RallyBaron  Samppasport

T6 pysty vai vakiokallistus?

  • 1 Vastauksia
  • 479 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa axelkant

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
T6 pysty vai vakiokallistus?
« : 09.12.2023, 17:44:47 »
Jeps, eli minulle tosiaan myytiin pystytinakoneelle oleva gs6-53dz vaikka myyjän mukaan piti olla vakio kallistukselle. Nyt kysymys kuuluu, onko millanen homma laittaa kone pystyyn? Ja jos niin tekee niin mahtuuko vakio 960 palloimusarja ynnä muut 960 vakiohilppeet enään paikalleen?

Oisin myös kiinnostunut vaihtaa 53dz vakiokallistuksella olevaan laatikkoon.

Tässä vielä kuvat laatikosta/moottorista.




Poissa rasmu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: T6 pysty vai vakiokallistus?
« Vastaus #1 : 10.12.2023, 01:05:42 »
Toi jarrusylkkä tulee olemaan todella lähellä vakio palloimusarjan kanssa kun kone pystyssä (tosin näyttää hieman erimalliselta kuin omassa ollut alkuperäinen niin ehkä ei välttämättä?), omaan laitettu e36 bemarista tehostin ja sylkkä tilalle jolloin mahtui hyvin.

Öljypohjasta on mulla otettu pikku siivu kanssa pois ettei jää ylimääräistä poteroa öljylle aivan pohjalle, ei välttämättä täysin pakollinen temppu mutta kenties hyvä tehdä?

Alla havainnollistava kuva omasta tekeleestä.



Lisäyksenä vielä:

Tuota vaihdelootaa ei taida kiinnostaa jos se on 10 astetta vinossa kunhan sisässä vain oikea määrä öljyä. Eli täyttö käytännössä vain hankalampaa mutta muuten pitäisi olla OK noinkin.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2023, 01:14:30 kirjoittanut rasmu »

 

Elekma  Autoracing