KL-varaosat  Race.fi

850, S/V70 <-00 ja C70 <-05 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 891 Vastauksia
  • 321957 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AUH

  • Vieras
Toi D2 on kyllä siitä kätevä et jousen esijännitys ei muutu kun korkeus muuttuu...eli on mahdollista saaha matala mutta kuitenki jollain tapaa säilyttää mukavuus. Mulla oli mr2 sessa ja siinä oli ainaki hintaansa nähden tosi hyvä.

Poissa R-to

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Tuli tilattua jo viime viikolla tuo BC Racing coilover-setti. Saa nähä onko siitä mihinkää.. Löytyy siittäki tuo jousen esijännityksen säätö.. :)

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Kokemusta kellään noista fk:n jousista? Saisi samaan hintaan kuin motonetin jouset, mutta se madallus (60/40) olisi houkuttava, mutta taitaa joutua iskarit miettimään uusiks...

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Kokemusta kellään noista fk:n jousista? Saisi samaan hintaan kuin motonetin jouset, mutta se madallus (60/40) olisi houkuttava, mutta taitaa joutua iskarit miettimään uusiks...

remes:
Mut on jostain syystä kasvatettu siihen että Eibach olis yleensä hiukan pehmosempi kun H&R, tosin en ole missään autossa Eibacheilla ajanut, joten isojen poikien juttuja. Noi FK:t oli ainakin pintakovat ku helvetti, mut kovemmassa vauhdissa antoi periksi. Eli ihan liejua.
Mä liputan noiden H&R:ien puolesta, tarpeeks sporttinen mut jämäkkä. Iskareillahan voi sit pelata sen lopullisen jäykkyyden kanssa, sen takia Konit ois kova sana mut silloin Hiltsun budjetti kusahtaa.

tuolla on pari kuvaa fk:sta:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2759.msg60584#msg60584

AUH

  • Vieras
Sori en nyt kahlannu koko topikkia läpi mut onko kellään kokemusta noista kw1 tai kw2 seteistä s70/yms alla?

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Hiltsu, se 99 eroo siitä, että tossa tapauksessa se taitaa tarkottaa möhkökylkistä.

Ottaisin noi s70 tolpat jos tarvii varmuudella 97aan sopia...
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Eikös niitä alettu tekemään 00?

Mites toi takapää ostuu sitten tuossa jos ottaa sedanin sarjan, kait niissä jotain eroa on?

Vai onko niin ettei halvalla hyvää saa?

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Eikös niitä alettu tekemään 00?

Mites toi takapää ostuu sitten tuossa jos ottaa sedanin sarjan, kait niissä jotain eroa on?

Vai onko niin ettei halvalla hyvää saa?
S/V70 on samat kalikat, ei eroja. Ja tässäkin pitää paikkansa että halvalla saa paskaa, nimim. kolmannella sarjalla tuli hyvä ajettava.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Pärkele kun tätä lukiessa ja kuvia kattoessa tekis mieli omaa cupeeta vähän  madaltaa mutta toisaalta nytkin jo parkkiin ajaessa jos keulaa työntää reunakiven päälle niin ei siihen montaa milliä kiveen jää.  ::) Noh jos nyt alkuu keskittyy jarruihin ja pakoputkeen ku saa jotain aikaseks..
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa R-to

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi


BC Racing coiloverit alla. Edestä tiputettu -1,1cm tehdasasetuksesta.. varaa olis vielä, mutku on nii pallot kumit >_<

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Alkaa näyttää hyvältä, vähän vielä alas päin sekä edestä että takaa  8) ...ja lisää kuvia.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa R-to

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Alkaa näyttää hyvältä, vähän vielä alas päin sekä edestä että takaa  8) ...ja lisää kuvia.
Vanteet varmaan menee vaihtoon, että saa laskettua enemmin.. Tossa stancessa ku käännät ni tarvi olla ku kortsu tiellä niin ottaa eessä kaareen, ulkokaareen vieläpä...

Saat yhden nännikuvan:


Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Eikös niitä alettu tekemään 00?

Mites toi takapää ostuu sitten tuossa jos ottaa sedanin sarjan, kait niissä jotain eroa on?
Ero on todennäköisesti vain kantavuus jousissa, voi olla että ei tykkää 3läskiä takapenkillä ja farkun paksi täynnä tavaraa, kun on laskettu sedanille.

Alettiin tekeen, mutta kun nurkkien jousitus on sama 92->99 niin eppäilen että tolla rajauksella haetaan sitä että kyseessä on möhkökylkinen, mutta siiinä samassa on maininta s80, s80 tuli 99 ;) jo ainakin

R-to hyvältä näyttää, toivottavasti ajettavuus menee samassa suhteessa
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa R-to

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
R-to hyvältä näyttää, toivottavasti ajettavuus menee samassa suhteessa
Huomenillalla vois käydä vetään jotaa mutkatietä... Tänään ajoin sen verran, että pajotuspaikalta kotio (3km) ja oluttörppö kouraan..  :-[

Poissa volvos70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • www.vrcf.fi
Onko porukka käyttäny vakiopituisia koiranluita alustasarjan kanssa? Onko hyötyä lyhyempien kanssa?
XC70 D5

 

RallyBaron  Samppasport