Elikkäs kärrynä on V50 T5 Automaatti vm. 2004. Autossa on alustasarja ja kiihdyttäessä täristää hieman. Tärinä ilmeisesti johtuu mitä varmimmin vetoakseleista? Volvolla eivät osanneet sanoa, että jos vaihdan akselit uusiin, niin alkavatko nekin kohta täristämään alustasarjan kanssa. Eivät osanneet edes sanoa johtuunu tärinä alustasarjasta ja liian pitkistä akseleista, eivät kuulemma olleet kuulleetkaan tälläistä ongelmaa. Eli ovatko uudemmat vetoakselit erimittaiset, ja tätän eivät ala täristämään?
Toinen ongelma, auto on ostettu viikko sitten ja ajettu noin 800-1000km. Hanttimiehen puoleisen vetoakselin sisämpi suojakumi on ulkopäästä kokonaan irti ja vuotaa öljyä. Eikös nivelessä pitäisi olla vaseliinia vain, mistä öljyn ruiskuaminen? Stefa myöskin mennyt? Tietoa saako siniseltä pelkkiä suojakumeja vai onko koko akselin vaihto edessä? Mitä meinaatte, pitäisikö myyjäliikkeen tulla vastaan korjauskuluissa, kuitenki viikon vanhat kaupat ja nyt jo öljyt pihalle?