Jooh elikkäs.. Katellut noita pnp ohjeita nyt viikon ajan eikä löydy selkeää ohjetta.
Muutama kysymys olisi:
Saako pnp remontin tehtyä kokonaan auton alta, vai pitääkö myös konehuoneesta ottaa noita ilmaputkia sun muita ja sitäkautta tehdä jotain. (Kaikki step by step ohjeet kuvien kera on vanhentuneet, mitä löysin.)
Voiko auto hajota remonttia tehtäessä? (Palaa tjs. Luin)
Mikäli ymmärtänyt oikein niin auton alta aukastaan se kotelo ja pnp pitäisi näkyä? Mutta kaikissa ohjeissa mennään konetilan kautta jonnekkin.
Voisiko joku kirjoittaa yksinkertaiset askel askeleelta ohjeet lyhyesti.
Kiitos.
Konehuoneesta ei tarvi ottaa muuta kuin akunkenkä irti.
Joissain tapauksissa, joutuu irrottaan öljyn paluuletkun, ite irrotin sen syylerin päästäkin.
Joku on sanonut, että saa ilmankin, omastani ei saanut.
Kylki ylös ja auton alle makaamaan, jos ei oo nosturia.
Irrota moninapaliitin ja laita naru siihen kiinni, kun vedät sen laatikon yli hantin puolelle.
Irrotat pnp-kytkimen lootan kyljestä, voi joutua irrottaan sen öljyputken.
Omassani oli pakoputken "suojapelti" tiellä, vääntelin raakasti sivuun.
Sit meet räpeltään sitä pnp- kytkintä vaikka naisten iloks keittiön pöydälle.
Sit käänteisessä järjestyksessä osat takaisin.
Huomio se naru, että jätät sen sinne lootan päälle, kun korjaamaan kytkintä, niin sillä on sit helpompi kiskoa se johtonippu takaisin, ilman sitä se on aika kusinen laitettava.
http://www.volvo-forums.com/t33849-960-pnp-switch-replacment.htm