Ollu nyt pihassa päälle 3viikkoa eikä oikeestaan kukaan tiedä mikä on vika.
Hyyty ajosta aika totaalisesti, paukutti putkeen. Kun turbon sai kunnolla mukaan niin rupes menemään, eli mitä enemmän kierroksia sitä paremmin meni.
Luettiin vikakoodit ja sieltä pomppas nokka-akselin asentotunnistin. Vaihdoin ite anturin, kun edullisesti romuttamolta sellasen sai, mutta eipä tuo mitään vaikuttanu.
-Jako on tarkistettu, hihna on oikein ja niin on myös moniurahihna.
-Puolia on kokeiltu toisinpäin, ja yks ehjä puola löyty varastosta niin silläkin kokeiltiin.
-Tulpat haettu tiskiltä ja vaihdettu paikalleen.
-Bensansuodatin tarkistettu vaikka se onki justiin vaihdettu.
-Bensapumppu vaihdettu.
-Suutintukin b-paineen säädin tarkistettu eikä vuoda alipaineletkuun.
-Puolien johdotukset vedetty uudestaan.
Vieläkin se herjaa nokan asentotunnistinta.
Välillä lähtee käymään ihan hyvin muttei vastaa kaasuun ja sammuu. Jos ei koske kaasuun niin pikkuhiljaa kierrokset laskee ja sammuu.
Joskus lähtee käymään tosi huonosti. (ei tunnu olevan kaikki pytyt pukana, ihan kuin kahdella kävis)
Mutta useimmiten jää käynnistyminen lupailuksi.
Bensapaineet mitattiin vanhalla pumpulla 2,2bar virtalukon ollessa kakkos asennossa. Muiden autoissa ollu 2,9-3,2bar
Tuo siis aiheutti sen, että hain uuden pumpun.
Paineet on vieläkin 2,2bar vaikka pumppu onkin vaihdettu.
Tulpanjohtoja on muut syytelly, mutta neki on mittailtu ja 1,63kOhm näytti molemmat.
Ois ihan siistiä jos jollain olis jotain järkevää ja suuntaan vievää heittää..