Samppasport  Futurez

b2ooe --> b200et

  • 5 Vastauksia
  • 2431 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zera

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
b2ooe --> b200et
« : 31.01.2014, 11:17:18 »
olisin ekaa projektia hommaamassa elikkäs auto olis 240 farkku missä on ollut b200e ja sinne pitäisi laittaa b200et niin tuleeko sähköjen kanssa jotain ongelmaa,ja eiko b200e:ssä ole jakaja lohkossa niin miten tommonen kansi jakaja mahtuu konehuonseen?ja tarviiko muutosleimalle vaihdella jarruja tai kallistuksen vakaajia?? :idiot2: :idiot2:

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: b2ooe --> b200et
« Vastaus #1 : 31.01.2014, 11:24:43 »
olisin ekaa projektia hommaamassa elikkäs auto olis 240 farkku missä on ollut b200e ja sinne pitäisi laittaa b200et niin tuleeko sähköjen kanssa jotain ongelmaa,ja eiko b200e:ssä ole jakaja lohkossa niin miten tommonen kansi jakaja mahtuu konehuonseen?ja tarviiko muutosleimalle vaihdella jarruja tai kallistuksen vakaajia?? :idiot2: :idiot2:

Käytännössä todella työläs homma jos meinaat b200et moottorinohjauksella toteuttaa. (motronic) Kaikki johtosarjat bokseineen joutuu hommaamaan jostain purkuautosta. Kannen päässä oleva jakaja ei mun muistaakseni mahdu 200:sen konehuoneeseen. Tarvii turbomallia vastaavan alustan. Tähän lisäksi vielä pitävä kytkin. Eli lyhyesti sanottuna ei kannata. Huomattavasti helpommalla ja halvemmalla pääsee turbohommiin sisälle kun hommaa tehdasturbon.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa vänkkä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 82
  • www.vrcf.fi
Vs: b2ooe --> b200et
« Vastaus #2 : 31.01.2014, 13:19:37 »
onko muuten jossain muussa vapari pelissä suotusaimpi moottorinohjaus/alusta turbotusta ajatellen(lähinnä 200 sarjaset on etsinnässä) ..ja onko muuten volvoissa vähäpäästösissä joku selvä vuosiraja  :idiot2:

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: b2ooe --> b200et
« Vastaus #3 : 31.01.2014, 13:25:18 »
onko muuten jossain muussa vapari pelissä suotusaimpi moottorinohjaus/alusta turbotusta ajatellen(lähinnä 200 sarjaset on etsinnässä) ..ja onko muuten volvoissa vähäpäästösissä joku selvä vuosiraja  :idiot2:
LH 2.4 moottorinohjauksella olevat ruiskuvaparit (B200F ja B230F) ovat siinä mielessä hyviä aihioita että moottorinohjaus on sama kuin vaikkapa 940 turboissa. Boksit vaihtamalla saa periaatteessa swapattua vaikka B230FT moottorin 200-sarjalaiseen, olkoonkin että virranjakajaongelma on edelleen olemassa. Toisaalta juuri nuo kyseiset mallit ovat myös vähäpäästöisiä.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa vänkkä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 82
  • www.vrcf.fi
Vs: b2ooe --> b200et
« Vastaus #4 : 02.02.2014, 01:14:30 »
mutta ei oikeen ole esim missään 200 sarjasessa mitään erityisen hyvää vaparia mitä kannattais lähteä turbottamaan ???

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: b2ooe --> b200et
« Vastaus #5 : 02.02.2014, 01:41:25 »
Boksit vaihtamalla saa periaatteessa swapattua vaikka B230FT moottorin 200-sarjalaiseen, olkoonkin että virranjakajaongelma on edelleen olemassa.
Mikä ongelma, sole muuta kuin vaihtaa sopiva apuakseli ja tökätä pystyjakaja paikalleen.
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy