En mä nää oikein mitään syytä miksei b19a kone kestäisi 300 heppaa heittämällä, jos sitä ei rikota nakutuksella tms.
Tehtaan vakio ja turbo römpän erot ovat kohot, neula, suutin, neulaventtiili, ja kai joidenkin tiivisteiden materiaali. Niin ja bensaletkun paikka on kai pari milliä isompi joissain, mutta tuolla tuskin käytännön merkitystä on. Ja vaimennin mäntä on erinäköinen, mutta mulla oli r-sport turborömpässä vakiokorkki, hyvin toimi. Jos haluaa että se toimii hyvin, niin mä unohtaisin nuo räpellykset... Ja oikeestaan myös 200 heppaa römpällä. Kohtuullisilla tehoilla, ja kunnossa ollessaan turborömppä toimii hyvin, mutta jos se ei toimi hyvin, niin ei kenenkään hermo sitä kestä, jos autolla pitää jotain arkiajoakin tehdä.
Lisäksi bensanpaineen täytyy luonnollisesti nousta ahtopaineiden mukana kun kaasari on paine puolella. R-sport turbossa on ihan mekaaninen paineistava bensapumppu, mutta sen tuotto ei oikein 200 polleen riitä.