Olen itse paininut vastaavanlaisessa autossa tuon saman asian kanssa kohta vuoden ilman tulosta. Säännöllisen epäsäännöllisesti tulee tuo koodi P1132 eli sama kuin ECM-280A (front heated oxygen sensor (HO2S), faulty signal, signal too high).
Katsastuksessa ei päästöissä ollut mitään ongelmaa. Vikavalo on nyt kuitattu pois tarpeen mukaan.
Volvolla sanottiin, että molemmat lambdat pitäisi vaihtaa yhdellä kertaa, ei kuulemma ole tuon koodin perusteella varmuutta, kumpi on viallinen, etu vai taka vai onko kumpikaan

Koska tuo ilmiö ei vaikuta yhtään mihinkään, en ole alkanut vaihtaa lambdoja, jotka on syytä vaihtaa alkuperäisiin Boscheihin, mikäli siihen ryhtyy. Eikä kannata ostaa volvolta ainakaan sitten niitä osia..

Toivottavasti joku on tämänkin ongelman joskus saanut ratkaistua ja osaa kertoa miten se tehdään.