225 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Henq_

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #45 : 23.04.2013, 18:28:06 »
Paljon maksoi kake? Omasta on remmi katkennut, ja unohtuu aina housujen taskuun  :buck2:

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1331
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #46 : 24.04.2013, 19:10:29 »
Minuakin kiinnostaisi tuon hinta. Ja sehän pitää sitten koodata autoon?
a car you can believe in

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #47 : 24.04.2013, 19:15:22 »
Minuakin kiinnostaisi tuon hinta. Ja sehän pitää sitten koodata autoon?

Joo, 80e maksoi.

VGA2:n kaukonhan saat itse koodattua autoon.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #48 : 04.05.2013, 23:49:05 »
Tulipas hieman innostuttua hifistelemään ja osittaisesta hetken mielijohteesta ostettua S-ryhmän halpatavaramerkkiä oleva erillissarja. 5.25" yksilöt että sai laiskasti sovitettua alkuperäsiin paikoille että orggis ritilät menee päälle. Saatu osittain kuskin puolelle jo sovitettua kiinni, piilotettua jakosuodin oven syövereihin (yllättävän haastava homma löytää tilaa isoille jakosuotimille). Diskantti tuli nyt alustavasti peilikolmioihin, saattaapi kyllä siirtyä kojelaudan orggis kajareiden tilalle kun innostuu.
Jäi vielä vähän puolitiehen kun ei löytynyt sopivan kokosia ruuveja ymsyms.

Jossain vaiheessa jonnekkin kojelaudan syövereihin tulee piilotettua D-luokan pieni vahvistin vielä. Pitää hieman tässä vielä tutkia erilaisia vaihtoehtoja.

Edit: Divi ja muut auto"hifistit" jo varmaan järkyttyneenä oottelee mitä saatu aikaseks.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2013, 23:50:58 kirjoittanut sekokupu »

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #49 : 05.05.2013, 00:13:23 »
Ja ei, ei ollut kyse xtra -merkkisistä kaiuttimista. Vielä pahasti vaiheessa, täytyy sanoa että alkuperäisten kaiuttimien niittien poraus ei ollut kivaa.


http://sekokupu.pp.fi/images/ysitimeline/kajar/2013_05_04/IMG_3372.JPG


http://sekokupu.pp.fi/images/ysitimeline/kajar/2013_05_04/IMG_3376.JPG


http://sekokupu.pp.fi/images/ysitimeline/kajar/2013_05_04/IMG_3379.JPG

Poissa dumppi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 374
  • Volvolandia...fi
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #50 : 05.05.2013, 02:10:17 »
S-ryhmän halpatavaramerkki

  :2funny:

Edit: Divi ja muut auto"hifistit" jo varmaan järkyttyneenä oottelee mitä saatu aikaseks.
en tiiä fihististä, mut hyvältä näyttää omaan silmään :)
-Team Karvavako Racing-     Puhemies

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #51 : 05.05.2013, 07:36:37 »
Tuliko lisää bassoa?
Itelle suunnitellu samoja mutta 6.5".

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #52 : 05.05.2013, 23:06:48 »
Nyt on vehkeet kiinni ja ensituntumalta hyvältä kuulostaa. Säädöt vielä käytävä läpi kun kerkee. Pientä muuta hifisteltävääkin kyllä vielä löytyy. Ulottuu kyllä huomattavasti matalemmalle kuin alkuperäiset, vaikka nekin oli ne ns. vähän paremmat kaiuttimet.


http://sekokupu.pp.fi/images/ysitimeline/kajar/2013_05_05/IMG_3382.JPG

Likasilla sormilla räpelletty, täytyis kunnon sisäjynssäys taas suorittaa.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #53 : 05.05.2013, 23:30:13 »
Nuo ovipaffien rypytymiset saa pysäytettyä terävällä mattopuukolla kun vedät tuon ikkunaa vasten tulevan kumin alta sitä raudan reunaa pitkin viillon nahkaan.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #54 : 06.05.2013, 11:47:58 »
Nuo ovipaffien rypytymiset saa pysäytettyä terävällä mattopuukolla kun vedät tuon ikkunaa vasten tulevan kumin alta sitä raudan reunaa pitkin viillon nahkaan.

Varmaan pitäis ruveta autonkin vanhoilla päivillä käyttämään ryppyvoiteita, pitää kokeilla toimisko: http://sekokupu.pp.fi/images/torky/IMG_20121214_184356.jpg

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #55 : 06.05.2013, 18:35:55 »
Varmaan pitäis ruveta autonkin vanhoilla päivillä käyttämään ryppyvoiteita, pitää kokeilla toimisko: http://sekokupu.pp.fi/images/torky/IMG_20121214_184356.jpg
Ei se auta jos se tukipelti vetää nahan epäalkuperäiseen asemaan. Se on syy nuitten rypyttymiselle...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #56 : 07.05.2013, 05:54:42 »
Elementtihän vissiin pitäisi kiinnittää tukevasti ovipeltiin, jotta soisi parhaiten, mutta uskon, että kuuluu noinkin.  :)


Ei se auta jos se tukipelti vetää nahan epäalkuperäiseen asemaan. Se on syy nuitten rypyttymiselle...

Mites se noissa seiskoissa on sitten tehty? Kun niissä ei näköjään "nahat" kurtistu.

Ryppyvoidetta ilmeisesti jo tehtaalla laitettu myös v/s90 malleihin.  :2funny:
« Viimeksi muokattu: 07.05.2013, 05:59:52 kirjoittanut ässäarpa »
144
145
945
855

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #57 : 07.05.2013, 07:04:48 »
Ryppyvoidetta ilmeisesti jo tehtaalla laitettu myös v/s90 malleihin.  :2funny:
Ei pidä paikkaansa. Samanlailla menee 900/X90 malleissakin kurttuun.
Tympeä ongelma.  :(

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #58 : 07.05.2013, 07:45:25 »
Elementtihän vissiin pitäisi kiinnittää tukevasti ovipeltiin, jotta soisi parhaiten, mutta uskon, että kuuluu noinkin.  :)


Mites se noissa seiskoissa on sitten tehty? Kun niissä ei näköjään "nahat" kurtistu.

Ryppyvoidetta ilmeisesti jo tehtaalla laitettu myös v/s90 malleihin.  :2funny:

Tottakai se pelti olisi aina jämäkempi vaihtoehto, mutta tuostakohin ei ovipahvikaan kovin lörppöä ole, koska kiinnikkeet yms heti vieressä ja aika jämäkästi kiinni pellissä äänieristeistä johtuen, tekee nimittäin jo vähän tiukkaa saada pahvi paikoilleen :)

960 ja x90 malleissa on juu ihan sama ongelma, monesti vieläpä paljon pahempanaa. Tosin joo, alkupään yseissä ja varsinkin seiskoissa ei ole ryppyjä nähnyt, liekkö työnnetty botoxia täyteen jo tehtaalta. Tosin ovipahvithan niissä tuntuu joltain kovemmalta pinnotteelta omaan sormeen?

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Masentavan tavallisen 945:n huoltopäiväkirja.
« Vastaus #59 : 07.05.2013, 10:36:47 »
Mites se noissa seiskoissa on sitten tehty? Kun niissä ei näköjään "nahat" kurtistu.

Ryppyvoidetta ilmeisesti jo tehtaalla laitettu myös v/s90 malleihin.  :2funny:
Niitä on montaa sorttia, osassa on varmasti materiaalissa tai sen mainitun tukipellin kiinnityksessä eroja, mutta monissa seitensatasissa tuo verhousnahka on liimattu sen pellinsoiron päälle, kun näissä tuoreemmissa pelti on puristuttu nahan päälle ja nuo terävät nurkat venyttää nahkaa päätyihin. Huomaa hyvin rakenteen ongelman kun ottaa sen pehmosen tiivistelistan irti tai vaan nostaa reunaa ja kahtelee sen alle.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Samppasport  Futurez