Ateho  Elekma

850, S/V70 <-00 ja C70 <-05 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 891 Vastauksia
  • 321940 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Nyt pukkaa pikku kyssäriä.
Tuollainen TUV todistus.
http://www.aze-tuning.de/gutachten/lesjoefors/1606.pdf

Etuakselimassa osuu kohdalle. Myös taka-akselissa riittää.
Tyyppihyväksyntänumero on sama sillä erolla että todistuksessa kaksi viimeistä merkkiä on pisteinä ja mulla on siinä 12. Onko merkitystä?

Jousien numerot ovat samat.

Eli onko tuo oikea todistus muutoskatsastukseen jolla saa auton katsastettua??   ???

Ihmetyttää kun löysin samanlaisen todistuksen mutta etuakselimassa ei riitä.
http://webkat.mekonomen.se/images/mastercopy/info/11-968428.pdf
Eli mites tää on mahdollista että samoilla jousilla on kaks eri todistusta?

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Nyt pukkaa pikku kyssäriä.
Tuollainen TUV todistus.
http://www.aze-tuning.de/gutachten/lesjoefors/1606.pdf

Etuakselimassa osuu kohdalle. Myös taka-akselissa riittää.
Tyyppihyväksyntänumero on sama sillä erolla että todistuksessa kaksi viimeistä merkkiä on pisteinä ja mulla on siinä 12. Onko merkitystä?

Jousien numerot ovat samat.

Eli onko tuo oikea todistus muutoskatsastukseen jolla saa auton katsastettua??   ???
Ihan oikea todistus, tuossa pisteiden paikalla on tyyppihyväksyntänumeron laajennusosa, joka vaihtelee aika paljon...
Kunhan tosiaan akselimassat riittää ja tyyppihyväksyntänumero muuten täsmää.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Ihan oikea todistus, tuossa pisteiden paikalla on tyyppihyväksyntänumeron laajennusosa, joka vaihtelee aika paljon...
Kunhan tosiaan akselimassat riittää ja tyyppihyväksyntänumero muuten täsmää.
Olen erittäin kiitollinen tästä varmistuksesta.   P>

Eli muillekkin tiedoksi jos Lesjön jousista epäilee sopivuutta automaatti dieseliin. Tuossa linkissä on sellainen todistus mikä käy.   :)

Poissa 850V70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 87
  • www.vrcf.fi
Saako näiden vempaimien jousitusta nielemään montut paremmin jollain sopivilla osien muutoksilla ? On meinaan oikea akilleenkantapää näissä vehkeissä tuo epätasaisuuksien välittyminen kovina iskuina ohjaamoon.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Saako näiden vempaimien jousitusta nielemään montut paremmin jollain sopivilla osien muutoksilla ? On meinaan oikea akilleenkantapää näissä vehkeissä tuo epätasaisuuksien välittyminen kovina iskuina ohjaamoon.
Aika lulla on vakiojousilla.   ;)

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Aika lulla on vakiojousilla.   ;)
Jopa häiritsevän etäinen.
Jäitä housuun!

Poissa Jebu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Onko kenelläkään tietoo mistä sais C70 korkeussäädettävää alustaa kohtuu hintaan?  :-\

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Onko kenelläkään tietoo mistä sais C70 korkeussäädettävää alustaa kohtuu hintaan?  :-\
Liekkö samoista paikoista mistä sedaniin ja farkkuunkin...

-Bc-racing – alkaen 690eur
-KW variante 2 –  alkaen 1495eur.
-Inter Alloy –  500eur.
-D2 –  849Eur
-XYZ-Racing Super Sport Coilovers n. 1keur
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Pikaisella eBayn vilkaisulla

Ta-Technix 339€
Inter Alloy 349€
G&M 480€
Ingo Noak 549€
TC Tech 566€
MaxTrac 697€
KW v1 1066€
KW v2 1337€
KW v3 1677€

Ja tietysti toimituskulut kaikkiin mutta ne ei nyt montaa kymppiä ole kun jaksaa etsiä hyvän paikan mistä tilata.
Itellä tuli TA-tekniikka alustan toimituksen hinnaksi 29€ saksasta.

Poissa Jebu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Iten en löytäny kun noita reilun tonnin sarjoja toho -97-00 vehkeeseen!  >:( Prkl, jos kehtaisitte pistää jonkun linkin!

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa R-to

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Eipä mennyt BCracing alustalla leimasta läpitte..
Onnea muille kokeilijoille..

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Mitäs mieltä toverit on, vaihtoehtoja ois kaks.

1. Ostan sen D2:sen ja tarrat siitä poikkeen ja kokeilis onneaan ja ottas KW:een paperit mukaan, hinta 850€

2. Ostan halvan, esim fk hich tech alustasarjan jossa tûv lappuset ja niillä leima paperiin, hinta 350€


Xenonit

  • Vieras
Nyt on tutkittu ja jousien väri on sininen ja iskarit kelta-oranssit(varmaan ne Bilsteinit). Minkähän merkkiset nuo 14mm paksut siniset takajouset voisivat olla ?

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
eiköhän ole Bilstain merkillä myytävät , ilmeisesti H&R tekemät vieterit....
Semmoiset ainakin itsellä alla , tosin pelkät jouset vaan.


tuommoiset...

Tänään tulikin matkahuollosta haettua Eibach B12 Kit noiden tilalle  :buck2:
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

 

Ateho  Elekma