KL-varaosat  Race.fi

850, S/V70 <-00 ja C70 <-05 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 891 Vastauksia
  • 321982 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa arttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 217
  • R129 SL 300-24 M104 Turbo
    • Tehonmittaus.fi
Laitetaas tämäkin tänne, D2

R129 SL 300-24 M104 Turbo 855 T-5R

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Ny saa bctä virallisesti kuulayläpäällä http://shop.mamasan.fi/product/show/3352/s70-98-00/1576/v1-va-s70-98-00  :pomo:
Kun kerroin että setin ovat myyneet jo aikaisemmin, vaikka järjestelmä sanoo ettei saa, niin huomasivat manuaalisesti että katos tämmönenkin on mahdollinen, lisäsivät verkkokauppaan loppuviikosta.

Ihan kelpo hinta tolla. Kaikki uudet s70 bcracing setin takajouset on yläpäässä olevalla säädöllä, kun kehittivät sitä asiakaspalautteen perusteella.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"


Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Mites nää passais?
http://www.ksportfinland.com/product_info.php?cPath=915&products_id=9154
http://www.ksportfinland.com/product_info.php?cPath=915&products_id=9155
Aika jännä että lupaavat kaikkiin 3d yläpäätä jos saa niin on kyllä mainio homma sitten meilläkin seuraavaan alustaversioon, mutta on kyllä aika suolanen. BChen 3d yläpää mihin saa, niin pari hinta pari kymppiä ksportin 1kpl hintaa vain kalliimpi.

Äkkiä näyttää Ksportistakin tulevan arvokas:
Alustasarja 699e
+ omavalintaiset jouset 30e
+ lyhyempi toimitusaika 100e
+ säädettävät yläpäät 79e/kpl
Aika hyvä varaosavalikoima ksportilla.

Onko paljon väellä kokemuksia Ksportista 8pätkässä tai seiskakympeissä?

D2 on kyllä nätti, arttu onko toi kumi päillä vai jäykillä etupäässä?
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Mul on 30/40 madallusjouset ja keltaset koni sportit t5ärrässä ja on aika napakka paketti..
Hiekkatiellä ottaa montut hienosti vastaan ja asvaltillakin pitoa on niin paljon mutkissa, ettei penkeissä meinaa pysyä.  :)

Poissa arttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 217
  • R129 SL 300-24 M104 Turbo
    • Tehonmittaus.fi
Aika jännä että lupaavat kaikkiin 3d yläpäätä jos saa niin on kyllä mainio homma sitten meilläkin seuraavaan alustaversioon, mutta on kyllä aika suolanen. BChen 3d yläpää mihin saa, niin pari hinta pari kymppiä ksportin 1kpl hintaa vain kalliimpi.

Äkkiä näyttää Ksportistakin tulevan arvokas:
Alustasarja 699e
+ omavalintaiset jouset 30e
+ lyhyempi toimitusaika 100e
+ säädettävät yläpäät 79e/kpl
Aika hyvä varaosavalikoima ksportilla.

Onko paljon väellä kokemuksia Ksportista 8pätkässä tai seiskakympeissä?

D2 on kyllä nätti, arttu onko toi kumi päillä vai jäykillä etupäässä?

Säädettävä uniball yläpää kumivaimennuksella D2:ssa. Kaikenjärjen mukaan pitäisi olla myös sama tuossa K-Sportissa.
Täällä lisää D2 Street sarjoista: www.d2coilover.fi/alustasarjat_street.php
Varaosia saa D2:seen yhtälailla kuin K-Sporttiinkin.
R129 SL 300-24 M104 Turbo 855 T-5R

Poissa arttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 217
  • R129 SL 300-24 M104 Turbo
    • Tehonmittaus.fi
Joillain säädettävillä sarjoilla ollut ongelmaa takapään madalluksen kanssa, tai siis takapäätä ei saa riittävästi madallettua ilman omia muutoksia. Täs kuva D2 coileilla takapään maksimi madallus, kumeina 215/40r17. Toki puskurit ja helmat hieman hämää kun ei alkuperäiset. Etukelkan kohdalla maavaraa 7,5cm, tällä mentiin viime kesä suht vaivattomasti. Etupäässä madallus varaa rittää vielä reilusti..

« Viimeksi muokattu: 04.12.2011, 22:42:31 kirjoittanut arttu »
R129 SL 300-24 M104 Turbo 855 T-5R

Poissa V70 2.5

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 679
  • www.vrcf.fi
Mahtaneeko tuon ta-technixin sarjan mukana tulla kaikki liput ja laput jotta saan sen tuohon 97vuosimallin V70:seen leimattua? Olis vaan niin edullinen tuolta: http://www.ebay.com/itm/TA-Technix-Gewindefahrwerk-Volvo-S70-V70-Typ-L-G-/200674418581?pt=DE_Autoteile&hash=item2eb9209f95
-945 b230fk hx35 m90 g80 -95 -945 b230fk A -91
-s80 b5254t6 summum -08
-Bayliner1952 Volvo penta 145a
-Vauxhall viva Deluxe-71  -Transhit -08

Poissa veikko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 918
Mahtaneeko tuon ta-technixin sarjan mukana tulla kaikki liput ja laput jotta saan sen tuohon 97vuosimallin V70:seen leimattua? Olis vaan niin edullinen tuolta: http://www.ebay.com/itm/TA-Technix-Gewindefahrwerk-Volvo-S70-V70-Typ-L-G-/200674418581?pt=DE_Autoteile&hash=item2eb9209f95
näkyis olevan tuv-hyväksytty, mutta kannattaa kysyä vielä erikseen myyjältä että tuleeko laput mukana

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Noissa halvoissa sarjoissa ei oikeastaan koskaan ole automallikohtaista TUV-hyväksyntää, sillä tuo on valmistajalle aivan törkeän kallista tyypittää kaikki sarjat.
Eli esim. KW:n kova hinta tulee osittain tuosta, että jokaisen mallin sarja on erikseen tyypitetty ko. autoihin.

Esim. BC-Racingin mukana tulee todistus, jossa maahantuoja todistaa että ko. sarja voidaan asentaa siihen ja siihen automerkkiin ja malliin. Tuolla paperilla ei kuitenkaan tee mitään tyyppihyväksytyn auton ollessa kyseessä. Tyyppihyväksytty auto vaatii aina tyyppihyväksyntänumerolla yksilöidyt "TUV-paperit" joista pitää löytyä myös mm. akselimassoja jne.
Joissain sarjoissa saattaa olla myös jonkinlainen yleis TUV-hyväksyntä, mutta sillä ei tee mitään ellei ole yksilöity.

Eli, siitä paperista pitää löytyä muunmuossa saman tyyppihyväksyntänumeron alkuosa, kun siinä autossakin on (löytyy mm. rekisteriotteesta) ja on esim. tyyliin "e1*98/14*0158*......."
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa V70 2.5

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 679
  • www.vrcf.fi
TA-Technixin sarjassa tuli TüV laput 850:een, S70:een ja V70:een.

Jaahas, hyvähyvä, pitääpä pistää tilaten.
-945 b230fk hx35 m90 g80 -95 -945 b230fk A -91
-s80 b5254t6 summum -08
-Bayliner1952 Volvo penta 145a
-Vauxhall viva Deluxe-71  -Transhit -08

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 896
    • V70 D5 AWD R-Design -13
Löytyisikö keneltäkään 850/S70 60/40mm ja 40/40mm jousia irtonaisena, joista saisi vähän mittoja?
Tarvitsisin jousista korkeudet ja kierteiden lukumäärät.

Jousien merkillä ei juurikaan ole merkitystä, eroa ei pitäisi olla kovinkaan paljoa vapaana.


Volvo745D

  • Vieras
Ei liity nyt iskarimuutoksiin mitenkään, mutta onko sellainen mahdollista että takaiskarin alapään puslan vaihtais, kun se on päässyt vissiin väljähtymään ennenaikaisesti ja paukuttaa nii Peesti, mutta iskarit tuntus olevan muuten aika uudenkiiltävät...? Auto on 850tdi

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Löytyisikö keneltäkään 850/S70 60/40mm ja 40/40mm jousia irtonaisena, joista saisi vähän mittoja?
Tarvitsisin jousista korkeudet ja kierteiden lukumäärät.

Jousien merkillä ei juurikaan ole merkitystä, eroa ei pitäisi olla kovinkaan paljoa vapaana.
Pirskatti kun ei tullu mitattua ennenko laitoin alle.
Tosta näet lesjön kierteiden määrän.
taka
etu Mallina alkuperäis mittainen jousi.
Tässä madallusjouset rinnakkain.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Ei liity nyt iskarimuutoksiin mitenkään, mutta onko sellainen mahdollista että takaiskarin alapään puslan vaihtais, kun se on päässyt vissiin väljähtymään ennenaikaisesti ja paukuttaa nii Peesti, mutta iskarit tuntus olevan muuten aika uudenkiiltävät...? Auto on 850tdi
Kaippa sen saa vaihdettu, mutta mittojen mukaan tarvii hakea tarvike, tuskin muuten löytyy.


Ny on bcracing vaihtanu omistajaa, ja kyllä irtos halvalla  :o 7.päivä pääsee asentelemaan  S*
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

 

RallyBaron  Samppasport