Kyllähän se bensaa on saanu ja ihan liikaa jos sitä on jo öljyn seassa. Tarpeeksi kun sahaa niin sitä bensaa on sylintereissä niin paljon, että valuu männänrenkaiden välistä kampikammioon. Tulpat vaihtoon, ei niillä enää mitään tee kun ovat kastuneet, eivät anna kipinää. Tulpat irti ja starttaat muutamaan otteeseen ilman tulppia (älä koske kaasupolkimeen, ryyppy pois päältä), että edes osa bensasta roiskuisi ulos ja sylinterit vähän kuivaisivat, sitten uusilla tulpilla käymään. Noin muillekin vinkkinä, että jos epäilette, että on saanut liikaa bensaa niin pitäkää kaasupoljin pohjassa startatessa, lähtee yleensä yskien käyntiin. Älkää pumpatko poljinta, saa ainavaan enemmän bensaa ja tulpat kastuu.
Kilpalankun aihiossa oli virtalukon pohjassa tai jossain muualla vikaa kun ei tullut startatessa virtaa puolalle ollenkaan, ei juuri luvannutkaan startatessa mutta kun päästi avaimesta irti hörähti yleensä käyntiin. Tarkasta yleismittarilla, että puolan plus-napaan tulee noin 12 volttia startatessa, jos tulee vähemmän tai ei lainkaan pitää tehdä sähköjä uusiksi. Pelkästään sytytysvirta kytkettynä pitäisi tulla vähemmän kuin 12 volttia, koska välissä on etuvastus joka ohitetaan startatessa. Voit tehdä pienen puuhapatentin ja vedät johdon suoraan akun plus-navasta puolan plus-napaan ja kokeilet käynnistää, älä kuitenkaan pidä kovin kauaa näin kytkettynä, koska puola saattaa ylikuumeta ja palaa (jos puola kuumenee niin että polttaa kättä se kuumenee liikaa).