Pitkästä aikaa jotain pientä maininnan arvoista värkättykin.
Reilun parin kympin 55w xenon setin tilasin kiinapojilta pitkiin valoihin kanssa-autoilijoita ilahduttamaan. Täyttä kuraa, tulipahan taas oppirahat maksettua. Pitää jotkut halogeenit sinne taas katella. Laadukkaat 35w setit hakkaa nuo reilusti, ei vain ole sopivaa polttimoa, vaikka sarjoja hyllyssä onkin joutilaana.
No katsastusmies moitti sumuvalojen valokuviota, 370tkm jättänyt jälkensä niihin. Aloin pohtimaan päiväajovaloihin päivitystä. Yllätys-yllätys eebäyn laatukamaa pikkurahalla meni taas tilaukseen, DRL valot ja automatiikkaboksi/johtosarja. Kaikkihan tietää miltä nuo sameiksi menneet sumarit näyttää, aiemmilta sivuilta voi vakoilla jos mietityttää. Puskuria on tullut jumpattua niin moneen otteeseen että irtoaa nykyisin jo näppärästi. Sitten sumarit pöydälle, ja palasiksi.


Kivien hakkaama lasi ruuvipenkkiä vasten iskemällä säröille, ja palsina irti. Liikkuvan heijastinpinnan (korkeussäätö) pohjaan rasiaporalla sopiva reikä. Osille kevyt puhdistus ja puolikiiltäävää kilikoli mustaa perään.

Sitten mustalla sikamassalla päiväajovalo heijastinpintaan kiinni, umpion lasin ura täyteen mustaa sikamassaa.
Asennusta odottamassa...

Paikoillansa.

Kännykkälaatua.

Semmonen työtapaturma tuli, että ei aivan samaan asentoon keskenään sattuneet nuot valot, toinen "vaakassa" ja toinen "hieman vino", paljaalla silmällä erottaa paremmin. No jospa tuo ei haittais, sen verta jämäkästi liimattu, ettei huvikseen ala käänteleen oikeaan asentoon.

Kytkentä tällä hetkellä on semmoinen, että palaa vain parkkien kanssa, yksi liitin irroittamalla palaa myös ajovalojen kanssa, mutta sehän on laiton yhdistelmä?
Edit: Auto vaihtaa omistajaa ihan lähipiirissä, palautetaan ennen sitä hieman vakiomman näköiseksi, mm. madallusjouset pois...