Nyt kiinnostaa. Ihan puhdasta RE85:ko olet laittanut vai seosta?
Mikäli V8:n suuttimet eivät ole ylimitoitetut pitäisi tehon laskea, sillä moottorinohjaus ei saa soppaa menemään niin paljon kuin RE85:n pienempi energiasisältö vaatisi. Toisaalta RE85:ssa on enemmän happea, josta vapari tykkää.
Kulutuksen lisääntyminen vain 20% kuulostaa sekin pieneltä.. Teoriassa pitäisi kait mennä lähemmäs 30% enemmän.
Mittaus kiihdytyksellä on sinänsä näppärä tapa testata mahdollinen tehon lasku, mutta tässä tapauksessa suoritusarvot ovat parantuneet huimasti. Epäilen virhettä mittauksissasi tai sitten vain trollaat.
Missä päin auto? Voitko todistaa väitteesi?
Anyway, taidan testata S80 V8:n kiihtyvyyden seoksella 50% RE85, 50% E10...
E10:llä on ryömivän lähdön 0-100 about tasan 6 sekkaa. (Advanced mode alustasta ja manual mode vaihdelaatikosta)
Tuossa jonkun postaama video S80 V8:n kylmäkäynnistyksestä RE85:lla
http://www.youtube.com/watch?v=Bo1WugWA5NM