RallyBaron  Samppasport

240 -85 automaattilootalla

• 8 Vastauksia
  • 2515 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Salilla

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
240 -85 automaattilootalla
« : 30.07.2016, 09:12:43 »
Elikkä kysymystä herättää 85 -vuosimallia oleva uusi Volvoni, joka on ensimmäiset kolme vuotta palvellut Israelin suurlähettilästä diplomaattiautona. Tästä syystä autoon on asennettu bensalla käyvä lisälämppäri, joka on kuuleman mukaan vähintäänkin vaarallinen. Lämppäri sijaitsee siis moottoritilassa apparin puolella missä yleensä olisi jarruneste säiliö. Suunnitelmana on entisöidä Volvo museoleimalle ja ottaa lämppäri mahdollisesti pois. Kysymys siis kuuluu että mitä hilppeitä kyseisen mötikän tilalle tulee hankkia ja mistä?

Poissa lassii

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 -85 automaattilootalla
« Vastaus #1 : 30.07.2016, 12:56:14 »
Jarrunestesäiliö on pääsylinterin päällä kuskin puolella. Tuo lisälämmitin on lisävaruste ja arvokas sellanen. Ei se mitenkään vaarallinen ole. Enemmän teet haittaa jos alat sitä irrotteleen. Tuo lisälämppäri, eli Ardic- merkkinen, on haluttu lisävaruste tänä päivänä. Monesti edustusautoissa on tuo varuste. En nää syytä sen poistamiselle. Se vain nostaa auton arvoa.

Jos pelkäät et auto palaa tuhkaks niin katkase putket niin ei ole riskiä.
V70 TDI

Poissa jen

• Turbo
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
« Vastaus #2 : 30.07.2016, 17:07:21 »
Elikkä kysymystä herättää 85 -vuosimallia oleva uusi Volvoni, joka on ensimmäiset kolme vuotta palvellut Israelin suurlähettilästä diplomaattiautona. Tästä syystä autoon on asennettu bensalla käyvä lisälämppäri, joka on kuuleman mukaan vähintäänkin vaarallinen. Lämppäri sijaitsee siis moottoritilassa apparin puolella missä yleensä olisi jarruneste säiliö. Suunnitelmana on entisöidä Volvo museoleimalle ja ottaa lämppäri mahdollisesti pois. Kysymys siis kuuluu että mitä hilppeitä kyseisen mötikän tilalle tulee hankkia ja mistä?
vähintääkin vaarallinen,VOI VOI SENTÄÄN,mikä siitä semmosen tekee?jos ei ole kunnossa niin e imyöskään syty eikä toimi,mutta ois kiva tietää faktoja onko kuulopuheita ja onko niillä palanut auto ja nimenomaan tämän lämppärin takia?
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Salilla

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 31.07.2016, 09:23:06 »
vähintääkin vaarallinen,VOI VOI SENTÄÄN,mikä siitä semmosen tekee?jos ei ole kunnossa niin e imyöskään syty eikä toimi,mutta ois kiva tietää faktoja onko kuulopuheita ja onko niillä palanut auto ja nimenomaan tämän lämppärin takia?
Kuulin siis muuan harrastajilta että tuo lämppäri olisi aika suuri riski auton palamiseen. Hänen tutullaan oli kuulemma vastaavan lämppärin takia auto palanut. En tiedä sitten että onko faktaa mutta perhetuttu asian mulle kertoi ja uskaltaisin siihen samaan kyllä luottaa.

Poissa lassii

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 31.07.2016, 20:05:15 »
Kuulin siis muuan harrastajilta että tuo lämppäri olisi aika suuri riski auton palamiseen. Hänen tutullaan oli kuulemma vastaavan lämppärin takia auto palanut. En tiedä sitten että onko faktaa mutta perhetuttu asian mulle kertoi ja uskaltaisin siihen samaan kyllä luottaa.

Tämä harrastaja on väärässä. Ihan mutu juttuja tuo on. Vaikka kuinka on perhetuttu ja "autoharrastaja" niin sano terveisiä foorumilta.

Joo, jos autossa on lisälämppäri nii se voi kärähtää oli merkki mikä tahansa mut todennäkösyys on noin yks miljoonasta. Tu volvossa oleva Ardic on erittäin luotettava laite. Kysyppäs "perhetutultas" kuinka monta palanutta 2-satku vollee hän on nähny. En oo yhtäkään nähny paitti leffoissa.

V70 TDI

Poissa laatikkovika

• Turbo+
  • Global alligator
« Vastaus #5 : 01.08.2016, 10:54:14 »
Kysyppäs "perhetutultas" kuinka monta palanutta 2-satku vollee hän on nähny. En oo yhtäkään nähny paitti leffoissa.
Minä olen mutta kaikki näkemäni palot ovat johtuneet kampiakselin etupään alittavista johdoista ja niiden hankautumisesta, ei lisälämmittimestä.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

Poissa lassii

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #6 : 01.08.2016, 22:06:25 »
Minä olen mutta kaikki näkemäni palot ovat johtuneet kampiakselin etupään alittavista johdoista ja niiden hankautumisesta, ei lisälämmittimestä.

Olen samaa mieltä. Olet oikeassa.

V70 TDI

Poissa Kaziganth

• Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • Hämeen hitain
« Vastaus #7 : 02.08.2016, 03:43:26 »
AVK:lla oli joskus ilmeisesti startilta syttynyt.
No kun halvalla sai.

Poissa laatikkovika

• Turbo+
  • Global alligator
« Vastaus #8 : 02.08.2016, 10:50:28 »
AVK:lla oli joskus ilmeisesti startilta syttynyt.
Hyvin mahdollista kun startti veivataan niin loppuun että ottaa kenttään kiinni.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

Futurez  Kulkukoira