RallyBaron  Samppasport

HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.

  • 51 Vastauksia
  • 31948 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.
« Vastaus #45 : 12.03.2012, 22:31:06 »
ku moottorinkorvaa hieman muotoili

jos tätä tarkoiti


niin tämä antaa hyvin tilaa.
Vakioturbon alapuolella oleva vesiletkun sai vahdettua paljon helmpommin kun se pieni määrä tilaa löyty.
Donilla sama muutos jotta se saisi ahtimen sopimaan.

Mulle se tehtiin "just in case" mutta helpottaa elämää paljon :D

Poissa Tonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.
« Vastaus #46 : 12.03.2012, 22:35:45 »
Jep.. Tosin s60:sessä hieman erilainen, mut rälläkkä anto mukavasti tilaa..
V70 -06 D5, V70 -98 TDI, 850 T5R -95 (projekti)

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.
« Vastaus #47 : 13.03.2012, 08:17:56 »
Lainaus
Nytkin on putki lähes tulipellissä, turbossa, kardaanissa, vakaajassa kiinni.
Eikä juurikaan pysty mihinkään suuntaan kääntelemään.
Entäs jos tuon tekis toisinpäin?
mallais siis imupuoli vänkärin puolelle ja muutama cm ylöspäin. Tarvittaessa ahtoputki alakautta eteen+ pientä modausta vesiputkelle lohkon takana jos siellä se tiellä on...
Imuputken veis johonkin vänkärin puoleisin sumarin taakse, johon joku vaparifilsu?

Onnaisko sinnepäinkään, itellä ei hajua näitten tiloista konehuoneessa...
raw d

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.
« Vastaus #48 : 13.03.2012, 11:11:22 »
Entäs jos tuon tekis toisinpäin?
mallais siis imupuoli vänkärin puolelle ja muutama cm ylöspäin. Tarvittaessa ahtoputki alakautta eteen+ pientä modausta vesiputkelle lohkon takana jos siellä se tiellä on...
Imuputken veis johonkin vänkärin puoleisin sumarin taakse, johon joku vaparifilsu?

Onnaisko sinnepäinkään, itellä ei hajua näitten tiloista konehuoneessa...

Ei kyllä onnaa niinkään, ei meinaan allekironneen käsikään mahdu jakolaatikon/ korin välistä.

Sarjan teoksi menee, ahdinta tarvittava määrä ylöspäin ja loppu on historiaa.. :buck2:

Toi on meinaan oikeesti veemäisen ahdas kombinaatio.
Hauska ja mukava omistaa, siihen se sit jääkin.. :D
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.
« Vastaus #49 : 20.04.2012, 17:45:27 »
Miten syttyy noin "myöhään", onko aikomuksia päivittää koteloa #18?

Edit. Hyvin kyllä puhkuu!
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

Poissa connyl

  • Tinasotilas
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • Recycle Racing #08
Vs: HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.
« Vastaus #50 : 21.04.2012, 20:56:07 »
Ei ole tarvetta 18# pesälle. Pakopaine 1.5bar ja ahtoa 2.0bar eli eipä toi 16#nen pahemmin ahdista. :)
Niin itseasiassa toi syttyy todella hyvin, parilla muulla kaverilla toki eri dynoissa on maksimivääntö ollu n. 700rpm vielä myöhemmin. ;)
Totta on. Siinä on yksi V40T4:n käppyrä.
Ahdin on HX 40 Super #14.

Huonosti herää mutta on melkein kaikki paukut tallella 9000 rpm:s


Poissa Sute

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 331
  • www.vrcf.fi
Vs: HX35 tinakoneeseen, eli 850/x70 srj:n koneen kylkeen.
« Vastaus #51 : 15.05.2012, 22:40:46 »
Totta on. Siinä on yksi V40T4:n käppyrä.
Ahdin on HX 40 Super #14.

Huonosti herää mutta on melkein kaikki paukut tallella 9000 rpm:s

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Hyvät soossit ollu Connylla koneessa.. ;D
Volvo V40 2.0T powered by Garret GTX4202R, Volvo V60 D5 Twin Engine, MY17

 

Kulkukoira  Proturbo