Autoracing  KL-varaosat

V90.n takavalo pimeni -18 autossa

  • 18 Vastauksia
  • 11971 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AndyCapp

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: V90.n takavalo pimeni -18 autossa
« Vastaus #15 : 07.11.2022, 12:54:50 »
Toinen puoli aikanaan meni takuuseen eikä sen jälkeen ole reistaillut. Toinen puoli taasen pimeänä taas sateiden tiimoilta. Enää ei mene takuuseen kun ikää se 5 vuotta autolla. Hinta-arvio siinä 350€ tuolle kokonaisuudelle, vaihtavat sinne kuulemma jonkun piirilevyn tms. Onko jollain tietoa mikä siellä konkreettisesti on se juurisyy tälle vialle? Voisiko itse tuon osan vaihdella?


Mulle kävi tämä sama - kosteutta sisällä ja vain led-parkkivalo pimeni (vilkku, jarruvalo toimii). Vaihtoin itse uuteen (purkuosaan) ja kesti viikon kunnes sadeajon jälkeen taas pimeni vain led. Led valo toimii kun käynnistää , mutta sammuu sitten hetken päästä häiriöilmoituksella konsolissa. Onko tarkempaa tietoa tuosta piirilevystä tms. kun tämä ledin sammuminen ei johdu enää ajovaloupiosta/-kokonaisuudesta vaan jostain muusta?

Poissa Jorevan

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: V90.n takavalo pimeni -18 autossa
« Vastaus #16 : 07.06.2023, 17:56:46 »
Mulla ollu vuoden verran samaa ongelmaa. V90 -18 vasen takavalo. Ensin toimi ovet avattaessa ja sitten sammui hetken päästä. Kovilla pakkasilla toimi ekana talvena ja hävisi sen jälkeen kunnes viime talvena tuli uudestaan. Nyt sammunut koko ajan ja ilmoittaa seisontavalon häiriöstä. Suomessa vähän yli 400€. Kysyin piruuttani Virosta ka sieltä tuli tarjous että töineen 700€

Poissa kaapop

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: V90.n takavalo pimeni -18 autossa
« Vastaus #17 : 08.06.2023, 00:39:00 »
Ei ehkä enää mene takuuseen, itselle meni pari vuotta sitten sama mikä on tyyppi vika.
V90 Cross Country AVD 4D v.2018

Poissa V90 D3 -17

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: V90.n takavalo pimeni -18 autossa
« Vastaus #18 : 26.12.2023, 02:39:29 »
Itse laitoin takavalon yläosaan silikonia ja eipä ole puoleen vuoteen valo sammunut ;D ;D ;D

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy