0,8bar pitäs oleman fuelcutin raja, 760 sijotettu "overpressure valve" paisarin kupeeseen, osassa taasen polkimien seassa, eli alipaine letku veks jollon ei tuu cuttia, mikään ei tosin pelasta jos paineet karkaa...
toimivalla vakio immulla riittää sose 1,0bar tienoille, mikä sitten on muilta osin paikkojen kunto ku alakaa olla miehen iässä kaikki nämäkii vehkeet, vaikuttaapi paljo varmaa auto kohtaset erot.
se mitä immun ruuvin veivailu vaikuttaa kierroksille ei oo haisua...
immun seosruuvin ruuvailuhan on tehtävä lambdan johto irti ette lambda pakota takas co:ta 0,5 seutuun, tai mikä ikinä lähtokohta kelläkin on.
oma visio on semmone että mäjelle koko paska 2,2 ku tiettyjen osien saanti on loppu mm polttoainepumpun rele.
tilalle 2,4 tai mega