KL-varaosat  Race.fi

V70R -98 / Elämäntapafarkku

  • 304 Vastauksia
  • 118418 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #270 : 20.09.2012, 13:28:20 »
Laitoin ne BKR8EIX tulpat paikalleen ja pätkiminen on poissa *taavih->
Eli ehkäpä rikas seos ja liian lämmin tulppa teki karstakikkaretta kärkeen jolloin alkoi detonoimaan -> nakuanturi meni hämilleen...?

Nyt nostin ahtoakin taas vähän ylemmäs eikä pätki yhtään, aikaisemmin ei kestänyt yhtään kovempaa ahtoa vaan oli pakko pitää siinä 1,0-1,1bar tienoilla.


Myös uudet renkaat saapuivat, Kumho Ecsta XT KU37 koossa 225/40R18.
Camskill toimitti reilussa viikossa ja paistoleima on 2112 eli tuoretta tavaraa.
Melkein kaksi kesää pääsi Nexeneillä, vaikka kovin nätisti oon yrittäny ajella O:-)

Vaikka kumhosta ei olekaan pahaa sanottavaa, niin kyllä on paistoleima kohdillaan  :D
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #271 : 20.09.2012, 13:32:45 »
Vaikka kumhosta ei olekaan pahaa sanottavaa, niin kyllä on paistoleima kohdillaan  :D

Mikäs tossa niin huvittaa?
Viikolla 21, huhtikuussa 2012 paistettu.

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #272 : 20.09.2012, 13:54:18 »
Mikäs tossa niin huvittaa?
Viikolla 21, huhtikuussa 2012 paistettu.
Juurikin näin... ;)
Yleisestä harhaluulosta poiketen se valmistusaika ilmoitetaan viikon tarkkuudella, eikä kuukauden.

Ei muuten ollu missään pahassa hinnankirossa noi kumhot, 350€ ovelle toimitettuna, omasta mielestä ko. kokoisista fillareista ihan sopiva raha.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #273 : 20.09.2012, 14:28:17 »
Voi vidu  :-[ ;D
Kyllähän noita paistoleimoja on itsekin tullut katseltua (ja ymmärrettyäkin), mutta nyt jokin ajatusvirhe..
Nyt vaan näyttin niin näppäilyvirheeltä, että kiireessä mukamas pääsi kuittaamaan.

Infoo sitten, että minkälaiset rinkulat ovat. Itse tykkäsin KU31 fillareista paljon, kun pitoa oli reilusti ja todella hiljaiset, mutta kuluivatkin sitten aika äkkiä (ymmärrettävästi). KU31 oli Koreassa valmistettuja, mutta KU37 vissiin jo kiinalaista?
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #274 : 20.09.2012, 16:11:46 »
Voi vidu  :-[ ;D
Kyllähän noita paistoleimoja on itsekin tullut katseltua (ja ymmärrettyäkin), mutta nyt jokin ajatusvirhe..
Nyt vaan näyttin niin näppäilyvirheeltä, että kiireessä mukamas pääsi kuittaamaan.

Infoo sitten, että minkälaiset rinkulat ovat. Itse tykkäsin KU31 fillareista paljon, kun pitoa oli reilusti ja todella hiljaiset, mutta kuluivatkin sitten aika äkkiä (ymmärrettävästi). KU31 oli Koreassa valmistettuja, mutta KU37 vissiin jo kiinalaista?
Mä en tee virheitä :nohnoh :D

Joo, made in china oli renkaan kyljessä, tosin se oli jo tiedossakin...
Ja näissä on tuo treadwear 340, eli karvan suurempi mitä KU31:ssä tai nykyisissä Nexeneissä.
Noh, katsotaan millaiset kummit on, ainakin monilla foorumeilla niitä oli kehuttu.

V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa Tonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #275 : 20.09.2012, 19:07:28 »
Kavereilla lähtee heti hevoset ja mulkut keulimaan täällä :D

Nojoo...
Tossa kun hetken mietiskelin, niin saattaa polttoaineena pysyä vaan perus 98.
Pääsee aika paljon helpommalla, 85:lla loppuu heti kaikki kesken, ihan bensalinjoista lähtien.

Mutta noi Boschin vihreät suuttimet täytyy jokatapauksessa hylätä, ne on bensallakin jo ihan tapissa.
Deka 630cc ois ehkä parempi vaihtoehto, nelireikäinen sekin on...

Ja pumpuksi menisi sitte hienosti Walbro, vaikka Aeromotivella saakin varmasti enemmän katu-uskottavuutta ja virolaisia naisia...

Ei kuulu tänne, mut mulla olis ylimääräset 630cc dekat.. Tarjoa yv:llä jos on tarvetta
V70 -06 D5, V70 -98 TDI, 850 T5R -95 (projekti)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #276 : 06.03.2013, 10:50:17 »
Mitenkäs tää voi?  :)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #277 : 10.03.2013, 21:18:01 »
Mitenkäs tää voi?  :)
"Mites munavoi"
"No hyvin muna voi" :D

Eipä ihmeempiä, ei oo oikein ollu aikaa täälläkään kirjoitella.
Satunnaiset käynnistysmurheet taisi olla virtalukon pohjan syytä, hain volvolta uuden (54€) ja nyt lähtee hienosti aina käymään...

Heikkotehoisen webaston kanssa olen yrittänyt painia, tuolla on asialle ihan oma topic: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=31050.0

Muuten lähinnä ajoa ja tankkausta (paljon tankkausta) ;D

Tässä saanut konekin olla nipussa, lähinnä keskittynyt noiden kasipätkien koneiden aukomiseen ::)
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #278 : 11.03.2013, 11:58:04 »
Hyvähyvä.  Mut eikai näitä tämmösiä paljo tartte tankata?  :o Tankkaa enemmän kerralla....  :-*
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #279 : 11.03.2013, 13:20:48 »
Hyvähyvä.  Mut eikai näitä tämmösiä paljo tartte tankata?  :o Tankkaa enemmän kerralla....  :-*
Juuei, onneks tää kuluttaa vain sen mitä tankissa on...
Vähintään kerran viikossa tankki täyteen :idiot2:

BTW, en suosittele tuollaista RAY:n putkistoa kellekään, p*skarautaisena ei kestä talvikäyttöä.
Putkisto on kai enintään 5-vuotta vanha ja nyt jo puhki takaa parista kohtaa...
Pitää kai ostaa samanlainen rosterisena, niin ei mene takapuskuri uusiksi.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #280 : 11.03.2013, 17:19:28 »
Tankki ja viikko mullaki menee.. ::)
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #281 : 11.03.2013, 19:54:42 »
itänaapurissa ku käy tankkaamassa niin viikko/täystankki ei tunnu nii pahalta :) 98litra/0,90-0,95e :)

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #282 : 21.04.2013, 16:20:49 »
Päivitetäämpä taas jotain pientä...

Takajarrut tuli tuossa laitettua, uudet levyt ja käsijarrukengät piti laittaa kun rummut ja kengät oli jo niin loppu ettei käkkäriä enää saanut säädettyä lähemmäksi.
Levyiksi laitoin Brembot, palat oli edelleen niin hyvät että tasoitin niistä kitkapinnat ja laitoin samoilla (EBC redstuff).

Noh, heti asennuksen jälkeen huomasin että oikeanpuoleinen jarru lämpeää ihan hullunlailla vaikka säädin kengät 5-naksausta irtipäin rummusta. Menipähän maalaustyö hukkaan, olin nimittäin maalannut ne levyjen keskiöt valmiiksi etteivät ruostu kamalaksi. :-\
Hetken tutkinnan jälkeen selvisi, että käkkärin vaijerin kuori on poikki ja vaijeri jumii. Ensiapuna ruuvailin kengät kauas rummusta ettei enää lämpeä.
Eilen vaihtelin vaijerin ja aika työläs homma on, keskikonsoli pitää purkaa kokonaan pois, samaten takajalkatilan matot (maton alla on yksi vaijerin kiinnike). Homma on muuten aika simppeli, mutta tosiaan työläs... :P
Keskikonsolikin on aika helppo ottaa pois (nyt kun tietää miten se tehdään) kaikki johdotkin on parilla liittimellä helposti saatavissa eli kaikkia OBD-pistokkeita yms. ei tarvitse erikseen irroitella.
Nyt käkkäri kuitenkin taas pelittää hienosti :)

Sain myös postissa suhteellisen ison ja painavan paketin, postin tyttö ei jaksanut edes raahata sitä lattiaa pitkin ;D
Laitetaan tuollainen epämääräinen kuva teaseriksi:
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #283 : 21.04.2013, 22:57:56 »
Päivitetäämpä taas jotain pientä...

Takajarrut tuli tuossa laitettua, uudet levyt ja käsijarrukengät piti laittaa kun rummut ja kengät oli jo niin loppu ettei käkkäriä enää saanut säädettyä lähemmäksi.
Levyiksi laitoin Brembot, palat oli edelleen niin hyvät että tasoitin niistä kitkapinnat ja laitoin samoilla (EBC redstuff).

Noh, heti asennuksen jälkeen huomasin että oikeanpuoleinen jarru lämpeää ihan hullunlailla vaikka säädin kengät 5-naksausta irtipäin rummusta. Menipähän maalaustyö hukkaan, olin nimittäin maalannut ne levyjen keskiöt valmiiksi etteivät ruostu kamalaksi. :-\
Hetken tutkinnan jälkeen selvisi, että käkkärin vaijerin kuori on poikki ja vaijeri jumii. Ensiapuna ruuvailin kengät kauas rummusta ettei enää lämpeä.
Eilen vaihtelin vaijerin ja aika työläs homma on, keskikonsoli pitää purkaa kokonaan pois, samaten takajalkatilan matot (maton alla on yksi vaijerin kiinnike). Homma on muuten aika simppeli, mutta tosiaan työläs... :P
Keskikonsolikin on aika helppo ottaa pois (nyt kun tietää miten se tehdään) kaikki johdotkin on parilla liittimellä helposti saatavissa eli kaikkia OBD-pistokkeita yms. ei tarvitse erikseen irroitella.
Nyt käkkäri kuitenkin taas pelittää hienosti :)

Sain myös postissa suhteellisen ison ja painavan paketin, postin tyttö ei jaksanut edes raahata sitä lattiaa pitkin ;D
Laitetaan tuollainen epämääräinen kuva teaseriksi:

vai että ostit vitosen saundeille vahvarin  ;)

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V70R -98 / Elämäntapafarkku
« Vastaus #284 : 21.04.2013, 23:13:44 »
vai että ostit vitosen saundeille vahvarin  ;)
Jep, tai oikeastaan teen nykyiseen vahvariin upgreidauksen ;)
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron