Samppasport  Futurez

850, S/V70 <-00 ja C70 <-05 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 891 Vastauksia
  • 321985 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
:facepalm: näköjään vain tuossa -40mm satsissa.. noh leiman noihinki saa  ;)
Joo siis, saahan niihin, ehkä.  ;)
Lähinnä laitoin kun joskus on ollu puhetta että Lesjöllä ei ole 60/40 sarjaa 850/S/V70:iin.
Aika kauan sai taas hakea kun sellasen joskus näin.  :P

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Millais ton madalluksen kans jos peräpäätä laskee alaspäin niin voiko sen jälkee enää vetää kärryä normaalisti perässä?  :idiot2:

Pitäis pystyä. Mulla ollu kummassaki kantissa T5 jouset takana ja lesjöt edessä, kiskonu kärryä tuhansia kilsoja ilman huolia, kertaalleen ollu melkein tonnin kärry perässä no problem. Lesjöt vissiin tipauttaa pikkasen enempi mutta joustovaraa pitäis jäädä. Jos haittapuolia hakee niin ainakin meillä nykyinen kärry menee hiukan nenällään mutta väliäkö tuolla.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa Vtwin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Täytyypi kysästä täällä kun pitäis oman T5:sen kaikki jouset/iskarit uusia...

Eli onkos näihin ollu jotain tehtaan madallussarjaa vai onko T5:ssa muita matalampi alusta, kun toi oma näyttää matalemmalta kun moni muu ja on vieläpä omaan silmään hyvässä asennossa, eli perä pikasen keulaa korkeemmalla. Mun tietojen ja huoltokirjan mukaan siihen ei ole koskaan mitään alustasarjaa tai madallusjousia laitettu.

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Eikös ainaki kaikissa T5:sissa ole ollu -25mm matalampi alusta kun vapareissa. Tämmönen mielikuva ainaki mulla.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Eibach ja Konin Sport (ja 16"):





Jos joku harkitsee iskarivaihtoja, niin minulla olisi avaamaton Bilteman suojakumisetti 72-776. Jos jollakulla tarvetta, niin neuvotellaan.

Poissa Vtwin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Eikös ainaki kaikissa T5:sissa ole ollu -25mm matalampi alusta kun vapareissa. Tämmönen mielikuva ainaki mulla.

Okei, hyvä tietää. Kun oma on etupäästä mun mielestä ton adrckin kanssa samalla korkeudella ellei vähän alempanakin... Kun tota renkaan ja kaaren väliä kattoo.

Ja kun autoo tarttis saada alaspäin niin pitää viä kattella että millasella sarjalla se onnistuu...  :-\

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Tullu taas tutkittua tarjontaa. Mutta tietääkö kukaan missä jousisarjoissa löytyy setti 1120 keulapainolle?
Lesjöistä mulla sellanen paperi löytyy. Weitec löyty jossa olis jopa 1150. Millasia noi Weitecin vieterit sitten olis?
Olikos Eibachin jousissa se paino alkaen . . . jotain.
Tuo painava keula aiheuttaa haasteita löytää oikeenlaisia jousia.

Syy miks nyt noita kattelen niin se vanha Lesjön setti on myynnissä erinäisistä syistä.

Jos jollakulla on Lesjön TUV paperi hallussa niin ilmottakaas mulle onko niissä keulapaino 1120 vai vaan 1110. Ja etujousien numero myös kiinnostaa.

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Miulla on noissa -40 lesjöjen papruissa seuraavaa

Etu-akseli 1130kg
Taka-akseli 1020kg

Jousien numerot edessä 76204
Langan paksuus 13,5mm
Kierrosten määrä 8

Jousien numero takana 72388
Langan paksuus 12mm
Kierrosten määrä 9,7

Nää oli motonetin laatikossa olleiden papereista katottuna. Toivottavasti avittaa :)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Miulla on noissa -40 lesjöjen papruissa seuraavaa

Etu-akseli 1130kg
Taka-akseli 1020kg

Jousien numerot edessä 76204
Langan paksuus 13,5mm
Kierrosten määrä 8

Jousien numero takana 72388
Langan paksuus 12mm
Kierrosten määrä 9,7

Nää oli motonetin laatikossa olleiden papereista katottuna. Toivottavasti avittaa :)
Kyllä tämä varmisti asioita paljonkin. Pääasia että keulapaino täyttyy.   ;)
Ja kun jousien numerotkin on samat niin ei mitään hätää siltä osin.   :)

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Kyllä tämä varmisti asioita paljonkin. Pääasia että keulapaino täyttyy.   ;)
Ja kun jousien numerotkin on samat niin ei mitään hätää siltä osin.   :)
Mitä se suunnittelee ???

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Mitä se suunnittelee ???
Jotakin.   >:D
Se selviää aikanaan.

Poissa Divi

  • Takki & Ovipahvi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2093
  • Myydään mainostilaa!
    • Instagram: @buildingbrick240
Mulla on kahet lesjöjen laput tallessa, molemmissa erilaiset tyyppihyväksyntänumerot. ::)

Volvo 850 / V70, e4*xx/xx*0040*.., painot: 1110/1130kg, etujouset: 76425, takajouset: 76411
Volvo V70, e9*93/81*0002*.., painot: 1110/1010kg, etujouset: 76204, takajouset: 72388

sähköpostilla voin noita laitella jos on tarvetta.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2012, 22:55:37 kirjoittanut Divi »
240 -86 @buildingbrick240

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Mulla on kahet lesjöjen laput tallessa, molemmissa erilaiset tyyppihyväksyntänumerot. ::)

Volvo 850 / V70, e4*xx/xx*0040*.., painot: 1110/1130kg, etujouset: 76425, takajouset: 76411
Volvo V70, e9*93/81*0002*.., painot: 1110/1010kg, etujouset: 76204, takajouset: 72388

sähköpostilla voin noita laitella jos on tarvetta.
Ylemmät ei käy mutta noissa alemmissakin ei akselipaino riitä. Jousien numerot on samat kuitenkin kuin noissa papereissa missä kantavuus piisaa.

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Onkos Divin jouset mistä hommattu?
Jännä että samat jouset mutta eri painot...

Poissa Divi

  • Takki & Ovipahvi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2093
  • Myydään mainostilaa!
    • Instagram: @buildingbrick240
kristiinankaupungista käytettynä, ja myytykkin jo eteenpäin  ;)
alemmilla lapuilla oisin oman leimannu, tyyppihyväksyntänumero täsmäs. en vaan ehtiny koskaan.  :D
Tai kävinhän mä vuosileimalla.. setä katteli kurasia etujousia naama nyrpeenä, koitti hyvin nopeesti ja kevyesti ettei ne ihan vapaana pyöri, eikä kyselly mitään joten en minäkään sitte puhunu mitää saati näyttäny lappuja. Takajouset ei kiinnostanu ollenkaan, no vakiothan siellä päässä oliki.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2012, 23:30:12 kirjoittanut Divi »
240 -86 @buildingbrick240

 

Elekma  Autoracing