Sitä vähän pelkäsinkin, että takapään puslat voivat osoittautua haasteellisiksi, mulla kyllä on 3 salkullista puslanvaihto sarjoja ja udet puslat on pakkasessa "kutistumassa" 
On Seinäjoen korjaamo vähän kaukana, muten kyllä voisin turvautua apuun 
Mutta mitä erikoista niissä takapuslissa on ja paljonko pitää purkaa, että ne saa esille, olisko sitä tietoa??
Ensiksi ongelma on se, että niissähän ei ole läpireikää ja sen puslan korikiinnike-osat on aika isohkot, eli perus puslavaihtosarjojen läpipultti ratkaisut ei toimi ja toisenpään kiinnityssiivekkeet on isommat, kuin pusla, kuten ao. kuvasta näkyy.
Vastapuolella täytyy siis olla jokin holkki, joka on lovettu siten, että sillä voi painaa puslan ulkokehää
Toki, tukivarren kun saa prässin alle, niin se helpottaa, kun voi olla hieman luovempi siinä prässin luona, kuin jos koittaa autoonpäin sitä vaihtaa.
Tukivarren irroittamiseksi täytyy irroittaa muut tukivarret tuosta pitkittäisestä ja jarrut pois, iskari irti, jousi irti.. abs-anturi irti.. olisko siinä tarpeeksi.. jos ei vielä irronnut, niin lisää osia sitten vain irti

Pusla toki asennettaessa olis hyvä saada oikeaan asentoon, hyvät merkinnät asennosta siis tarpeen.

Moniin muihin pusliin verrattuna, tuota puslaa voisi luonnehtia hieman haastavaksi.
Mitäs vilkuttelet
Teidän korjaamo tuskin täyttää mun määritelmiäni nyrkkipajasta..... toivottavasti.
Ehkä se on vain sitten mun määritelmä, kun merkkiorganisaatio aikoinani kaikkia muita sanottiin nyrkkipajoiksi