Kirjoittaja Aihe: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.  (Luettu 2692 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AnttiJuhani

• Grand Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Varokaapas tekin arvon Volvo-miehet herraa nimeltä Eetu Pakkanen (Kurusta?). Minulle yritti myydä BSR:n filtterikittiä tarjouksen perusteella ja alkoi epäilyttämään kun tarttui heti ensimmäiseen lonkalta heittämään summaan. Google paljasti loput. Kyseisen kaverin käyttämä sähköpostiosoite on: ee.tupakka.nen@hotmail.com

Onneksi huomasin ajoissa niin ei menny viimiset roposet vääriin käsiin  ;D !

Poissa adrock

• VRCF ry jäsen 2013
  • Grand Touring
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • V70 1997
    • That´s me!
Vs: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #1 : 20.09.2011, 17:05:19 »
Varokaapas tekin arvon Volvo-miehet herraa nimeltä Eetu Pakkanen (Kurusta?). Minulle yritti myydä BSR:n filtterikittiä tarjouksen perusteella ja alkoi epäilyttämään kun tarttui heti ensimmäiseen lonkalta heittämään summaan. Google paljasti loput. Kyseisen kaverin käyttämä sähköpostiosoite on: ee.tupakka.nen@hotmail.com

Onneksi huomasin ajoissa niin ei menny viimiset roposet vääriin käsiin  ;D !

Oliko sillä joku ilmoitus? Kun ilmoituksissa pitäisi olla hinta? Vai oliko tämä joku yksityisviestilähestyminen (varmaan kannattaa varoakin 0-viestihenkilön juttuja). Mutta hyvä jos näin :)

Vastasi minun osto-ilmoitukseen jossa mulla on esillä oma sähköpostiosoite. Nimimerkkiä en osaa kertoa, mikäli sellaista edes on.

niin tietty  :)
« Viimeksi muokattu: 20.09.2011, 17:10:28 kirjoittanut adrock »

Poissa AnttiJuhani

• Grand Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 20.09.2011, 17:07:02 »
Oliko sillä joku ilmoitus? Kun ilmoituksissa pitäisi olla hinta? Vai oliko tämä joku yksityisviestilähestyminen (varmaan kannattaa varoakin 0-viestihenkilön juttuja). Mutta hyvä jos näin :)

Vastasi minun osto-ilmoitukseen jossa mulla on esillä oma sähköpostiosoite. Nimimerkkiä en osaa kertoa, mikäli sellaista edes on.

Poissa lrahkone

• VRCF ry jäsen 2013
  • De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 23.09.2011, 15:04:21 »
Sama tyyppi vastasi eilen mun ostoilmoitukseen tekstiviestillä ja kysyi mitä olisin valmis maksamaan S60R japani pakosarjasta. Vastasin ihan naurettavan pienen hinnan ja tyypille kelpasi heti ja laittoi oikein tilinumeronkin. Et heti kun rahat näkyy tilillä niin pakosarja lähtee postilla.
Tajusin heti mistä on kyse ja rupesin vähän höystämään tyyppiä :) Pyysin eka kuvia sähköpostiin, että onko edes koko pakosarjaa olemassa. Vastaus oli että ei omista kameraa. Sit kysyin että missä asut ja että voin tulla sen itse hakemaan. Niin vastasi että Kurussu, mutta ei kuulemma toimi kun postin kautta koska on niin kiireinen ja koko ajan matkoilla.
Monta kertaa kirjoitti, että laita vaan rahat tilille, niin paketti tulee kyllä. Toimii kuulemma aina niin ja hyvin on toiminut :)
Viestit kirjoitti 041 alkuisesta numerosta ja vastata piti aina 046 alkuiseen. Ja ei kuulemma ole foorumille kirjautunut kun on niin kiireinen.
Volvo C70 T5

Poissa Taavi.H

• Sihteeri - Bananaman
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • VRCF TDI Club #1
850 TDI -96 , S60 2.4T -01
"Vian ei tarvitse olla kovin iso, jos se on omassa päässä"

Hot Rod & Rock Show Tampere 27.-28.4. | Backwoods Cruising Kajaani 18.5. | Ratapäivä Ahvenisto 18.5.

Poissa AnttiJuhani

• Grand Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #5 : 23.09.2011, 15:48:06 »
Sama tyyppi vastasi eilen mun ostoilmoitukseen tekstiviestillä ja kysyi mitä olisin valmis maksamaan S60R japani pakosarjasta. Vastasin ihan naurettavan pienen hinnan ja tyypille kelpasi heti ja laittoi oikein tilinumeronkin. Et heti kun rahat näkyy tilillä niin pakosarja lähtee postilla.
Tajusin heti mistä on kyse ja rupesin vähän höystämään tyyppiä :) Pyysin eka kuvia sähköpostiin, että onko edes koko pakosarjaa olemassa. Vastaus oli että ei omista kameraa. Sit kysyin että missä asut ja että voin tulla sen itse hakemaan. Niin vastasi että Kurussu, mutta ei kuulemma toimi kun postin kautta koska on niin kiireinen ja koko ajan matkoilla.
Monta kertaa kirjoitti, että laita vaan rahat tilille, niin paketti tulee kyllä. Toimii kuulemma aina niin ja hyvin on toiminut :)
Viestit kirjoitti 041 alkuisesta numerosta ja vastata piti aina 046 alkuiseen. Ja ei kuulemma ole foorumille kirjautunut kun on niin kiireinen.

Täysin sama kaava. Tekstiviesteihin asti tosin ei päästy minun tapauksessa.

Poissa Turbo 242

• Karvabanaani
  • VRCF ry jäsen 2013
  • Turbo
  • *
  • Teiden tukko
« Vastaus #6 : 23.09.2011, 17:08:12 »

Toi on aika huono selitys tänäpäivänä, ettei omista kameraa. :facepalm:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, VW Golf -02 2.0 4Motion, Asuntovaunu Adria 613 UL -04
Jos et veikkaa, et voi voittaa - Etuveto, se tyhjä arpa
Etuveto - Joku Veikkauksen uusi peli vai?
Aito Volvo on takavetoinen ja Made In Sweden

Poissa AnttiJuhani

• Grand Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #7 : 23.09.2011, 18:26:28 »
Ja tuote kuulemma niin halpa ettei jaksa edes postiennakolla lähettää.

Poissa Taavi.H

• Sihteeri - Bananaman
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • VRCF TDI Club #1
« Vastaus #8 : 03.10.2011, 21:59:37 »
Tämä Eetu Pakkanen on vissiinkin jäänyt kiinni:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100314505245_uu.shtml

Olettaisin että kyse on samasta kaverista.

Hot Rod & Rock Show Tampere 27.-28.4. | Backwoods Cruising Kajaani 18.5. | Ratapäivä Ahvenisto 18.5.

Poissa lrahkone

• VRCF ry jäsen 2013
  • De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #9 : 03.10.2011, 22:16:25 »
No jopas :) Vielä viime perjantaina viestillä kysyi, että vieläkö pakosarja kiinnostaisi.
Volvo C70 T5

Poissa AnttiJuhani

• Grand Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #10 : 03.10.2011, 22:46:39 »
Toivottavasti sama sälli. Ja pitkä tuomio sais olla ehdottomana ja kaikki pitäis maksaa takaisin. Mutta onhan noita muitakin. Sinisalo esimerkiksi.

Poissa miksu01

• Grand Luxe Touring
  • *
  • Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys...
    • Facebook
« Vastaus #11 : 08.08.2012, 19:56:27 »
On vanha topicci mutta Tuttu kaveri jalkapallo piireistä.. Asuu tampereella mutta on ollut/on vieroitushoidossa kurussa.
Paikan nimeä en välttämättä viitsi laittaa ilmoitukseen..

Jos sama mies vielä jatkaa hommia niin multa saa tietoja kaverista, tai vaikka facebook linkin sen sivuille, Tai saan sen olin paikan selville (tietysti poliisia varten  8) ) ku meillä on yhteisiä kavereita tampereella.
Harrastekäyttis:Volvo 360 B200k

Kakkos Käyttis: Renault Twingo 1.2 -94

Poissa Taavi.H

• Sihteeri - Bananaman
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • VRCF TDI Club #1
« Vastaus #12 : 29.08.2012, 15:13:52 »
Huhujen mukaan E.Pakkanen olisi ainakin tori.fi ilmoituksiin vastaillut vanhaan tyyliinsä.

Tarkempaa tietoa mulla ei tosin ole.

Poissa miksu01

• Grand Luxe Touring
  • *
  • Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys...
    • Facebook
« Vastaus #13 : 29.08.2012, 15:40:51 »
Huhujen mukaan E.Pakkanen olisi ainakin tori.fi ilmoituksiin vastaillut vanhaan tyyliinsä.

Tarkempaa tietoa mulla ei tosin ole.

Pitää kysellä kavereilta että tietääkö ne mitä se nykyään puuhaa.. Laitan infoa tänne sitten.
Harrastekäyttis:Volvo 360 B200k

Kakkos Käyttis: Renault Twingo 1.2 -94