RallyBaron  Samppasport

850, S/V70 <-00 ja C70 <-05 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 891 Vastauksia
  • 321982 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xenonit

  • Vieras
Jos jouset tuonnäköiset niin olisko sittenkin helpointa ottaa keulasta 2cm pois ja palauttaa perä ala-asentoon ? Yksi kierros etujousista niin saisi lokarista pyörännapaan myös tuon 34cm.. Tukeekohan autosta jo liian matala ? Mitenhän tuo takapää voi olla noin nitkahtanut noilla Bilsteineillä ?

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Japoff ja Xsenonit, taidatte huudella nyt väärässä topicissa.   ;)
Eikös teillä ole uudempaa mallia autonne?

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
hupsan keikaa  :-[
Pomo on aina oikeessa  :)
Elikkäs siirtykäämme seuraavaksi oikealle polulle,
modet voi halutessaan siirtää nää oikeeseen paikkaan  ::)
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa Karvonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Kuinkas löytyykö täältä kenties ketää joka olis muutoskatsastanu nuota motonetin jousia 850 farkkuun? (Itsellä TDI mutta en tiedä onko juuri väliä?) Käyttökokemuksia olenkin jo kysellyt YV:llä muutamilta mutta tuntuu että juuri kukaan ei niitä muutoskatsasta :D Näillänäkymin niillä olisi tarkoitus mennä edes vähän lähemmäs maata alustavasti, katsoo sitten kun budjetti antaa paremmin periksi että pitääkö mennä enemmän ja kalliimmin.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Kuinkas löytyykö täältä kenties ketää joka olis muutoskatsastanu nuota motonetin jousia 850 farkkuun? (Itsellä TDI mutta en tiedä onko juuri väliä?) Käyttökokemuksia olenkin jo kysellyt YV:llä muutamilta mutta tuntuu että juuri kukaan ei niitä muutoskatsasta :D Näillänäkymin niillä olisi tarkoitus mennä edes vähän lähemmäs maata alustavasti, katsoo sitten kun budjetti antaa paremmin periksi että pitääkö mennä enemmän ja kalliimmin.
Ei oo vielä katsastettu eikä ole 850 mutta mulla sellaset on.
Sun ei tarvi kuin lyödä alle ja muutoskatsastaa. TUV paperia et tartte. S/V70 vasta tarvii.

Eli kun metsästät mun auton kuvat niin näet kuinka paljon madaltaa.

Ja pidä kiirettä, ne voi loppua.   ;)
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=67-6232

Poissa Karvonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Ei oo vielä katsastettu eikä ole 850 mutta mulla sellaset on.
Sun ei tarvi kuin lyödä alle ja muutoskatsastaa. TUV paperia et tartte. S/V70 vasta tarvii.

Eli kun metsästät mun auton kuvat niin näet kuinka paljon madaltaa.

Ja pidä kiirettä, ne voi loppua.   ;)
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=67-6232

Katsoinkin viimeksi aamupäivällä että ei näytä paljoa olevan jäljellä, pitänee katsoa jos leiman saa kertalaakista eikä tuu yllätyskuluja niin jos ens kuussa hommaisi ;) 850:kö ei tarvitse edes TUV-papereita muutoskatsastukseen?

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Katsoinkin viimeksi aamupäivällä että ei näytä paljoa olevan jäljellä, pitänee katsoa jos leiman saa kertalaakista eikä tuu yllätyskuluja niin jos ens kuussa hommaisi ;) 850:kö ei tarvitse edes TUV-papereita muutoskatsastukseen?
Ei siinä ole mitään ongelmaa kunhan ei ota mihkää kiinni missään tilanteessa. Paksummat kääntymisen rajoittimet jos kääntäessä ottaa kiinni. Itelle tarvis kans vähän rajotella kääntymistä.   V:>
Ja ei tarvi niitä lappuja koska ei ole tyyppihyväksytty auto.   :)

Poissa Karvonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Ei siinä ole mitään ongelmaa kunhan ei ota mihkää kiinni missään tilanteessa. Paksummat kääntymisen rajoittimet jos kääntäessä ottaa kiinni. Itelle tarvis kans vähän rajotella kääntymistä.   V:>
Ja ei tarvi niitä lappuja koska ei ole tyyppihyväksytty auto.   :)

Harmittaa kun muistaakseni volvolandian puolella oli pitkästi tekstiä 850 vanteista ja renkaista että mitkä mahtuu pyörimään mutta en kerinnyt lukea kaikkea ajatuksella ennenkuin sulkivat, 17" vanteita pienellä huulella olen ajatellut heittää alle ja ilmeisesti 215/45 kumit olisi semmoiset mitkä pitäis mahtua kääntyilemään ongelmitta tuollaisessa miedosti madalletussa autossa? (eli siis vakio iskarit ja nuo lesjöforssit)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Harmittaa kun muistaakseni volvolandian puolella oli pitkästi tekstiä 850 vanteista ja renkaista että mitkä mahtuu pyörimään mutta en kerinnyt lukea kaikkea ajatuksella ennenkuin sulkivat, 17" vanteita pienellä huulella olen ajatellut heittää alle ja ilmeisesti 215/45 kumit olisi semmoiset mitkä pitäis mahtua kääntyilemään ongelmitta tuollaisessa miedosti madalletussa autossa? (eli siis vakio iskarit ja nuo lesjöforssit)
Et 43:a lähellä olevat pitäis mennä hyvin. Itellä juuri tuo koko mutta vanteen et on 40. Aika liki reunoja menee jo. Kääntymisen kans ei oo ongelmaa kun vaan rajoittimet on riittävät.

Poissa koopee

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Mites saan matalaksi 850 kartanoa vm.95 jossa takana nivomat?? onko kauhee projekti vai löytyykö joltain joku kotikonsti..tolla korkeudella meni mummokin eslallaan alta :(

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Mites saan matalaksi 850 kartanoa vm.95 jossa takana nivomat?? onko kauhee projekti vai löytyykö joltain joku kotikonsti..tolla korkeudella meni mummokin eslallaan alta :(
Haluaks sä pitää ne nivot?

Poissa koopee

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Ei mikään pakko ole..

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Ei mikään pakko ole..
Sillonhan se on helppoo.
Jokin alustasarja, jousineen iskareineen, ja iskarin yläpäät vaan normi iskareille taakse.

Poissa koopee

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Näin sitä pienessä päässäni mietin mutta hyvä että sain varmistuksen,kiitoksia..sitten coileja tilaamaan ;)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Näin sitä pienessä päässäni mietin mutta hyvä että sain varmistuksen,kiitoksia..sitten coileja tilaamaan ;)
Coilit on varmasti passelit 850:iin kun ei vaadi TUV papereita.   O0

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy